od Pavel » čtv říj 20, 2011 15:05:15
>butan
Tuto úpravu znám, dírka se dělá někde v místě, kde je víko alternátoru, ale když jsem rozebral kartery vloni, tak jsem zjistil, že tam mám v těch místech cca 2cm hliníku, kdežto jiné kartery tam mají tloušťku sotva pár mm. Tak jsem tam díru nakonec nedělal.
Problém, který teď nastal s tou olejovou zátkou je ten, že mi z toho při jízdě nepatrně uniká dírkou převodovkový olej a pak mi kape na koleno výfuku a strašně to smrdí, když zastavím. Tak přemýšlím, zda tu dírku něčím ucpat tak, aby se ještě vyrovnával tlak a zároveň, aby mi z toho neunikal olej. Podotýkám, dírka je 1mm tlustá. Napadla mě gumička nebo tam strčit ohnutou kancelářskou sponku o cca stejném průměru.
Máte to někdo vyřešené?
EDIT 21:46
No, budu muset fakt navrtat díru u alternátoru. Ať jsem zkoušel tu nalévací zátku utěsnit, jak jsem chtěl, stejně z toho vytéká olej a po jízdě se mi udělá malá kaluž. Přesně pod zátkou je ozubené kolo (tuším předlohový hřídel), tak to při jízdě cáká olej na šroub o 106.
Je to marný. Vysvětlíš jim to a za pár dnů se stejně zeptají znovu úplně na to samý