Stránka 1 z 1

Řazení 2 u babety210

PříspěvekNapsal: čtv bře 22, 2012 22:33:27
od pcword
Mám dotaz při jakém kopci má jěště řadit na 2 nebo spíš kdy má řadit. Na své babete mám lechké čelisti a mě řadí z 1 na 2 spíš po rovině ,jak mile nastane mírný kopeček tak hned tam je 1
Má někdo stejný problém? vyřeší to když dám těžké čelisti?
Do kopce mě ńa 1 jede kolem 30km po přeřazení na 2 / rovinka jede na 2 tak kolem 45-50km/
Je nějaký fígl jak na přeřazení- jen na plnej plyn na 1 nebo ubrat aby to přeřadilo?

Re: Řazení 2 u babety210

PříspěvekNapsal: pát bře 23, 2012 8:40:13
od marty207
Kazda Babetta radi podla svojej bulharskej konstanty :) Zavisi od toho, aky vykon ma motor, ako su ojazdene celuste,ako silno mastne to je. Ja osobne mám ťažké čeluste a radia skvele, do mierneho kopceka normalne pridavam na 2ke, ked by prisiel vacsi kopec, tak hodi jednotku a potom zasa pekne 2. Potom ma Babetta este taky Economy mod (ze ked pomaly pridavas, tak by tam mala byt stale 2) a ked rychlo pridas, tak Sport mod na obiehanie :D :D

Re: Řazení 2 u babety210

PříspěvekNapsal: pát bře 23, 2012 8:53:47
od rondob
nooo marty207 sport mod na obiehanie hadam nie..... moja 210 ide na jednotke dost pomaly tak neviem co by som v takej rýchlosti obehol :D Ozaj do akej rýchlosti je jednotka a potom prehodí dvojku? Mne po rovine radí pri asi 18 - 22 km. len do kopca je to slabsie .... ale mam asi 95 kg tak to bude asi tým. :D

Re: Řazení 2 u babety210

PříspěvekNapsal: sob bře 24, 2012 12:50:29
od pcword
Mám dotaz ! když vyměním za těžké čelisti bude to řadit lepší i do malých kopečků? Proto že ted to zařadí docela dlouho jen na rovině! a jezdit na 1 se mě moc nechce bere to dost benzínu!

Re: Řazení 2 u babety210

PříspěvekNapsal: pon dub 23, 2012 9:20:24
od legendaryboy
Uz jsem to tady probiral. Razeni dvojky je otazkou docela slozitejsi nez se zda. Zalezi to pocinaje na pruznosti motoru konce na tom zda mame nove celisti. Zkontrolovat je pritom potreba docela dost veci.
Tezke celisti by mely dost pomoci. ale neni to podminkou. Mne to moc nepomohlo. Musel jsem zkusit vice experimentovat.
Ted mi dvojka skoro neprokluzuje a co sem tak zkousel tak i po najeti 30 km je to porad takove jake jsem si to predstavoval. tedy ze mi to dvojku zaradi pri rozjizdeni na plny plyn i do cca 5 % kopce mozna by to zvladlo i vetsi kopec, ale jeste sem to nezkousel, malo zastavuji v kopci. :roll: :mrgreen: