Babetta B210 a 225 - pomalý nárust výkonu

ahoj lidi, včera jsme rozšířili naší stáj - sehnal jsem další dvě Babetty - klasiku B 210 a B 225 se startovací pákou - pro mne je to objev roku
)
Určitě je musíme rozhodit a povyměňovat pár dílů , ale abych věděl jak a kde začít, tak aspoň krátce popíšu jejich stav a požádám o vaše názory:
Dotaz č.1:
B210 - nakopnu, hned na poprvé chytá, v téhle zimě ji chvíli necháme zahřát a rozjezd - pomalu narůstá rychlost na 25 km/hod a pak se relativně dlouho trápí, po překročení 35 km/hod klidně táhne až k 45 km/hod a na rovině tutuo rychlots udrží. Od spojky jde podivný plechový zvuk jakoby od rotujících uvolněných částí, člověk je rád, že je to schované pod plastovým krytem, jinak by asi něco uletělo .......dotaz č.1 - dá se říci, že je motor relativně OK a mám se tedy jako první zaměřit na repasi spojky a na co hlavně ? který buben ? nebo doporučíte kompletní repasi ?
Dotaz č.2
B 225 - se starovací pákou - jsem nadšen - to je mašina
)
Nakopnu,hned na poprvé chytá, v téhle zimě ji chvíli necháme zahřát a rozjezd - pomalejší nárust výkonu, ale jede relativně plynule a maximálku dá někde mezi 52 - 55 km/hod. Při prudkém brzdění nejde ochotně do otáček a rozjezd je tedy opět plynulý ale v porovnání s B 210 pomalejší a vůbec necítím nějaké přeřazení. Faktem je , že na zádi pod nosičem má originální nápis " automatic" Je tam stejná spojka jako v B 210 ? Na můj vkus má rozjezd pomalejší ale jak se rozjede, tak skutečně uhání
) Mohu uvažovat, že má motor v pořádku ? Jen nevím, jak se bude chovat v případě kopců - mám nějak repasovat spojku anebo ji nechat jak je ? Mám pocit, že kopec by nedala a nechci ji přidřít jakýmisi pokusy .....
rozhodně asi nemá cenu jezdit stylem, až se něco přihodí, začnu opravovat
a teď babo raď
) díky předem za vaše hodnocení aspoň na dálku , nyní už mám 4 Babetty a začnu to s tím učením a servisem brát vážně
)

Určitě je musíme rozhodit a povyměňovat pár dílů , ale abych věděl jak a kde začít, tak aspoň krátce popíšu jejich stav a požádám o vaše názory:
Dotaz č.1:
B210 - nakopnu, hned na poprvé chytá, v téhle zimě ji chvíli necháme zahřát a rozjezd - pomalu narůstá rychlost na 25 km/hod a pak se relativně dlouho trápí, po překročení 35 km/hod klidně táhne až k 45 km/hod a na rovině tutuo rychlots udrží. Od spojky jde podivný plechový zvuk jakoby od rotujících uvolněných částí, člověk je rád, že je to schované pod plastovým krytem, jinak by asi něco uletělo .......dotaz č.1 - dá se říci, že je motor relativně OK a mám se tedy jako první zaměřit na repasi spojky a na co hlavně ? který buben ? nebo doporučíte kompletní repasi ?
Dotaz č.2
B 225 - se starovací pákou - jsem nadšen - to je mašina

Nakopnu,hned na poprvé chytá, v téhle zimě ji chvíli necháme zahřát a rozjezd - pomalejší nárust výkonu, ale jede relativně plynule a maximálku dá někde mezi 52 - 55 km/hod. Při prudkém brzdění nejde ochotně do otáček a rozjezd je tedy opět plynulý ale v porovnání s B 210 pomalejší a vůbec necítím nějaké přeřazení. Faktem je , že na zádi pod nosičem má originální nápis " automatic" Je tam stejná spojka jako v B 210 ? Na můj vkus má rozjezd pomalejší ale jak se rozjede, tak skutečně uhání

rozhodně asi nemá cenu jezdit stylem, až se něco přihodí, začnu opravovat
a teď babo raď

