210

Spojky jsou kultovní součástí našich strojů. Zde mají samostatnou rubriku...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

210

Příspěvekod standa_passat » pát srp 17, 2007 20:47:42

Tak jsem konečně dodělal Babču. První jízda no super. Krásně ředila mahoru i dolů. Pak se začaly ozývat takové zvonivé věci. Říkám si no tak to je asi válec nebo něco na klice./ toto jsem dělal nové/. Naštěstí jsem podivnou závadu objevil jinde. Magneto začalo drhnout o tu impulzní cívečku. Jak je to nožné to teda nevím ?? Po odstranení cívek to bylo v pořídku ale zase to začalo zvonit na té protější spojice. Nevíte co ce mohlo stát. Děkuji za vaše rady. Standa_passat. :roll:
Babetta 207 + Babetta 210
Uživatelský avatar
standa_passat
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 50
Registrován: stř bře 14, 2007 22:00:59
Bydliště: BRNO

Příspěvekod Starec » pát srp 17, 2007 20:54:47

Samoprve nasadiť správne nosník statora, potom musíš povaliť každú cievku, podložiť alebo pridvihnúť a tak to potom dotiahnúť. :wink:
Nič nie je tak zložité ako sa na prvý pohľad zdá, len treba vedieť ako na to ....
Uživatelský avatar
Starec
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1480
Registrován: pát čer 15, 2007 23:40:00
Bydliště: Slovensko-Ratková

Příspěvekod ben » pát srp 17, 2007 20:58:09

to sa stalo aj mne ked som po GO 1. kat startoval tak nic nedrncalo ale ked som nasledne nasteloval zapalko a nastartoval hucalo to jak traktor a po chvili som zistil ze mam slabo dotiahnute cievky a dru mi o magnet, proste ich odtiehni daj medzi cievku a magnet nejaky plech alebo prizdvihni srobovakom, utiahni a plech vytiahni, (medzi cievkou a mgnetom ma byt medzera 0,3-0,4mm)

EDIT: Starec nejak si ma predbehol :oops:
babetta je jednoducho genialny velkoobjemovy zavodny stroj :)


Neklikat!!!
Uživatelský avatar
ben
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 246
Registrován: stř kvě 09, 2007 13:37:56
Bydliště: PN

210

Příspěvekod standa_passat » pát srp 17, 2007 21:02:56

Panové . Vaše odpověď je super ale mi drhne ta impulzová co je vzadu ???? ještě dodatek!!!!!!!!!!!!! držák s impulzní cívkou jsem dal z 207 a cívky z 210...
Babetta 207 + Babetta 210
Uživatelský avatar
standa_passat
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 50
Registrován: stř bře 14, 2007 22:00:59
Bydliště: BRNO

Příspěvekod luccas » sob srp 18, 2007 0:27:42

a nemůže být problém právě zde? že to je s 207 na 210?
luccas
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 101
Registrován: úte led 09, 2007 21:07:19

Re: 210

Příspěvekod Maroni » pát kvě 15, 2009 16:43:23

možna že to m,uže byt ten problem, maji stejnou šiřku a vyšku ?
Babetta 210 - užitečný nástroj a velmi rychlý zavodní stoj :-)
Moje sestava : Originální Babetta 210 - karburátor dell orto (sani mimo)
max. speed v roce 2003 - 65 km/h z mírného kopce (žádný výbrus,orig karbec)
Uživatelský avatar
Maroni
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 129
Registrován: ned led 25, 2009 10:28:40
Bydliště: Darkovice

Re: 210

Příspěvekod Starec » sob kvě 16, 2009 15:04:16

standa_passat píše:Panové . Vaše odpověď je super ale mi drhne ta impulzová co je vzadu ???? ještě dodatek!!!!!!!!!!!!! držák s impulzní cívkou jsem dal z 207 a cívky z 210...


To je jedno, či z 207, alebo 210, sú rovnaké. Skôr si myslím, že to nemáš správne nasadené ( nosník) skús povoliť na obidvoch stranách a trocha nadvihnúť celí nosník, len daj pozor aby si nepotočil, prešteluješ tým predzápal.
Nič nie je tak zložité ako sa na prvý pohľad zdá, len treba vedieť ako na to ....
Uživatelský avatar
Starec
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1480
Registrován: pát čer 15, 2007 23:40:00
Bydliště: Slovensko-Ratková


Zpět na Spojky

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 návštevníků