Stránka 1 z 1
		
			
				Z dvojky mi teče olej
				
Napsal: 
pát bře 16, 2012 9:54:55 
				od Oskar1
				Zdravím všechny. Mám Babetu 210 a mám problém s vytékáním oleje z dvojky. Dal jsem nové gufero do ozubeného kola ve kterém jsou čelisti dvojky. A taky nové O kroužky. A pořád to někde teče a mastí se mi pakny. Dáváte tam dva nebo jeden O kroužek ??? Někdo říká jeden někdo dva???  

P.S hladina oleje je jak má být
 
			 
			
		
			
				Re: Z dvojky mi teče olej
				
Napsal: 
pát bře 16, 2012 15:05:28 
				od Ondrej
				takyto isty problem som mal aj ja ale vyriešil som ho kvalitnymi guferami  

 a ked vymienaš gufera tak vymen ich všetky tu su rozmery ja tam mam myslim NBR a ked to budeš skladať tak potri riadiace čeluste kriedou 
 Na 210tku 
GUFERA:
17x28x7 - 1 kus
15x24x7 - 2 kusy
22x32x7 - 1 kus
35x47x7 - 1 kus
28x38x7 - 1 kus
 
			 
			
		
			
				Re: Z dvojky mi teče olej
				
Napsal: 
pon bře 19, 2012 9:42:44 
				od pdp28
				Do náboja remenice idú 2 ks tenkých podložiek, jeden "O" krúžok a hrubší prítlačný krúžok. Na to ide malý unášací hák, ktorý sa vkladá do veľkého riadiaceho háku. Na to ide veľká podložka, krycí plech a matica.
			 
			
		
			
				Re: Z dvojky mi teče olej
				
Napsal: 
pon bře 19, 2012 12:06:18 
				od Starec
				pdp28  trošku by som ťa opravil, alebo dal už konečne okolo tých tenkých podložiek jasno. Jedná sa proste len o vymedzovacie podložky a preto ich nikde na žiadnom obrázku, náčrte, ani na orginál technickom nákrese nenajdete. Všade je len O krúžok a prítlačný krúžok. Z vlastej praxi som sa stretol z viacerími postupmi, pri orginál zložených motoroch a to že väčšinou tam bol len jeden vymedzovací krúžok, ale aj výnimky bez, alebo dva krúžky. Takže žiadný návod koľko ich tam má isť neexistuje a podľa kde akých návodov by som to dodržiavať nikomu neodporúčal, až snaď na to, že tam použije iba jeden, ako sa väčšinou montuje. Taktiež v žiadnom prípade neodporúčam použiť dva O krúžka, brzdí to vôľu pohybu výstupného hriadeľa a tým aj k okamžitému roztiahnutiu radiacích čeľustí, prípadne k ich uvolneniu.
			 
			
		
			
				Re: Z dvojky mi teče olej
				
Napsal: 
stř bře 21, 2012 15:22:03 
				od pdp28
				V posledných minimálne 5 rokoch montáže motorov M-210 a M-225 sa používali diely podľa vyššie popísaného poradia na základe platnej výrobnej výkresovej dokumentácie a technologického postupu. 
Pozn.: pôvodne boli dva "O" krúžky. Testy však ukázali, že tie prvé dve tenké podložky sa môžu po sebe kĺzať a nenútia tým rotovať "O" krúžok, ktorý sa potom montoval len jeden a tak lepšie plnil úlohu tesnenia.
			 
			
		
			
				Re: Z dvojky mi teče olej
				
Napsal: 
čtv bře 22, 2012 9:23:22 
				od pdp28
				Pripájam list Katalógu ND vydaných ZMV KOVA MOTOR v roku 1992.
			 
			
		
			
				Re: Z dvojky mi teče olej
				
Napsal: 
čtv bře 22, 2012 9:29:22 
				od pdp28
				Ups 

)
 
			 
			
		
			
				Re: Z dvojky mi teče olej
				
Napsal: 
čtv bře 22, 2012 13:49:25 
				od PetrT30
				jsou nekde ke stazeni tyto nejnovejsi katalogove listy?
			 
			
		
			
				Re: Z dvojky mi teče olej
				
Napsal: 
čtv bře 22, 2012 15:07:42 
				od pdp28
				Nemám tušáka, ale je to katalóg z roku 1992 a posledný, zahŕňajúci všetky typy 210,225 a 134 bol vydaný v roku 1997.