Tak tohle by spíš patřilo do sekce "zážitky" - renovovaný vnitřní
unašeč jsem před montáží odložil někam ve své dílnogaráži, kde mám bohužel neskutečný mrdník a už jsem ho nenašel. Po půlhodině hledání a klení jsem vzal páskovinu, flexu a pilníčky a vypižlal
unašeč nový. Což o to řadí to přepychově, ale mám problém se kterým bych potřeboval poradit od protřelých spojkových teoretiků: pokud nechám nedotaženou středovou matici, tak to krásně startuje na lehké našlápnutí, ale pokud ji dotáhnu (ať s podložkou, krycím plechem nebo i jen rovnou přes
unašeč) tak nenašlápnu - dvojkové čelisti beznadějně prokluzují. Povolím - a hned našlápnu. Když to utáhnu nahozené, tedy při běžícím motoru, tak jak už jsem uvedl, řadí naprosto pohodově. S volnoběžkou by to nemělo mít nic společného, ta zdá se jde bezchybně. Dvojkové pakny přitom ani při utažení o nic nedřou, unašeče správně vaklají a o nic nezachytávají, jsem z toho už magor. A tu renovaci
unašečů jsem vlastně dělal právě z důvodu, že to nešlo nahodit (tehdy mě nenapadlo matku povolit a zkusit jestli to pak zabere), takže s vlastní renovací by to nemělo mít moc společného. Plís, plís - vy chytřejší, poraďte co dělat.