od kolos » stř črc 23, 2014 21:18:10
No, tak jak to vypadá po utažení matky? Regulační plech zůstává volny? Má tu svou klasickou vůli? Pokud je teda volný, tak to může být tím, co psal Pat, tedy že je buben, nebo unašeč z nějakého důvodu poněkud vysunutý a po utažení matice se to celé stáhne a znehybní. Výstupní hřídel se musí i po utažení matice vůči unašeči čelistí relativně volně pohybovat. Odpor tam klade jen okroužek. Zkus matici utáhnout jen s malým unašečem a pohnout zadním kolem, jestli se může výstupní hřídel volně pohybovat a nebude se při tom chtít pootáčet i buben. Už jsem to tu nafóru psal, chce to složit komplet spojku, nenasazovat akorát ten největší krycí plech a zatáhnout matku. Pak buben přidrž rukou s druhou rukou pootáčej zadním kolem tam a zpět. Musíš při tom vidět, jak se regulační plech nepatrně přestavuje. Tedy při potočení kola vpřed, jako při startu, zatlačí na rolky čelistí zespodu a přitlačí je na buben. Při pootočení kolem zpět regulační plech odtlačí čelisti od bubnu.
Babetta 210, Simson S51, Jawa 50/20, Yamaha XJR 1300, Citroen Xantia 2.0 HDi