Kedy radí 1 a kedy 2?

Spojky jsou kultovní součástí našich strojů. Zde mají samostatnou rubriku...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Re: Kedy radí 1 a kedy 2?

Příspěvekod stenly » stř črc 30, 2014 8:09:12

Pozrem ako som to dal ale daval som tak by to licovalo pekne dolahlo na malý unašač ked som to dal podla niakeho navodu dost bol vymedzovací kružok vonku a to sa mi nepáčilo matka by moc drvila tlačila O kružok ked sa pritiahla.
stenly
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 46
Registrován: pát srp 05, 2011 21:04:08

Re: Kedy radí 1 a kedy 2?

Příspěvekod Kruan » pát srp 01, 2014 7:56:44

Pat píše:kazdopadne startovat studena by bez sytice nemela (aspon pul sytice), pokud ti jde bez problemu studena bez sytice, pak mas moc bohatou smes


tak jsem vcera nastavil bohatost na 1,25 otacky i na 2 otacky a startuje to za studena bez sytice . tak nevim ?
Babetta 210 zelená žába
EX - Jawa 21, Jawa 350/634, Jawa 350/638, Suzuki RF600R, ČZ 150C
Uživatelský avatar
Kruan
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 313
Registrován: čtv čer 19, 2014 1:10:06

Re: Kedy radí 1 a kedy 2?

Příspěvekod ridchey » pát srp 01, 2014 9:21:44

jestli mas svicku dobre barvy, motor tahne jak ma,tak bych se tim nejak nezabyval.
Ten kopec dam,i kdybych mel zhebnout...
Bez boje mne nedostanou...
:-)
Uživatelský avatar
ridchey
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2010
Registrován: sob zář 25, 2010 11:10:36
Bydliště: u Prostějova

Re: Kedy radí 1 a kedy 2?

Příspěvekod Kruan » pát srp 01, 2014 9:38:10

no naposled jsem to serizoval a svice byla cerna. Takze asi bohata smes. Ale ted nevim jestli jsem mel 2 otacky a nebo 1 otacku :) Co je chuda smes ? mene nez 1,5 ze ?
Babetta 210 zelená žába
EX - Jawa 21, Jawa 350/634, Jawa 350/638, Suzuki RF600R, ČZ 150C
Uživatelský avatar
Kruan
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 313
Registrován: čtv čer 19, 2014 1:10:06

Re: Kedy radí 1 a kedy 2?

Příspěvekod ridchey » pát srp 01, 2014 10:47:30

oteviranim sroubku smesi pridavas vzduch,tedy ochuzujes
ale i tak,pokud ti to pri plnem plynu treba ctyrtaktuje,tak proverit,jestli neni pricpane sani,nebo se ti pri cisteni "zvetsila" tryska
:wink:
Ten kopec dam,i kdybych mel zhebnout...
Bez boje mne nedostanou...
:-)
Uživatelský avatar
ridchey
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2010
Registrován: sob zář 25, 2010 11:10:36
Bydliště: u Prostějova

Re: Kedy radí 1 a kedy 2?

Příspěvekod Pavel » pát srp 01, 2014 13:13:53

Šroubek bohatosti směsi na karbecu má vliv jen na volnoběh. Na volnoběh ale nejezdíš, takže je defakto úplně fuk, jak ten šroubek nastavíš. To, že máš černou svíčku, je spíš záležitost hladiny paliva, ucpaného/nevhodného sítka vzduchu nebo špatné elektrice.
Je to marný. Vysvětlíš jim to a za pár dnů se stejně zeptají znovu úplně na to samý :D
Uživatelský avatar
Pavel
Lokální moderátor
Lokální moderátor
 
Příspěvky: 1357
Registrován: stř srp 04, 2010 10:20:09
Bydliště: Brno

Re: Kedy radí 1 a kedy 2?

Příspěvekod miraspk » pát srp 01, 2014 13:18:43

Ještě se tak může projevovat vysoká hladina v plovákové komoře.
miraspk
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 53
Registrován: čtv čer 26, 2014 3:16:37
Bydliště: šumperk

Re: Kedy radí 1 a kedy 2?

Příspěvekod Kruan » pát srp 01, 2014 13:53:00

no to bych dost nerad.ale kdyz jsem nastavoval hladinu tak tim otvorem nevytekala, takze by mela byt nastavena dobre .
Babetta 210 zelená žába
EX - Jawa 21, Jawa 350/634, Jawa 350/638, Suzuki RF600R, ČZ 150C
Uživatelský avatar
Kruan
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 313
Registrován: čtv čer 19, 2014 1:10:06

Re: Kedy radí 1 a kedy 2?

Příspěvekod stenly » pát srp 01, 2014 14:33:42

Pavel píše:Šroubek bohatosti směsi na karbecu má vliv jen na volnoběh. Na volnoběh ale nejezdíš, takže je defakto úplně fuk, jak ten šroubek nastavíš. To, že máš černou svíčku, je spíš záležitost hladiny paliva, ucpaného/nevhodného sítka vzduchu nebo špatné elektrice.


Tak na čo ma potom vplyv ten šroubek jeden na volnobeh a tým sa nadstavuje bohatost zmesi a druhý je teda na čo ??? tým sa bohatost zmesy nenadstavuje?
stenly
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 46
Registrován: pát srp 05, 2011 21:04:08

Re: Kedy radí 1 a kedy 2?

Příspěvekod ridchey » pát srp 01, 2014 16:31:48

tim druhym oteviras vzduch soupatkem-cim vic zasroubovane,tim vic vzduchu pri volnobehu
Ten kopec dam,i kdybych mel zhebnout...
Bez boje mne nedostanou...
:-)
Uživatelský avatar
ridchey
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2010
Registrován: sob zář 25, 2010 11:10:36
Bydliště: u Prostějova

Re: Kedy radí 1 a kedy 2?

Příspěvekod stenly » pát srp 01, 2014 20:03:01

Tak znova na kerburátore su dve šroby:
Jeden na volnobeh a tým robím bohatost zmesi?
Druhý na jazdu a tým robim bohatost zmesi?
stenly
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 46
Registrován: pát srp 05, 2011 21:04:08

Re: Kedy radí 1 a kedy 2?

Příspěvekod tuningrob » pát srp 01, 2014 21:02:28

Nee : D

Pravý šroubek co je níže, upravuje bohatost směsi při chodu motoru na volnoběh --> když nehýbeš s plynem. Zašroubováním ubíráš vzduch -> směs je bohatší. Při jízdě to má dooost malý vliv, ba dokonce žádný. Poloha tohoto šroubu je neurčitá, ale měla by být 0,5 až 1,5 otáčky proti směru hodinovývh ručiček od úplného zašroubování ---> zašroubuješ nadoraz a pak povolíš o zmíněné otáčky. Já mam 1.5 a neřeším to.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Levý šroubek, co je výše - ten nastavuje volnoběh. Jestli si měl karbec rozdělaný, tak si viděl, že šoupátko chodí nahoru a dolů, a když tento šroubek budeš zašroubovávat, tak svou špičkou bude šoupátko nadzvedávat -> jako bys přidával plyn -> vyšší otáčky motoru -> vyšší volnoběh. Nastavovat podle záběru spojky a chcípání.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Oba tyto šrouby seřizovat na teplém motoru.
Nejprve si zvedni trochu volnoběh otáčením levého šroubu po směru hod. ručiček.
Pak pravý šroubek zašroubuj nadoraz a povol o 1,5 otáčky.
Teď levým šroubem uprav otáčky tak, aby se zadní kolo netočilo a motor nezdechal. Při každém otočením, vždy motor protoč, projeď, aby si měl jistotu, že to je tak, jak si přeješ.
Babetta M210
Lancia Dedra 1.6
Uživatelský avatar
tuningrob
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 704
Registrován: stř čer 05, 2013 1:20:43
Bydliště: Příbor-> Prchalov

Re: Kedy radí 1 a kedy 2?

Příspěvekod stenly » pát srp 01, 2014 21:52:34

OK skusim podla navodu len si aj skontrolujem farbu sviečky babetta je po výbruse v zabehu tak radšej nech je zahádzana nech viac maže piest.
Po zabehu prejdem na dellorto karbec nema neduhy zadušanie pri pridaný plynu , a bude hladať spravnu trysku na tehlovu farbu.
stenly
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 46
Registrován: pát srp 05, 2011 21:04:08

Re: Kedy radí 1 a kedy 2?

Příspěvekod stenly » ned srp 03, 2014 19:29:35

Otázka mam karburátor dellorto zahadzuje mi sviečku je mokrá tryska je č.57
Budem teda musieť kúpiť trysku s veštím alebo menším číslom?
Ak chcenm aby mala tehlovú farbu.
stenly
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 46
Registrován: pát srp 05, 2011 21:04:08

Re: Kedy radí 1 a kedy 2?

Příspěvekod ridchey » ned srp 03, 2014 20:31:38

mensi cislo,...

kdyztak ale si zaloz vlakno v sekci vase stroje: viewforum.php?f=18
a tam si dej vse,co se tyka jen tveho stroje, protoze tu v sekci spojek uz je z toho gulas- spojky,stelovani karbecu a pod...
Ten kopec dam,i kdybych mel zhebnout...
Bez boje mne nedostanou...
:-)
Uživatelský avatar
ridchey
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2010
Registrován: sob zář 25, 2010 11:10:36
Bydliště: u Prostějova

PředchozíDalší

Zpět na Spojky

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků