Stránka 1 z 1
Z dvojky mi teče olej

Napsal:
pát bře 16, 2012 9:54:55
od Oskar1
Zdravím všechny. Mám Babetu 210 a mám problém s vytékáním oleje z dvojky. Dal jsem nové gufero do ozubeného kola ve kterém jsou čelisti dvojky. A taky nové O kroužky. A pořád to někde teče a mastí se mi pakny. Dáváte tam dva nebo jeden O kroužek ??? Někdo říká jeden někdo dva???

P.S hladina oleje je jak má být
Re: Z dvojky mi teče olej

Napsal:
pát bře 16, 2012 15:05:28
od Ondrej
takyto isty problem som mal aj ja ale vyriešil som ho kvalitnymi guferami

a ked vymienaš gufera tak vymen ich všetky tu su rozmery ja tam mam myslim NBR a ked to budeš skladať tak potri riadiace čeluste kriedou
Na 210tku
GUFERA:
17x28x7 - 1 kus
15x24x7 - 2 kusy
22x32x7 - 1 kus
35x47x7 - 1 kus
28x38x7 - 1 kus
Re: Z dvojky mi teče olej

Napsal:
pon bře 19, 2012 9:42:44
od pdp28
Do náboja remenice idú 2 ks tenkých podložiek, jeden "O" krúžok a hrubší prítlačný krúžok. Na to ide malý unášací hák, ktorý sa vkladá do veľkého riadiaceho háku. Na to ide veľká podložka, krycí plech a matica.
Re: Z dvojky mi teče olej

Napsal:
pon bře 19, 2012 12:06:18
od Starec
pdp28 trošku by som ťa opravil, alebo dal už konečne okolo tých tenkých podložiek jasno. Jedná sa proste len o vymedzovacie podložky a preto ich nikde na žiadnom obrázku, náčrte, ani na orginál technickom nákrese nenajdete. Všade je len O krúžok a prítlačný krúžok. Z vlastej praxi som sa stretol z viacerími postupmi, pri orginál zložených motoroch a to že väčšinou tam bol len jeden vymedzovací krúžok, ale aj výnimky bez, alebo dva krúžky. Takže žiadný návod koľko ich tam má isť neexistuje a podľa kde akých návodov by som to dodržiavať nikomu neodporúčal, až snaď na to, že tam použije iba jeden, ako sa väčšinou montuje. Taktiež v žiadnom prípade neodporúčam použiť dva O krúžka, brzdí to vôľu pohybu výstupného hriadeľa a tým aj k okamžitému roztiahnutiu radiacích čeľustí, prípadne k ich uvolneniu.
Re: Z dvojky mi teče olej

Napsal:
stř bře 21, 2012 15:22:03
od pdp28
V posledných minimálne 5 rokoch montáže motorov M-210 a M-225 sa používali diely podľa vyššie popísaného poradia na základe platnej výrobnej výkresovej dokumentácie a technologického postupu.
Pozn.: pôvodne boli dva "O" krúžky. Testy však ukázali, že tie prvé dve tenké podložky sa môžu po sebe kĺzať a nenútia tým rotovať "O" krúžok, ktorý sa potom montoval len jeden a tak lepšie plnil úlohu tesnenia.
Re: Z dvojky mi teče olej

Napsal:
čtv bře 22, 2012 9:23:22
od pdp28
Pripájam list Katalógu ND vydaných ZMV KOVA MOTOR v roku 1992.
Re: Z dvojky mi teče olej

Napsal:
čtv bře 22, 2012 9:29:22
od pdp28
Ups

)
Re: Z dvojky mi teče olej

Napsal:
čtv bře 22, 2012 13:49:25
od PetrT30
jsou nekde ke stazeni tyto nejnovejsi katalogove listy?
Re: Z dvojky mi teče olej

Napsal:
čtv bře 22, 2012 15:07:42
od pdp28
Nemám tušáka, ale je to katalóg z roku 1992 a posledný, zahŕňajúci všetky typy 210,225 a 134 bol vydaný v roku 1997.