Ahoj,pročetl jsem tu spousty zajímavých témat a mám stejný problém jako Rado,ale já už vyzkoušel opravdu vše a pořád vše ukazuje na zaseknutou volnoběžku v zařazené poloze...nebo vás napadá jiná příčina po těchto úkonech,co už jsem odzkoušel...
1.Babeta jede pouze cca 25km/h a při této rychlosti začíná něco jako přetahování mezi jedničkou a dvojkou ale víc opravdu nejede. Vydržej jsem ji takto týrat cca 10 minut a po opětovném rozdělaní jsem zjistil,že dosedací plocha jeničkových čelistí už začala měnit barvu mírným kalením...
2.Nejde s ní couvat,kolo je při pohybu vzad úplně natvrdo a to jak u nových tak starých a úplně sjetých čelistí...

(nastartovaná i nenastarovaná)
3. Babeta při zabrždění a ubrání plynu na místě zdechne-na stojanu mi to neudělalo
4. Strašně špatně staruje-což jsem připisoval dobré kompresi a většímu odporu k čelistím,ale ted začím přemýšlet jestli to nemá souvislost...
5. Vyměnil jsem už všechny čelisti včetně všech pružin,koupil jsem jak dvojkový,tak jeničkový buben s víčkem co drží rozjezdové čelisti(ani snad nebudu psát kolik to vše stálo)
Nejvíc mě na celé věci štve,že stejný problém už měla babeta předtím,než jsem půlil motor kuli výměně vylágrované klikovky a zadřeného válce a na volnoběžku jsem se jaksi zapomněl podívat... celý tento problém jsem totiž přisuzoval zarezlým ložiskům kreré jsou mezi rozběhovým bubnem a klikovou hřídelí.
Všechny tyhle věci jsem opradu musel dělat a vyměnit,byla totiž po předchozím majiteli opravdu téměř na odpis,ale ted bych ji opravdu nejradši hodil ze skály.
Dnes objednávám volnoběžku a zítra rozhodím motor. Pokud ani volnoběžka nepomůže,půjde asi do světa