Stránka 11 z 14

Re: Stále špatné řazení druhého rychlostního stupně :-(

PříspěvekNapsal: stř kvě 28, 2014 20:49:15
od pavelt74
Ahoj kluci,taky mi to do mírného kopce nechtělo řadit na dvojku a na rovině to řadilo perfektně i s lehkým prokluzem.Tak jsem ze zoufalství natřel obložení rozpuštěnou kalafunou v ředidle.Provedl jsem nátěr asi 5krát s přestávkami na proschnutí.Nyní to řadí zase moc brzy a s kopancem bez prokluzu a najeto je na nich 100km.Škoda že se nedá bod řazení nějak seřizovat.

Re: Stále špatné řazení druhého rychlostního stupně :-(

PříspěvekNapsal: stř kvě 28, 2014 22:40:49
od kolos
No tys to vzal moc poctivě. Stačilo to v pohodě líznout jednou. Ale i tak to časem povolí. Zatím tomu řazení můžeš trošku ulevit tím, že tam nenecháš padat dvojku samočinně s kopancem pod plynem, ale přeřadíš ty, ubráním plynu. Jak ti to podřazuje na jedna, asi taky blbě až skoro při zastavení, že?

Re: Stále špatné řazení druhého rychlostního stupně :-(

PříspěvekNapsal: sob čer 14, 2014 21:07:19
od pavelt74
Ahoj,promiň,že odpovídám tak dlouho.Přesně jak říkáš jedničku to nechce včas dát,až je opravdu pomalá rychlost tzn.,když už motor do kopce nemůže,musím ubrat úplně plyn a pak jí to dá.Ještě mě trápí to cukání,když třeba otáčím a Babetta je ještě v pohybu a chci se znovu rozjet,tak to škube.Rozběhové čelisti jsou nové (černé obložení) a co jsem koukal berou skoro celou plochou.Už se to tady někde řešilo,ale nevyřešilo.Myslím si že zůstanou v záběru startovací čelisti a než se zapojí zpátky rozběhové,tak startovací začnou prokluzovat,protože to na chvilku táhnou.Díky

Re: Stále špatné řazení druhého rychlostního stupně :-(

PříspěvekNapsal: ned čer 15, 2014 8:47:39
od kolos
Jo, řešilo se to tu. Pomáhá vyměnit nebo napružit pružinky startovacích čelistí.

Re: Stále špatné řazení druhého rychlostního stupně :-(

PříspěvekNapsal: ned čer 15, 2014 9:43:53
od pavelt74
Super,tak to je cenná rada.Zkusím vyměnit a dám vědět.Díky

Re: Stále špatné řazení druhého rychlostního stupně :-(

PříspěvekNapsal: ned srp 24, 2014 20:56:19
od Grunt
Takže zas mám zážitek. Téměř 50km daleko od baráku a dvojka zase vypověděla činnost. Do mírného kopečka motor vrčel ještě víc než kdyby byl v záběru a přitom rychlost tak 15km/h (přecukávalo to mezi jedničkou a jakoby volnoběhem). Bohužel jsem se neměl jak jinak dostat domů, takže jsem těch 50km musel s přetočeným motorem domů doklouzat. Zhuntovaný fest, už ani naskočit nechce.
Pokud se mi ho podaří dát někdy dokupy tak jedna otázka pro zajímavost: Nedá se ta dvojka nějak mechanicky v převodovce mechanicky zaseknout? Ono je furt tisíckrát lepší se rozjet z kopečka na dvojku než se dohadovat 10km s automatikou na tom jestli to přepne nebo ne.

Re: Stále špatné řazení druhého rychlostního stupně :-(

PříspěvekNapsal: pon srp 25, 2014 6:04:50
od Pat
vymenit motor za 215ku, resp pouzit vnitrek z 215ky, to je jakoby jednorychlostni babetta

Re: Stále špatné řazení druhého rychlostního stupně :-(

PříspěvekNapsal: pon srp 25, 2014 15:13:40
od Grunt
Nevím co má vnitřek 215, ale u 210 není potřeba měnit žádný vnitřek. Stačí si udělat výpalek s tím mechanismem jaký má regulační a vnitřní unašeč, uřezat u bubnu převodovky ty zadní packy a výpalek přivařit na buben. Měl by to být spoj 1:1 (tedy druhý převodový stupeň). Bohužel k výměně je potřeba komplet nářadí vč. něčeho na odmaštění. Spíš jsem myslel něco jako zaaretovat natvrdo ty čelisti. Ale nenapadá mě jak. Všiml jsem si že rozpojování při jízdě do kopce má na starost ten regulační unašeč. Nedá se něco v případě nouze udělat s ním? Odstředivá síla na čelistech by se už postarala o zbytek.

Re: Stále špatné řazení druhého rychlostního stupně :-(

PříspěvekNapsal: pon srp 25, 2014 16:03:36
od Azor
Jestli tam chceš mít opravdu furt dvojku, stačí přilepit běžným epoxidem obložení obou paken k bubnu (řádně odmastit a po dobu vytvrzování důkladně rozepřít), věř že se to nepustí (unašeče se mohou schovat pro jiné použití). Ale pohodová jízda to nebude, v každém případě dát pastorek řetězu s 11 zuby, aby to alespoň trochu při rozjezdu táhlo. A jinak má tato úprava výhodu v tom, že je při troše násilí reverzibilní (nejspíš ovšem s nutností nalepení nového obložení). :twisted:

Re: Stále špatné řazení druhého rychlostního stupně :-(

PříspěvekNapsal: pon srp 25, 2014 18:35:11
od tuningrob
Myslim si, že dotaz byl formulován jako stav nouze pro dopravení domů s minimem rizika jako např.vytáčení jedničky. Prostě zůstanu stát, shodím kryty, šprajcnu přípravek a jedu na dvojku dom. Tak to chápu já.

Re: Stále špatné řazení druhého rychlostního stupně :-(

PříspěvekNapsal: pon srp 25, 2014 19:18:20
od Grunt
Tak tak.

Re: Stále špatné řazení druhého rychlostního stupně :-(

PříspěvekNapsal: úte led 06, 2015 2:41:52
od ronin10
zdravím pánové tak mám chvilku B210 a mám takovou chuťovku problém a možná třeba ne, nastartuju na poprvé spojky startovací(2ks jako nové) i rozběhové(3ks ,2-3mm žádná sláva již ale dobrý) jsou ok a odmaštěnné. řadící jsou lehké též odmaštěnné mají obložení černé asi 4mm snad i více prostě pro začatečníka a pokročilého z B207 se mi zdají skoro jako nové,(babetu 210 mám teprve 14dní) se vším co tu píši, po ujetých cca 10-15km v týhle zimě :) no zkrátka pozoruji následovné na jedničku se rozjedu cíleně vystřelím z místa jede pěkně na jedničku pak v nějakých 25km/h už motor rabouzní a přeřadí na stupeň 2 ovšem to se trvá asi 5 vteřin než dá dvojka vůbec o sobě znát a line se pak dalších 5 vteřin jako smrad než se rozjede jak by měla a pak už jede i do nějakých 50km/h,je nějaká možnost rychlejšího zařazení stupně 2? podotýkám že jak to chce dvojku už tak pustím plyn a pak zas kroutím plyn na stupen 2. , stejně tak jsem si všimnul následujícího když fouká silný vítr a zbržduje mě tak mě zbrzdí na hranici těch 25km/h a zařadí se 1 rychlost a tu uz neprekonam na dvojku leda by vítr foukal jinam než na mě,když fouká do zád tak to řadí ale jak říkám jako smrad když se táhne a pak se rozjede pěkně,když jedu v bezvětří na dvojku a najíždím na běžný kopec tak se spomaluje a spomaluje a zas v hranici 25km/h přeskočí na 1. rychlost a dvojku už tam nedostanu leda by byla rovinka chvíli a pak jak přijde zase kopeček tak jedu za 1. stupně zase, věděli byste mi poradit děkuji protože není možné se na jedničku do né moc velkého kopce který je pozvolný plížit jako šnek cca půl hodiny (1-2 km) pokud to něčemu pomůže vážím (95kg i s kabátem :) ) jinak co bych ještě zmínil tak řadící čelisti mají v ozub. bubnu mezery od obložení k bubnu cca 1,5-2mm fuk to když jsou sevřené (pomocí rukou) v klídku a čelisti jdou volně snad jen jedna je v pantíku jakoby rozevřená a líce do stran ,přemýšlel jsem že ji přihnu později. celé jsem to odmastil a vyměnil aj gufero na bubnu. ,jinak buben se mi vykla do boku je to špatně nebo je to normal stav? četl jsem že hřídelka je na jednom ložisku tak bych se vůlí nedivil.jinak sem si vědom toho že kdyby kopec byl velký krpál tak se nedivím že to jede na jedničku ale klasický stoupání a jetí na jedničku mi přijde poněkud divné. díky za vaše rady k tomuto problému :wink:

jinak sem měl možnost jezdit chvíli na b210 novější ale ta měla svařenné rychlosti čili neřadila a měla jedničku i dvojku svařenou dohromady neskutečný rozdíl v jízdě do kopců a za větru,jelo to daleko líp,boužel nemohu srovnat s babetou co řadí klasicky. Jen by mě zajímalo jak v případě svařených rychlostí co jako se tam svařuje aby to bylo na pevno co je to za úpravu a jak lze provézt a co to případně obnáší do budoucna. taky díky za tip. :wink:

Re: Stále špatné řazení druhého rychlostního stupně :-(

PříspěvekNapsal: úte led 06, 2015 15:23:41
od wenca084
Tomuto co jsi napsal nerozumím , slýším o tom poprvé -
jinak sem měl možnost jezdit chvíli na b210 novější ale ta měla svařenné rychlosti čili neřadila a měla jedničku i dvojku svařenou dohromady neskutečný rozdíl v jízdě do kopců a za větru,jelo to daleko líp,boužel nemohu srovnat s babetou co řadí klasicky. Jen by mě zajímalo jak v případě svařených rychlostí co jako se tam svařuje aby to bylo na pevno co je to za úpravu a jak lze provézt a co to případně obnáší do budoucna. taky díky za tip. :wink:

To bude asi babetta 215 né? Jednorychlostní...

Re: Stále špatné řazení druhého rychlostního stupně :-(

PříspěvekNapsal: úte led 06, 2015 15:38:18
od ronin10
boužel ne je to tak jak píši ,ostatně mi to řekla osoba které to svařil soused protože měli taky pořád problémy s řazením druhého stupně a onen soused tam cosik svařil a od tý doby dotyčný neměl problém s jízdou,jedná se o typ babetta 210 s vynutýma pružinama originál má to jako první majitel z mototechny od nového. čili se v tom nehrabalo 300lidí ale jen ten majitel se sousedem boužel soused se jim odstěhoval a oni sami nevijou co tam posvařoval aby to tak bylo ,prostě mi bylo sděleno že tam cosik povařil a od té doby mají s babetou pokoj a jezdí plynule a krásně,jel jsem na ni a jak říkám vejše prostě jede krasně jednička a až dovrší rychlosti dané pro převod tak bez jakéhokoliv přerušení či škobrtnutí jede dvojka prostě jako příkladně na skůtru s variatorem tam taky necítíte že by to přehazovalo rychlosti a podobně jede krasně plynule,tak takhle ,jinak pokud něco víte i o problému s klasickým řazením co mám popsáno výše tak se m s ním :) díky za rady :wink:

Re: Stále špatné řazení druhého rychlostního stupně :-(

PříspěvekNapsal: úte led 06, 2015 15:45:56
od wenca084
Tak jestli budeš mít možnost tak sundej kryt spojek a zkus povyfotit , to by mě moc zajímalo co tam je upravenýho , a né jenom mě.