Příběh: Všední problémy obyčejného babetáře

Bylo nebylo, jednoho krásného dne jsem se konečně pustil do opravy spojky naší 210. Já na tom moc nejezdím, takže jsem nevěděl, že se tam něco vůbec stalo, ale zvonilo to a dostal jsem za úkol to opravit.
Inu sundal jsem kryt a hned věděl, že je něco moc špatně. Vevnitř byla asi tuna černého prachu, z čehož jsem usoudil, že se někde rozpadlo obložení nebo jsem našel důl na uhlí. Sundal jsem řemen a v pravém bubnu na mě čekalo překvapení. U řadících čelistí asi upadlo obložení a šlo to kov na kov. Tudíž ozubený buben má ten železný vnitřek probroušenou až do hliníku.
Po krátkém rozmýšlení, co to zase bude stát jsem si vzpomněl, že od pradávna máme jeden náhradní motor. Našel jsem ho a rozdělal, vyndal buben a našel i úplně nové náhradní řadící čelisti. Celý šťastný jsem to rychle složil a začlo to. Jelikož jsem nejspíš zamastil bubny, za boha to nechtělo chytnout. Po asi 10 rozdělání a tolika nadávkách a neúspěšných pokusech o vyčištění jsem vyrazil koupit nové startovací čelisti i s pružinami. Po složení pořád stejný problém. Benzín nechtěl odmašťovat a ani speciální odmašťovač nepomohl. Po asi hodinovém mazání a vyplivnutí plící jsem vyndal svíčku a zkusil prošlápnout bez komprese. Motor se točil! Zase jsem to složil a další hodinu šlapal a CHYTLO TO!
Konec příběhu.
Nastartováním se projevil další problém, předpokládám, že je to tím novým startovacím obložením, na volnoběh něco šmejká v motoru, při přidání plynu to přestane. Sedne si to?
Druhý problém- nejde to rozběhnout (nastartovat na stojánku už ano), která spojka bude ještě mastná?
Díky za odpovědi.
Inu sundal jsem kryt a hned věděl, že je něco moc špatně. Vevnitř byla asi tuna černého prachu, z čehož jsem usoudil, že se někde rozpadlo obložení nebo jsem našel důl na uhlí. Sundal jsem řemen a v pravém bubnu na mě čekalo překvapení. U řadících čelistí asi upadlo obložení a šlo to kov na kov. Tudíž ozubený buben má ten železný vnitřek probroušenou až do hliníku.
Po krátkém rozmýšlení, co to zase bude stát jsem si vzpomněl, že od pradávna máme jeden náhradní motor. Našel jsem ho a rozdělal, vyndal buben a našel i úplně nové náhradní řadící čelisti. Celý šťastný jsem to rychle složil a začlo to. Jelikož jsem nejspíš zamastil bubny, za boha to nechtělo chytnout. Po asi 10 rozdělání a tolika nadávkách a neúspěšných pokusech o vyčištění jsem vyrazil koupit nové startovací čelisti i s pružinami. Po složení pořád stejný problém. Benzín nechtěl odmašťovat a ani speciální odmašťovač nepomohl. Po asi hodinovém mazání a vyplivnutí plící jsem vyndal svíčku a zkusil prošlápnout bez komprese. Motor se točil! Zase jsem to složil a další hodinu šlapal a CHYTLO TO!
Konec příběhu.
Nastartováním se projevil další problém, předpokládám, že je to tím novým startovacím obložením, na volnoběh něco šmejká v motoru, při přidání plynu to přestane. Sedne si to?
Druhý problém- nejde to rozběhnout (nastartovat na stojánku už ano), která spojka bude ještě mastná?
Díky za odpovědi.