Stránka 1 z 2

Problém s podradením

PříspěvekNapsal: pon úno 04, 2013 9:22:54
od maco4485
Zdravím vás babetaci. Mám problém s mojou 210, pred pol rokom sa my pokazila volnobezka v motory a menil som hneď všetky lamely a strunky, a aj krúžky som menil. A počas zábehu všetko išlo ako má ale potom jej ako keby preplo odvtedy už nepodradí s 2 stupňa rýchlosti. A neviem čo mám robiť. Poraďte prosím vás.

Re: Problém s podradením

PříspěvekNapsal: pon úno 04, 2013 13:05:16
od Pat
zkus se podivat jestli se nesekla prevodovka, odpojit zadni kolo, zkusit pootocit s oskou abys zjistil jestli to nahodou neni znovu volnobezka
pak zkontroluj spojky jestli tam neni neco zaseklyho, me se treba utrhlo treci oblozeni z tezkych celisti a zablokovalo se to tam, takze byla furt zarazena dvojka

Re: Problém s podradením

PříspěvekNapsal: pon úno 04, 2013 14:04:14
od maco4485
Ale keď som to rozmontoval a poskladal tak prva jazda a išlo to ale potom už nie.

Re: Problém s podradením

PříspěvekNapsal: pon úno 04, 2013 16:45:48
od Azor
Sundej plechový kryt ze spojkového bubnu a koukni, zda nejsou řadicí čelisti "připečené" k bubnu. Stačí k tomu i málo mastnoty a pak je tam trvale dvojka. Zlaté pravidlo babetisty je ODMASTIT, ODMASTIT, ODMASTIT. Zejména pozor na ozubený řemen, v dílenské příručce doporučují mírně ho mazat, ale opravdu jen hodně mírně. Pokud to tímhle nebude, ponoř se do historie tohoto spojkového diskusního bloku, je tam mnoho inspirativního povídání. :?

Re: Problém s podradením

PříspěvekNapsal: pon úno 04, 2013 17:03:47
od maco4485
Dik za radu. Nieco skusim....

Re: Problém s podradením

PříspěvekNapsal: pon úno 04, 2013 21:18:14
od ridchey
rikas,ze nepodradi.....
celej tenhle figl ma na starosti u tezke spojky ten velky regulacni plech a rolnicky v celistech dvojky-musi to vse krasne po sobe chodit a vymackany plech nebo zatuhle rolny muzou potrapit

Re: Problém s podradením

PříspěvekNapsal: pon úno 04, 2013 22:04:10
od maco4485
ja mam lahke spojky a ten plech tam nemam lebo sa my to predralo okolo matky a este mam problem ze sa my to stale povoluje a derie sa my oska koli tomu tak neviem co mam robit

Re: Problém s podradením

PříspěvekNapsal: úte úno 05, 2013 14:04:14
od Pat
kup novej plech, tim bych zacal :) pak se podivat na stav unasecu, rozebrat procistit, slozit a uvidis.

Re: Problém s podradením

PříspěvekNapsal: pon dub 29, 2013 17:36:27
od maco4485
No ahojte tak urobil som to vsetko skontroloval a kupil novy plech a aj unasac celusti lebo bol prasknuty a poskladal vymenil olej a nastartoval a nefunguje to a ja uz som stoho zufali ono my to vsetko islo a nechapem preco sa toto stalo.... ???

Re: Problém s podradením

PříspěvekNapsal: pon dub 29, 2013 17:47:19
od Pat
Posledni co muzes udelat, je nafotit nam to, slozeny, rozdelany a treba tam, neco uvidime. Tim nefunguje myslis co konkretne? (neradi ani na dvojku ani zpet dolu, popis presne problem).
Skladal jsi to vsechno podle manualu (nechybi ti tam treba podlozky pod O krouzkem - casta chyba).

Re: Problém s podradením

PříspěvekNapsal: pon dub 29, 2013 18:02:07
od maco4485
Nechba my tam nic ono to vlastne nastartuje ale uz hned vtedy jednotka nejde stale iba dvojka aj rozbech len na dvojke a ked to rozbetalujem na 20 km/h tak sa dvojka zobera a uz ide ako normalna babetta kolko pridam olko ide

Re: Problém s podradením

PříspěvekNapsal: pon dub 29, 2013 20:16:09
od kolos
Rozjet se to na jedničku nedá, to znamená co, motor se při pokusu o rozjezd vytočí na prázdno klidně do max. otáček a babetta se nepohne?

Re: Problém s podradením

PříspěvekNapsal: pon dub 29, 2013 20:46:01
od maco4485
Nie ona sa snazi rozbehnut na dvojke ale dusi ju.

Re: Problém s podradením

PříspěvekNapsal: pon dub 29, 2013 20:53:09
od Pat
No tak potom mas kousnutou volnobezku, kdyz je porad zarazena dvojka.
Kdyz jsi to mel rozdelany, slo volne otacet vnitrkem dvojkovyho bubnu kdyz jsi ho drzel. Kdyztak procti trochu forum, je tady toho o volnobezce vic jak to poradne zkonstrolovat. Nic jinyho me nenapada, kdyz mas jinak vsechno v pohode.

Re: Problém s podradením

PříspěvekNapsal: pon dub 29, 2013 21:29:32
od kolos
Sundej krycí plech z ozubeného bubnu a vyfoť jak to tam máš poskládané. U lehkých čelistí totiž lze chybně vložit regulační unašeč tak, že sice přenáší točivý moment na výstupní hřídel, ale nedostaví se jeho regulační účinek.