Stránka 3 z 4

Re: Kedy radí 1 a kedy 2?

PříspěvekNapsal: stř črc 30, 2014 8:09:12
od stenly
Pozrem ako som to dal ale daval som tak by to licovalo pekne dolahlo na malý unašač ked som to dal podla niakeho navodu dost bol vymedzovací kružok vonku a to sa mi nepáčilo matka by moc drvila tlačila O kružok ked sa pritiahla.

Re: Kedy radí 1 a kedy 2?

PříspěvekNapsal: pát srp 01, 2014 7:56:44
od Kruan
Pat píše:kazdopadne startovat studena by bez sytice nemela (aspon pul sytice), pokud ti jde bez problemu studena bez sytice, pak mas moc bohatou smes


tak jsem vcera nastavil bohatost na 1,25 otacky i na 2 otacky a startuje to za studena bez sytice . tak nevim ?

Re: Kedy radí 1 a kedy 2?

PříspěvekNapsal: pát srp 01, 2014 9:21:44
od ridchey
jestli mas svicku dobre barvy, motor tahne jak ma,tak bych se tim nejak nezabyval.

Re: Kedy radí 1 a kedy 2?

PříspěvekNapsal: pát srp 01, 2014 9:38:10
od Kruan
no naposled jsem to serizoval a svice byla cerna. Takze asi bohata smes. Ale ted nevim jestli jsem mel 2 otacky a nebo 1 otacku :) Co je chuda smes ? mene nez 1,5 ze ?

Re: Kedy radí 1 a kedy 2?

PříspěvekNapsal: pát srp 01, 2014 10:47:30
od ridchey
oteviranim sroubku smesi pridavas vzduch,tedy ochuzujes
ale i tak,pokud ti to pri plnem plynu treba ctyrtaktuje,tak proverit,jestli neni pricpane sani,nebo se ti pri cisteni "zvetsila" tryska
:wink:

Re: Kedy radí 1 a kedy 2?

PříspěvekNapsal: pát srp 01, 2014 13:13:53
od Pavel
Šroubek bohatosti směsi na karbecu má vliv jen na volnoběh. Na volnoběh ale nejezdíš, takže je defakto úplně fuk, jak ten šroubek nastavíš. To, že máš černou svíčku, je spíš záležitost hladiny paliva, ucpaného/nevhodného sítka vzduchu nebo špatné elektrice.

Re: Kedy radí 1 a kedy 2?

PříspěvekNapsal: pát srp 01, 2014 13:18:43
od miraspk
Ještě se tak může projevovat vysoká hladina v plovákové komoře.

Re: Kedy radí 1 a kedy 2?

PříspěvekNapsal: pát srp 01, 2014 13:53:00
od Kruan
no to bych dost nerad.ale kdyz jsem nastavoval hladinu tak tim otvorem nevytekala, takze by mela byt nastavena dobre .

Re: Kedy radí 1 a kedy 2?

PříspěvekNapsal: pát srp 01, 2014 14:33:42
od stenly
Pavel píše:Šroubek bohatosti směsi na karbecu má vliv jen na volnoběh. Na volnoběh ale nejezdíš, takže je defakto úplně fuk, jak ten šroubek nastavíš. To, že máš černou svíčku, je spíš záležitost hladiny paliva, ucpaného/nevhodného sítka vzduchu nebo špatné elektrice.


Tak na čo ma potom vplyv ten šroubek jeden na volnobeh a tým sa nadstavuje bohatost zmesi a druhý je teda na čo ??? tým sa bohatost zmesy nenadstavuje?

Re: Kedy radí 1 a kedy 2?

PříspěvekNapsal: pát srp 01, 2014 16:31:48
od ridchey
tim druhym oteviras vzduch soupatkem-cim vic zasroubovane,tim vic vzduchu pri volnobehu

Re: Kedy radí 1 a kedy 2?

PříspěvekNapsal: pát srp 01, 2014 20:03:01
od stenly
Tak znova na kerburátore su dve šroby:
Jeden na volnobeh a tým robím bohatost zmesi?
Druhý na jazdu a tým robim bohatost zmesi?

Re: Kedy radí 1 a kedy 2?

PříspěvekNapsal: pát srp 01, 2014 21:02:28
od tuningrob
Nee : D

Pravý šroubek co je níže, upravuje bohatost směsi při chodu motoru na volnoběh --> když nehýbeš s plynem. Zašroubováním ubíráš vzduch -> směs je bohatší. Při jízdě to má dooost malý vliv, ba dokonce žádný. Poloha tohoto šroubu je neurčitá, ale měla by být 0,5 až 1,5 otáčky proti směru hodinovývh ručiček od úplného zašroubování ---> zašroubuješ nadoraz a pak povolíš o zmíněné otáčky. Já mam 1.5 a neřeším to.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Levý šroubek, co je výše - ten nastavuje volnoběh. Jestli si měl karbec rozdělaný, tak si viděl, že šoupátko chodí nahoru a dolů, a když tento šroubek budeš zašroubovávat, tak svou špičkou bude šoupátko nadzvedávat -> jako bys přidával plyn -> vyšší otáčky motoru -> vyšší volnoběh. Nastavovat podle záběru spojky a chcípání.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Oba tyto šrouby seřizovat na teplém motoru.
Nejprve si zvedni trochu volnoběh otáčením levého šroubu po směru hod. ručiček.
Pak pravý šroubek zašroubuj nadoraz a povol o 1,5 otáčky.
Teď levým šroubem uprav otáčky tak, aby se zadní kolo netočilo a motor nezdechal. Při každém otočením, vždy motor protoč, projeď, aby si měl jistotu, že to je tak, jak si přeješ.

Re: Kedy radí 1 a kedy 2?

PříspěvekNapsal: pát srp 01, 2014 21:52:34
od stenly
OK skusim podla navodu len si aj skontrolujem farbu sviečky babetta je po výbruse v zabehu tak radšej nech je zahádzana nech viac maže piest.
Po zabehu prejdem na dellorto karbec nema neduhy zadušanie pri pridaný plynu , a bude hladať spravnu trysku na tehlovu farbu.

Re: Kedy radí 1 a kedy 2?

PříspěvekNapsal: ned srp 03, 2014 19:29:35
od stenly
Otázka mam karburátor dellorto zahadzuje mi sviečku je mokrá tryska je č.57
Budem teda musieť kúpiť trysku s veštím alebo menším číslom?
Ak chcenm aby mala tehlovú farbu.

Re: Kedy radí 1 a kedy 2?

PříspěvekNapsal: ned srp 03, 2014 20:31:38
od ridchey
mensi cislo,...

kdyztak ale si zaloz vlakno v sekci vase stroje: viewforum.php?f=18
a tam si dej vse,co se tyka jen tveho stroje, protoze tu v sekci spojek uz je z toho gulas- spojky,stelovani karbecu a pod...