Po niakom čase a experimentovania ktoré stále trvá som si všimol zaujímavú vec mal som obdobie perfektného radenia 1, 2 . Ked som po niakom čase rozobral spojku bol som prekvapený vymedzovací kovový krúžok ktorý sa dava ako posledný na hriadel potom už len velká podložka plechový kryt a mataka. Bol vymedzovací kovový krúžok prasknutý a to presne na polovicu na dva dieli zlomený presne na polovicu pekne boli primačknute o O kružok sumerne natlačene prasknuta na dva dieli ale presne vzdialene od hriadela jednoducho sa to nemalo kam pohnut. A pekne sa tie dva ulomky vystredili.
Radenie :
Ked som som plinule pridával plyn kratko 1 a potom 2 OK
Ked som prudko pridal na rovine alebo v kopci silnejšie zahučanie motora zvýšenie otačok na 1s . cavak podradenie na 1 silove tahanie a po roztahaní tiche preradenie na 2.
Bolo jedno ako mam plyn jednoducho ked nevladala pekne si sama podradila do za 1s,
Teraz nový kružok prudke pridanie hučanie motora vysoke otačky asi 10s babetta sa ide rozpadnut až potom 1 , preto radšej uberiem plyn netrapím ju; s prasknutým si vedal podradiť sama 1s a podradila. Doslovne to človek ani neočakaval že podradí Autmatika si to sama reguvola a velmi dobre.
prasknutý kružok mám po nikom čase ho nahodím znova.
Nemal som vtedy problem babettu niekomu požičat automatika si podradila ako potzrebovala. Teraz sa bojim nech ju netrápai na plný plyn lebo ide spojka aj motor vyskočiť.