Stránka 2 z 2

Re: Lepeni spojky

PříspěvekNapsal: pát říj 02, 2015 13:06:04
od ridchey
nabizi se tedy otazka,jakym zpusobem to ten Vorel dela, jestli na donesene,nebo vymenny zpusob, ale myslim,ze na prani udela ty same donesene.

Re: Lepeni spojky

PříspěvekNapsal: pát říj 02, 2015 13:13:43
od Pavel
Vorel to osobně nedělá, ale doveze to někomu v Brně, kdo se tím zabývá a dělá to levně. Můžeš si zvolit, zda chceš čelisti hned, v tom případě dostaneš jiné již zrepasované čelisti výměnou za ty tvoje a nebo říct, že chceš obložení nalepit na svoje čelisti. V tom případě čekáš 1-2 týdny. Co si pamatuju, sváží to 1x týdně vždy ve čtvrtek. Takže když to tam dovezeš ve středu, tak ve čtvrtek další týden odpoledne je budeš mít. Nově nalepené obložení je tlustší a nevlezlo by se do bubnu. Vždy to vyžaduje nějaké DODO. Každý uživatel má jinou vůli v bubnech, tak si to doopracuje podle svého gusta. Já to dělám na kotoučové brusce s citem a pak pilníčkem resp. o smírkový papír. Vždy trochu uberu, pak nasadím, zda to je ok, případně ještě víc ubrousím. Už jsem si u něj nechal lepit čelisti hodněkrát a jsem s tím spokojený. Ještě se mi nestalo, že by se mi obložení odlepilo. Cena se pohybuje mezi 25Kč(startovací)-50Kč (řadící)/čelist. Vím ještě o pár firmách v ČR, které to dělají, ale vzhledem k poštovnému se mi to vůbec nevyplat, takže si to dovezu osobně k Vorlovi a pak si pro to za týden přijedu.

Re: Lepeni spojky

PříspěvekNapsal: úte dub 04, 2017 9:33:38
od Azor
Sice už starší téma, ale přidám čerstvou zkušenost . Měl jsem už dost tenké obložení u těžkých paken, i se to špatně našlapávalo (hrkalo to jak starý kozel), tak jsem to strhnul a obyčejným epoxidem nalepil nové kousky obložení získané z již nepotřebné uloženky obložení spojky na škodovku stodvacítku. V místě lepení jsou pakny rovné, takže namazat lepidlem, přiložit a do zatvrdnutí pořádně stáhnout nějakou šroubovací svorkou (co nejvíce). Výsledek mě příjemně překvapil, jen tak na zkoušku jsem to nasadil s pouze sraženými hranami, s tím, že to potom obrousím do radiusu. Nakopnout to v tomto stavu šlo blbě, ale povedlo se a luxusně to řadilo hned. Po pár jízdách si to začalo sedat tak, že už jde bez problému i nastartovat, tak jsem se na nějaký radius vykašlal. Zatím ujeto něco přes 200 km, sedí to fest, žádné známky, že by to chtělo třeba odchlípnout. Přece jenom je to namáháno míň než obložení na brzdách (i tepelně), tak to ten epoxid udrží. Použít jde myslím jakékoliv obložení ať už ze spojky nebo brzdové. Oprava trvá jen o málo déle než tvrdutí lepidla, náklady minimální. Pokud by to nedejbože časem chtělo odpadnout, dám vědět, ale myslím, že se tomu dá věřit. :D