Stránka 1 z 4

Pomoc... spojka 2.stupně

PříspěvekNapsal: čtv srp 09, 2007 17:29:00
od Ondrassek
Ahoj, mám problém.. A nevím si s ním rady. Přestala mi startovat moje babetta 210. Prokluzují čelisti 2. stupně. Snažil jsem se to už nesčetněkrát odmastit. Lihem, tech.benzinem, koupil jsem i v drogerii odmastovadlo "arva" a nic. Pořád to nezabírá. Čelisti mám poměrně nové. Už si s tím nevím rady. Pls poraďte. Zde jsou odkazy na fotky:
http://www.movie-team.net/babetta/spojka.JPG
http://www.movie-team.net/babetta/spojka2.JPG
http://www.movie-team.net/babetta/spojka3.JPG
http://www.movie-team.net/babetta/spojka4.JPG
http://www.movie-team.net/babetta/spojka5.JPG
http://www.movie-team.net/babetta/spojka6.JPG
Jinak v tom unašeči mám ta gufera a podložky takto:
Uplně vzadu podložky, pak gufero a pak O kroužek.
Díky moc za rady!!!

setty

PříspěvekNapsal: čtv srp 09, 2007 17:56:44
od SETTY
arvou by som spojky neodmasťoval zožen si v drogerii alebo vo farbach&lakoch perchloretylen

PříspěvekNapsal: čtv srp 09, 2007 18:09:00
od luccas
používám osvědčený brzdmen. (čistič brzd) Dokonalý čistič.

PříspěvekNapsal: úte srp 14, 2007 16:38:22
od milda
Mastné to určitě není, ale špatně složené. Teď nemyslím to pořadí které popisuješ, nechápu co mají společného gufero s podložkami a O kroužkem. Jde mi spíš o ty fotky, máš nějak utopený výstupní hřídel, nebo spíše špatně usazený buben dvojky v převodovce (v guferu). Jak tam dáš tu velkou podložku a kryt a dotáhneš matku, tak to nesmí stlačit unášeče čelistí. Pak to prokluzuje a nestartuje. Zkus nastartovat s uvolněnou matkou.

Re: Pomoc... spojka 2.stupně

PříspěvekNapsal: úte srp 14, 2007 18:54:11
od Starec
Ondrassek píše:Ahoj, mám problém.. A nevím si s ním rady. Přestala mi startovat moje babetta 210. Prokluzují čelisti 2. stupně. Snažil jsem se to už nesčetněkrát odmastit. Lihem, tech.benzinem, koupil jsem i v drogerii odmastovadlo "arva" a nic. Pořád to nezabírá. Čelisti mám poměrně nové. Už si s tím nevím rady. Pls poraďte. Zde jsou odkazy na fotky:
http://www.movie-team.net/babetta/spojka.JPG
http://www.movie-team.net/babetta/spojka2.JPG
http://www.movie-team.net/babetta/spojka3.JPG
http://www.movie-team.net/babetta/spojka4.JPG
http://www.movie-team.net/babetta/spojka5.JPG
http://www.movie-team.net/babetta/spojka6.JPG
Jinak v tom unašeči mám ta gufera a podložky takto:
Uplně vzadu podložky, pak gufero a pak O kroužek.
Díky moc za rady!!!

Obrázek
Myslím, že máš ten istý problém ktorý sa tu popisuje:
http://www.speaker.cz/motoboard/viewtop ... tart=0#top

PříspěvekNapsal: úte srp 14, 2007 19:50:16
od Mr.babetta
lidi já se zeptám,jak sundaváte ten plechovej kryt na bubnu dvojky???? at to držim jak to držim.pořád se mi ten buben protáčí a matka ne a ne povolit.......řekněte svoje fígle :idea: :idea: :idea: :?: :?: :?: :?: :?: :shock: :shock: :shock: Díky

PříspěvekNapsal: úte srp 14, 2007 21:34:36
od vrky
Mr.babetta píše:lidi já se zeptám,jak sundaváte ten plechovej kryt na bubnu dvojky???? at to držim jak to držim.pořád se mi ten buben protáčí a matka ne a ne povolit.......řekněte svoje fígle :idea: :idea: :idea: :?: :?: :?: :?: :?: :shock: :shock: :shock: Díky


V dílenské příručce je napsáno že si máš pomoc klíčem č.10. Teda: vykupluješ převod (u řetězového kolečka, jako by ti to nešlo rozšlapat) a tam je vybrání hřídelky a tam se vejde ten klíč.

PříspěvekNapsal: úte srp 14, 2007 21:47:15
od luccas
normálně sednu na zadní nosič a zmáčknu brzdy. Pak to povolím :) přitahuji stejně.

No a když nejde tak tomu pomůžu úderem kladiva - myslím do toho klíče ve směru povolování

PříspěvekNapsal: úte srp 14, 2007 21:58:01
od igoreva
Mr.babetta:
Pri povolovaní matky plechového krytu spojky 2.stupňa máš tri možnosti:
1. ak nie je matica veľmi dotiahnutá stačí zabrzdiť zadné koleso brzdou (musí byť zapnutý reťazový náhon), alebo
2. ak je silno utiahnutá vsuň do výpletu kolies tyč a zablokuj koleso, alebo
3. odbornejší postup je použiť desiatku kľúč nasunutý na výstupný hriadeľ reťazového pastorka.
Vyber si!

PříspěvekNapsal: úte srp 14, 2007 22:26:56
od Starec
Mr.babetta píše:lidi já se zeptám,jak sundaváte ten plechovej kryt na bubnu dvojky???? at to držim jak to držim.pořád se mi ten buben protáčí a matka ne a ne povolit.......řekněte svoje fígle :idea: :idea: :idea: :?: :?: :?: :?: :?: :shock: :shock: :shock: Díky

Žiadne fígle, jednoducho si stlač zadnú brzdu a ak ti brzda prešmykuje tak pritlač ešte koleso z zemi. Najlepšie ak ti niekto stým pomôže a ty povoľ -matku. :?: :idea: :!:

PříspěvekNapsal: úte srp 14, 2007 22:56:53
od Mr.babetta
tož díky v nejblišší době to zkusim abych viděl jak na tom moje dvojka je.....díky ještě jednou :!: :!:

PříspěvekNapsal: pát srp 17, 2007 10:46:40
od Ondrassek
milda píše:Mastné to určitě není, ale špatně složené. Teď nemyslím to pořadí které popisuješ, nechápu co mají společného gufero s podložkami a O kroužkem. Jde mi spíš o ty fotky, máš nějak utopený výstupní hřídel, nebo spíše špatně usazený buben dvojky v převodovce (v guferu). Jak tam dáš tu velkou podložku a kryt a dotáhneš matku, tak to nesmí stlačit unášeče čelistí. Pak to prokluzuje a nestartuje. Zkus nastartovat s uvolněnou matkou.

s uvolněnou matkou to jde..

PříspěvekNapsal: pát srp 17, 2007 14:56:15
od milda
Stejný problém jsem řešil já před rokem. Prasla mi segerka v převodovce a výstupní hřídel se posunula o 1 až 2 mm směrem k pastorku. Podle těch fotek ji máš taky utopenou. Takže to může být stejná příčina a to znamená rozpůlit motor. Pokud jsi něco dělal se spojkou může být jen málo zasunutý dvojkový buben v guferu a tím pádem to vypadá jako by byla posunutá hřídel. Ale to musíš vědět ty, pokud se ti závada projevila sama a ty jsi se spojkou nic nedělal, bude to posunutá hřídel. Dalo by se ji opatrně doklepnout zpátky, otázka je za jak dlouho zas ujede když je segerka u ložiska prasklá a nic ji na místě nedrží.

PříspěvekNapsal: pát srp 17, 2007 15:05:56
od Ondrassek
milda píše:Stejný problém jsem řešil já před rokem. Prasla mi segerka v převodovce a výstupní hřídel se posunula o 1 až 2 mm směrem k pastorku. Podle těch fotek ji máš taky utopenou. Takže to může být stejná příčina a to znamená rozpůlit motor. Pokud jsi něco dělal se spojkou může být jen málo zasunutý dvojkový buben v guferu a tím pádem to vypadá jako by byla posunutá hřídel. Ale to musíš vědět ty, pokud se ti závada projevila sama a ty jsi se spojkou nic nedělal, bude to posunutá hřídel. Dalo by se ji opatrně doklepnout zpátky, otázka je za jak dlouho zas ujede když je segerka u ložiska prasklá a nic ji na místě nedrží.

uz předtím to strašně vibrovalo pri jizde na dvojku. pak to přestalo to startovat samo od sebe. Tak jsem vše odmastil a zase to jelo. Vibrace, vše na novo. Pak už to neřadilo vůbec a nastartovat se to povedlo až po aspon 100 metrech. Myslel jsem si, že jsou to špatné čelisti, protože obložení už bylo sjeté, tak jsem vše vyměnil, ale nic se nezměnilo a nastartovat i tak to nejde. Zkusím zatlačit ten buben, doufám, že to nebude ta segerka, ptze absolutně nemám potuchy, kde ji hledat...

PříspěvekNapsal: pát srp 17, 2007 18:28:53
od milda
Zkus to znova pečlivě poskládat. Dej si pozor na důkladné usazení bubnu dvojky do převodovky (gufera), a na pořadí vymezovacích podložek na hřídeli, tedy nejdřív dvě ploché podložky, pak gumový O kroužek (nejlíp nový) a nakonec dotlačovací kroužek vybráním směrem k O kroužku. Pak vnitřní unášeč, velkou podložku a matku. Plechový kryt zatím nedávej a matku utáhni. Vnější unášeč a čelisti musí zůstat pohyblivé, pokud po dotažení matky drhnou, máš asi opravdu posunutý výstupní hřídel.