Tak jsem to zřejmě vyřešil. Celej dvojkovej buben jsem rozebral a veškeré dosedací plochy jsem přejel pilníkem a lehce zaleštil. Hlavně bylo zapotřebí srazit hrany těchto dosedacích ploch. Dále došlo ke stažení lehkých čelistí. Vyndal jsem čep, kterej je drží na unašeči a čelisti sundal. Pak jsem je svíráním ve svěráku sevřel tak, aby se tam vešla segrovka a bylo to tak tak, ale šlo to zlehka. Mám najeto 60Km od repasu a vše v pořádku. Jen vždy po delším stání (přez noc) to po prvním startu dvakrát, třikrát zařadí razantněji, ale né tak drasticky, jako předtím. A poté se to samo srovná a už to šlape na 100%. Toto již připisuji chladnému počasí a vlhku, které se podepisuje na spojkách. Třeba si to za chvilku sedne úplně uvidíme. Každopádně zatím je pokoj.
Jinak já bábu koupil s převodem 13/39 Myslím že i toto má vliv.
A při jízdě do kopce (cca 10%) mi podřadí na 1 a už nezařadí ať se snažím jak chci. můžu jí držet nadoraz (30Km/h) a ani se nepokusí. Po rovině jsem schopen udržet 40 - 45, ale nejni to ideální. Dvojce se už nechce. Držim to na plnej a babča jen tak hudlá a je ráda, že je ráda (jezdím tak 35) a z kopce se rozjede na 55-60 bez nějakého drastického přetáčení.
V plánu je převod 13/47 - čím dřív, tím líp
a volnoběžka, kterou se snažím vyřešit jinde.
Momentálně ještě řeším to, že babča se po cca 15 km ohřeje a přestává táhnout opět asi ten blbej převod a mám podezření na kroužky, asi jim ten převod u předch. majitele za těch 7000 dal taky zabrat.
foto, co jsem upravil v dvojkovém bubnu zde:
http://durexxx.rajce.idnes.cz/repas_spojky