No problem muze byt i jinde, paklize si ale s nicim jinym nehybal a pred tim to jezdilo tak jak melo, coz se tezko nekdy poznava, mohl by to byt ten olej v bubnu dvojek. Mne pomohlo vycistit buben a vylepsit treni lihovym roztokem kalafuny a jemneho drevneho popela bez uhliku!
Mne napr. spatne drzela volnobeh protoze jsem mel znicene lozisko ojnice a mozna i nevhodnou svicku, vymenil jsem a relativne se to zlepsilo. Ale je to spis o nastaveni bohatosti smesi, ktera se da nastavovat pokud se nepletu vicerozpusoby. Nastuduj si jak. na jehle a na sroubu, pokud tedy mame konstantni a shodnou kvalitu paliva.
Pokud sytost smesi zlobi zkusil bych nasledovne.
Jednou se mi stalo ze se mi zasekl sytic, slaba pruzina nebo co, takze zkusit se podivat jestli spravne funguje, da se to lehce spravit, sytic ma dva kroky, cca 75 % zavreni sani vzduchu a cca50%ni a nezasekava se treba na 50%.
Cihlova svicka je asi rez na svicce, ten se tam muze objevit po delsim stani babety, nebo z nadrze?, mozna by stalo za to ji ocistit, pri nizsich otackach to mozna vadi. Ta rychlost 55 km/h na dokonale rovine a bezvetri pri soukoli 51/13 (vyrobni) by odpovidala podle analogu na babette, pokud podle radaru tak bych tomu moc neveril, zrejme mas jinou konfiguraci soukoli nebo vazis 50 kg nebo nevim.
Jo a tezke celisti jsou tezke celisti, zvazil bych jejich vymenu.
Mimojine taky mam dojem ze mi to neradi tak jak by melo, tedy ze zarazeni dvojky neni tak "tvrde", tedy po rovine to po ubrani plynu pro zarazeni dvojky moc silne nekopne do bubnu, mozna je to nejakym jinym tvarem unasece a ten ma pak slabsi rozeviraci silu, nebo se chova jinak. Mozna je to ucel vyrobce ze je to tak lepsi a nezatezuje to tolik retez ci neco jineho razy ktere pri tom vznikaji.
Doufam ze vime co je 1,5 otacky na sroubu bohatosti. Otacka je 360°.
