Stránka 1 z 1

210

PříspěvekNapsal: pát srp 17, 2007 20:47:42
od standa_passat
Tak jsem konečně dodělal Babču. První jízda no super. Krásně ředila mahoru i dolů. Pak se začaly ozývat takové zvonivé věci. Říkám si no tak to je asi válec nebo něco na klice./ toto jsem dělal nové/. Naštěstí jsem podivnou závadu objevil jinde. Magneto začalo drhnout o tu impulzní cívečku. Jak je to nožné to teda nevím ?? Po odstranení cívek to bylo v pořídku ale zase to začalo zvonit na té protější spojice. Nevíte co ce mohlo stát. Děkuji za vaše rady. Standa_passat. :roll:

PříspěvekNapsal: pát srp 17, 2007 20:54:47
od Starec
Samoprve nasadiť správne nosník statora, potom musíš povaliť každú cievku, podložiť alebo pridvihnúť a tak to potom dotiahnúť. :wink:

PříspěvekNapsal: pát srp 17, 2007 20:58:09
od ben
to sa stalo aj mne ked som po GO 1. kat startoval tak nic nedrncalo ale ked som nasledne nasteloval zapalko a nastartoval hucalo to jak traktor a po chvili som zistil ze mam slabo dotiahnute cievky a dru mi o magnet, proste ich odtiehni daj medzi cievku a magnet nejaky plech alebo prizdvihni srobovakom, utiahni a plech vytiahni, (medzi cievkou a mgnetom ma byt medzera 0,3-0,4mm)

EDIT: Starec nejak si ma predbehol :oops:

210

PříspěvekNapsal: pát srp 17, 2007 21:02:56
od standa_passat
Panové . Vaše odpověď je super ale mi drhne ta impulzová co je vzadu ???? ještě dodatek!!!!!!!!!!!!! držák s impulzní cívkou jsem dal z 207 a cívky z 210...

PříspěvekNapsal: sob srp 18, 2007 0:27:42
od luccas
a nemůže být problém právě zde? že to je s 207 na 210?

Re: 210

PříspěvekNapsal: pát kvě 15, 2009 16:43:23
od Maroni
možna že to m,uže byt ten problem, maji stejnou šiřku a vyšku ?

Re: 210

PříspěvekNapsal: sob kvě 16, 2009 15:04:16
od Starec
standa_passat píše:Panové . Vaše odpověď je super ale mi drhne ta impulzová co je vzadu ???? ještě dodatek!!!!!!!!!!!!! držák s impulzní cívkou jsem dal z 207 a cívky z 210...


To je jedno, či z 207, alebo 210, sú rovnaké. Skôr si myslím, že to nemáš správne nasadené ( nosník) skús povoliť na obidvoch stranách a trocha nadvihnúť celí nosník, len daj pozor aby si nepotočil, prešteluješ tým predzápal.