Tak sem v problemu taky.
Mou chybou se mi dostal olej na buben, nevěděl jsem o tom a snažil se rozjet. Čelisti klouzaly po oleji asi 400m.
Doma po několika pokusech čištění odmašťovaní, broušení čelistí smirkem se mi pořadilo dvojku rozchodit, jinak se nechytala. S funkčníma ddvojkovýma čelisťama sem ujel 6 km a pak zase, vytočená jednička a zařadilo až z kopce nebo na rovince s citelnou regulací plynu. Vše už čisté, bez oleje, skusíl jsem použít kamošové čelisti ( taky lehke - bez problému) a to samé ! nechtělo to řadit uplně stejně !
Tak jsem se naštval, vzal původní svoje a na brusce jsem sundal asi vrchní 1mm vrstvu obložení a udělal na obložení hrboly. Po nasazení perfekt, řadilo hned. A večer než sem babetu schoval sem to chtěl projet a ZASE TO SAMÉ, vytočená jednička a zařadí až z mírneho kopce, jinak vubec.
Nemůže to být volnoběžkou ? Ta moje je K.O, mam neutrál
Když někdy zastavím tak mužu si hrát s plynem a vůbec se nerozjedu, až když pohnu s kolem tak to cukne a je zařazeno
Jsem rozhodnut koupit komplet těžké spojky, ale rád bych si nechal poradit. Jsem si ještě všiml, že ten velký únášeč vymlel velkou drážku v těch paknách, tam kde se opíra o pakny, ale nemam tušení jaký to má vliv.