Stránka 1 z 2

problem pri startovani

PříspěvekNapsal: ned úno 03, 2008 16:47:18
od pooli
MAm posledni dobou problem s nastartovanim. Pri pokusu o nastartovani mi proklouzne pedal.Neni to jako kdyz startujete funkcni stroj,kde slysite a citite jak se protaci motor.Tady to jen proklouzne a nebo jen lehce skrtne.Obcas sice startne jakztakz, ale vetsinou musim intenzivne startovat.
Motor jsem cely rozebral a vycistil, lec marne.vsechny treci plosky spojek jsem oskrabal od bordelu.
Startovaci celisti vypadaji v poradku.
Nejlepsi asi bude koupit cely druhy stupen,ze??
Pokud ale koupim novou spojku (dvojku) mam koupit lehke ,nebo tezke celisti??momentalne mam v babci tezke celisti.
ktere jsou vyhodnejsi??
Kdyz ale motor nakonec naskoci, jede jako za mlada.razeni z 1 na 2 trva sice dele,ale to uz dela od zacatku.
Co mam tedy vse koupit?? (znate nejaky eshop ktery je levny?)

PříspěvekNapsal: pon úno 04, 2008 1:08:37
od klusik
A Nemáš jen problém s volnoběžkou? Tedy nevím, co máš za typ ;)


Ale jestli šlapeš i s motorem, akorát ten se netočí... to mi dělalo taky, ale tak u mě to vyřešila rekonstrukce spojky (b 207), ale jestli píšeš, žes to dělal, tak to netuším.

Jen co mě tak napadlo :-D

PříspěvekNapsal: úte úno 05, 2008 19:07:24
od pooli
mam typ 210

PříspěvekNapsal: úte úno 05, 2008 19:13:34
od klusik
pooli píše:mam typ 210


Hm, tak to ti neporadím, ta je na mě moc modérní :-D

PříspěvekNapsal: čtv úno 07, 2008 11:38:04
od igoreva
Ľahké čeľuste sú staršie a ťažšie novšie.
Ťažšie plynulejšie zaberajú a nie sú tak náchylne na nečistoty regulačnej plôšky unášača ako ľahké.
Pri výmene akýchkoľvek čeľustí doporučujem vymeniť aj oba regulačné unášače a správne tam vložiť "o" krúžok.
Igor

PříspěvekNapsal: čtv úno 07, 2008 17:40:15
od pooli
takze co mam teda koupit??
myslim asi toto: celisti dvojky,regul.unasec,vnitrni unasec. Je nutne koupit i buben dvojky a unasec??
myslim tim jestli je nutne mit vse nove at predejdu zbytecnemu treni.

PříspěvekNapsal: ned úno 10, 2008 10:49:57
od pooli
tak zmena!! poradne jsem to prozkoumal a zjistil jsem toto:
pri sejmuti ochranneho krytu jsem zkusil opticky vypozorovat jak se budou oba bubny protacet pri nastartovani a zjistil jsem, ze po protoceni pedalu se uvede do pohybu pouze druhy stupen a ten prvni (kde je i startovaci celist) se protoci jen nepatrne.
Proto si i myslim ze vymenim jen a pouze startovaci celisti spolu s bubnem jednicky.Buben dvojky je dle mne plne v poradku.

PříspěvekNapsal: pát zář 12, 2008 16:19:42
od llap
Ahoj, jak jsi dopadl mě to dělá to samé, ale já mám spojky nové.
Luk

PříspěvekNapsal: pát zář 12, 2008 18:09:19
od Starec
pooli: veľmi sa mýliš ak chceš meniť ( pouze startovaci celisti spolu s bubnem jednicky ) Tým daj pokoj. Práve že by si mal vymeniť radiace čeľuste ( spojkové ) tam je chyba. Prípadne skontroluj či ti neprepúšťajú guferá.
Ilap: ty si zas skontroluj či ti neprepúšťa na nich olej.

PříspěvekNapsal: pát zář 12, 2008 23:01:44
od LADAIII
A ja zase poradim mou oblibenou fintu, kterou s uspechem roky pouzivam. Urcite pomuze natrit buben od radicich celisti kalafunou rozpustenou v lihu. Po zaschnuti (muze trvat par hodin) to startuje vyborne a pouze chvili trva nez si "sedne" prerazovani na druhy stupen, ze zacatku babetta vydava silene zvuky (muze a nemusi), ale potom je to v klidu a radi jak ma. Pravidelne na mem stroji trosku vzlina olej a protoze s ni jezdim temer kazdy den a nechce se mi v ni vrtat, vzdy to vyresim takhle a je par mesicu pokoj. Samozrejme, vymenit gufera a krouzky by nebylo od veci,ale zminena "oprava" zabere par minut a vysledek je vynikajici. Staci namocenym hadrikem nebo tenkym steteckem potrit buben,ani neni treba vyndavat adici celisti.

PříspěvekNapsal: sob zář 13, 2008 15:10:42
od llap
Starec: Neprouští, akorát když ji chci nastartovat tak musím šlapat. Když ji chci nakopnout tak tak 1/4 otočení šlapky jde naprázdno,2/3 protočí motor. Jak jsem psal spojky jsou nové, mám novou i volnoběžku a ostatní hřídele. Najety mám 840 km po GO tak myslím, že by mělo být vše už o.k. Akorát mám karburátor Dell orto. Ale ten budu měnit za originál, sehnal jsem ho včera po dvou měsících vyčerpávajícího hledání a shánění. Akorát má místo víčka sání takovou krabičku. Je lepší než originál?
Luk

PříspěvekNapsal: ned zář 14, 2008 1:30:50
od Starec
llap: skús preštudovať všetko o spojkách, niekde je tu písané ako máš vyskúšať či ti dobre zaberajú radiace šeľuste, je 1:30 po polnoci a skutočne sa mi nechce znova to tu rozpisovať. Ja trvrdím, že máš niekde masnotu na radiacej spojke, tak sa toho drž.

PříspěvekNapsal: ned zář 14, 2008 13:39:21
od llap
Jo jo kouknu, jen by mě zajímalo ještě co je to za nástavec na karburátoru Jikov.
Luk
Obrázek

PříspěvekNapsal: pon zář 15, 2008 21:27:29
od LADAIII
Ilap: tim serizujes vuli lanka od plynu. Pokud budes kupovat nove, tak kup i ten staveci sroub a radeji ho vymen. Fungovat to sice bude, zase tolik praskle to neni, ale nevypada to dobre..

PříspěvekNapsal: pon zář 15, 2008 21:39:30
od IGI
llap: nepatri to sem, ale tu sa o tom nieco pisalo: http://www.speaker.cz/motoboard/viewtopic.php?p=537