cvakanie pri štartovaní - zlý štart

ahojte
ja viem, že sa to tu rozoberalo asi stokrát, toto aj iné fóra som kompletne dvakrát prečítal, aj tak som sa nedozvedel nič k mojej poruche.
Pred dvoma týždňami som kúpil starú 210-nu, najazdené cca 7500 km, dobrá cena.
Podľa návodov na tomto fóre som vybral a kompletne prečistil spojky, prišiel som na to, že štartovacie čeľuste boli kompletne zodraté,
štartovalo to už hliníkom, jedna pružinka chýbala, a jej zlomené časti brúsili štartovací bubon zvnútra, takže som ho dal na sústruh vyhladiť.
Kúpil som nové štartovacie spojky, nové pružiny, nahodil, a problém. Pri pedálovaní len strašne cvaká, a narobím sa jak jedno hovado, kým
nabehne. Motor ide perfektne, voľnobeh aj zmes super, kompresia jak z výroby. A to je jeden z probémov, že spojky nedokážu
prekonať kompresiu valca a nakopnúť. Štartovacie nové, rozbehové na polovicu/tretinu, radiace(ľahké) veľmi pekné, unášače tiež. Dvojku na studenom motore radí horšie, treba trošku ubrať plyn, keď sa zohreje, tak radí pekne, len trošíčku dlhšie, ale asi to na ľahkých tak má byť.
Keď dám dole plastový kryt spojky a štartujem, tak dvojka a remeň sa točí normálne, vidím, ako skúšajú zaberať štartovacie spojky (štartovací kotúč vľavo), ale len trhá, cvaká, nepretočí.
všetko je úplne suché, olej nikde netečie.
Naozaj si neviem rady, mnohí tu písali, že treba vymeniť dvojkové spojky aj s unášačmi, ale mne sa zdá, že keby šmýkali, tak neroztočím pri štartovaní remeň a štartovaciu spojku (si myslím).
je možné, že mi bude treba vymeniť už štartovací kotúč? (viete, o čom hovorím, ten ľavý, ktorý má vnútri rozbehové spojky)
alebo aký vplyv na štartovanie majú jednotkové - rozbehové spojky? podľa mňa žiadny, zaberajú až pri vyšších otáčkach.
dík za akúkoľvek radu.
ja viem, že sa to tu rozoberalo asi stokrát, toto aj iné fóra som kompletne dvakrát prečítal, aj tak som sa nedozvedel nič k mojej poruche.
Pred dvoma týždňami som kúpil starú 210-nu, najazdené cca 7500 km, dobrá cena.
Podľa návodov na tomto fóre som vybral a kompletne prečistil spojky, prišiel som na to, že štartovacie čeľuste boli kompletne zodraté,
štartovalo to už hliníkom, jedna pružinka chýbala, a jej zlomené časti brúsili štartovací bubon zvnútra, takže som ho dal na sústruh vyhladiť.
Kúpil som nové štartovacie spojky, nové pružiny, nahodil, a problém. Pri pedálovaní len strašne cvaká, a narobím sa jak jedno hovado, kým
nabehne. Motor ide perfektne, voľnobeh aj zmes super, kompresia jak z výroby. A to je jeden z probémov, že spojky nedokážu
prekonať kompresiu valca a nakopnúť. Štartovacie nové, rozbehové na polovicu/tretinu, radiace(ľahké) veľmi pekné, unášače tiež. Dvojku na studenom motore radí horšie, treba trošku ubrať plyn, keď sa zohreje, tak radí pekne, len trošíčku dlhšie, ale asi to na ľahkých tak má byť.
Keď dám dole plastový kryt spojky a štartujem, tak dvojka a remeň sa točí normálne, vidím, ako skúšajú zaberať štartovacie spojky (štartovací kotúč vľavo), ale len trhá, cvaká, nepretočí.
všetko je úplne suché, olej nikde netečie.
Naozaj si neviem rady, mnohí tu písali, že treba vymeniť dvojkové spojky aj s unášačmi, ale mne sa zdá, že keby šmýkali, tak neroztočím pri štartovaní remeň a štartovaciu spojku (si myslím).
je možné, že mi bude treba vymeniť už štartovací kotúč? (viete, o čom hovorím, ten ľavý, ktorý má vnútri rozbehové spojky)
alebo aký vplyv na štartovanie majú jednotkové - rozbehové spojky? podľa mňa žiadny, zaberajú až pri vyšších otáčkach.
dík za akúkoľvek radu.