Stránka 1 z 1

Unašeč- těžké čelisti

PříspěvekNapsal: pon úno 16, 2015 17:54:09
od kuba_1
Ahoj, mám dotaz, koupil jsem nové unašeče ajak jsem četl, neseděli. Chtěl jsem se zeptat jak má byt ten vnitří moc natěsno v tom vnějším? original jsou hrozně už vyčvachtané. děkuji za odpověď

Re: Unašeč- těžké čelisti

PříspěvekNapsal: úte úno 17, 2015 1:46:49
od san3596
Mě to tam sedlo tak že tam mám cca 5mm vůli koproti velkému unašeči

Re: Unašeč- těžké čelisti

PříspěvekNapsal: ned bře 01, 2015 9:29:45
od Pavel
No a kdes ty unašeče koupil? Řídil jsi se radou vše od Motomaxu?

Re: Unašeč- těžké čelisti

PříspěvekNapsal: ned bře 01, 2015 11:26:10
od san3596
né v naší mototechně kobliha v Přerově zatím co jsem odsud měl tak sedělo jak mělo :)

Re: Unašeč- těžké čelisti

PříspěvekNapsal: ned bře 01, 2015 14:20:58
od ridchey
i kdejaky obchudek muze mit dily z motomaxu

Re: Unašeč- těžké čelisti

PříspěvekNapsal: pon bře 02, 2015 10:25:37
od Pavel
Tyto díly (unašeče) vyrábí víc firem a většina výrobců vůbec neví, jakou to má mít přesnou funkčnost. Prostě to vyrobí cca podle výkresu s trošku jiným radiusem, nebo s odchylkou desetinu mm a to už je špatně. Babetta komponenty mají jednu nevýhodu a to v tom, že musí být vyrobeny úplně přesně, jinak nebudou fungovat správně.

Navíc vnitřní a vnější unašeče čelistí se neprodávají zabalené v igelitu s logem Motomaxu.

Proč tady pořád zmiňuju ten Motomax? Je to obchod, který je největším výrobcem a distributorem náhradních dílů na Babetty v ČR a historicky je to největší obchod na Babetty v celé ČR. Majitele osobně znám, je to fanda před Babetty, který jim rozumí ještě mnohem lépe než já a jednou jsem ho osobně navštívil u něj na firmě a byl jsem přítomen testování kritických dílů na Babettě a to mě přesvědčilo o tom, že díly do spojek, převodovky brát už jedině z Motomaxu. Proto tento obchod všem doporučuju. Nemůžete udělat chybu, když si tam objednáte jakýkoliv díly do převodovky, či spojek.

Docela často slýchávám, že díly z druhovýroby jsou horší než originál. To už dnes naštěstí neplatí. Kupte si např. ocelový řadící buben z Motomaxu. Nejenže je defakto věčný, tak je dokonce i vyvážený a nebude vám v motoru házet. Z osobní zkušenosti každý originální buben hází a kdo chtěl precizní chod motoru, musel si ho různě vyvažovat navrtáváním dírek nebo navařováním závaží.

Pozor. Moje chvála neplatí na všechny díly v sortimentu Motomaxu. Mluvím zde jen o dílech do spojek, zbytek by byl spíš na osobní konzultaci se mnou. Něco je supr, něco už tak ne.

Re: Unašeč- těžké čelisti

PříspěvekNapsal: stř kvě 13, 2015 14:30:18
od ledva
Ahoj kluci, prosim vas, jsou ve 225 dve nebo tri radici celisti ? Nez to rozeberu, tak bych je objednal. SpSpatne to radi, pan tam pry nejake lepil. Radsi bych objednal u Motomaxu. Dekuju za radu.

Re: Unašeč- těžké čelisti

PříspěvekNapsal: stř kvě 13, 2015 22:32:31
od SIMPLiCITY
ledva píše:Ahoj kluci, prosim vas, jsou ve 225 dve nebo tri radici celisti ? Nez to rozeberu, tak bych je objednal. SpSpatne to radi, pan tam pry nejake lepil. Radsi bych objednal u Motomaxu. Dekuju za radu.

motor 225 je takmer totozny s tym 210, spojky su uplne rovnake a ak hovoris o radeni, tak su tam 2 pakne, ktore by sa ale mali predavat v jednom baleni. cize ak si kupis celuste do "radiacej" spojky - zalezi ci mas lahku, alebo tazku, tak vzdy dostanes spravny pocet = 2 :D

Re: Unašeč- těžké čelisti

PříspěvekNapsal: čtv kvě 14, 2015 13:53:13
od Pavel
Než si něco objednáš, tak to sundej a podívej se, co tam máš a jestli se ti to tam nemastí. Může být i špatné gufero nebo o-kroužek.

Re: Unašeč- těžké čelisti

PříspěvekNapsal: pát kvě 15, 2015 5:49:49
od ridchey
anebo v pripade tezkych celisti, jsou vymackane valecky a pracovni plochy vnejsiho regulatoru.