od Droopi » pát bře 14, 2014 9:45:37
Odpověď jak to dopadlo tu není...
Sehnal jsem vrak Babetty, možná sem dám časem fotky, už jí mám opět zkompletovanou, předchozí majitel ji rozebíral flexou (rozbrušovačkou), na Babettě nebyly dva stejné šrouby, prostě prasárna neskutečná. Každopádně mi chybí:
- doladit přední brzdu (část jsem si musel sám vyrobit)
- udělat výbrus (je tam slušný schod/hrana)
- udělat líp řazení
Nejvíc se mi hodil tenhle příspěvek, tak to rozjedu tady.
Babetta řadí... ale příšerně brzo. Rozjedu jedna a do 5ti vteřin tam mám dva, řazení je plynulé, že se musím soustředit, abych ho vůbec zaregistroval, dvojka běží od minimálních otáček, to samé podřazování je až v minimálních otáčkách. Může to být pružinkami v řadícím bubnu? Jsou tvrdé nebo měkké? Jinak spojkové ústrojí jsem kompletně rozebral při rekonstrukci vraku, je vyčištěné, odmaštěné, na spojkách je nový buben, pakny jsem nechal ještě staré, mají kolem 1,5 až 2,0mm obložení. Zpočátku se to nechtělo ani rozjíždět, ale po několika pokusech si pakny s bubnem sedly, takže to už neřeším. Teď to řazení.
Druhý dotaz bych měl - patří do sekce motor, ale nechci zakládat vlákno. Motor má malý výkon (oproti mé 215ce), má celkem líný rozjezd, nemám zatím tachometr, ale přijde mi že na rovince dosahuji tak 30km/h maximálně, do kopce motor netáhne, mám problém i s vyjetím kratších kopců bez rozjezdu. Je potřeba výbrus, je tam hrana jako kráva, ale předběžně zjišťuji, jestli tohle může mít tak markantní vliv na výkon. Taky se mi nelíbí výfuk, podle zvuku je vykuchaný, koleno je dlouhé, čisté, vypálené, tlumič jsem ani nerozebíral, je už od pohledu tak děsným že ho kompletně nahradím jiným. Vliv na výkon to mít může, ale opět - může být tak markantní?
Do třetice - včera jsem to poprvé projel - asi 500metrů, zpátky jsem musel došlapat. Babetta se najednou zadusila a zastavila. Na volnoběh běží super, drží otáčky, ale při i minimálním přidání plynu se zahltí a zdechne. Doma jsem rozebral a preventivně vyfoukal karburátor, byl i předtím čistý, závadu to neodstranilo. Pak jsem ji natočil, a rychle za sebou jsem přidával, pouštěl, přidával, pouštěl.......plyn, až se mi motor povedlo vycukat do plných otáček. Reakcí bylo že závada zmizela, a zase to jede. Nesetkal se s tím někdo? Netuším totiž, co by to mohlo dělat. Abych věděl, až mne to někde zase zastaví. Jo a svíčku jsem měnil.
Babetta byla fakt vrak, teď mi chybí jen detaily a dovychytat ten motor.