od Pavel » pát srp 12, 2016 13:33:39
Do B215 se žádný převodovkový olej neleje, takže gufera tam jsou úplně k ničemu. Pokud máš originál B215, tak tam ani nejsou žádné otvory na nalití. Ložiska výstupní hřídele se osazují samomazné 2RSH.
Co se týče vyšší rychlosti, tak zde bych si s Azorem dovolil nesouhlasit. Motor obsahuje naprosté minimum dílů, takže pokud nevibruje klikovka a B215 buben nehází, tak se tento motor ochotně vytočí na mnohem vyšší otáčky než motor B210, který musí roztáčet mnohem více rotujících dílů a je tam tudíž nějaké tření navíc. V kopcích je to ještě víc markantní. Není tam ten okamžik, kdy B210 neví, jestli už podřadit nebo ne. B215 pěkně táhne až do té doby, než začnou prokluzovat rozběhové spojky.
Jediná nevýhoda je tedy zřejmá a to, že s touto Babettou můžete jezdit jen tam, kde to vyjedete s B210 na dvojku. Tam, kde vám B210 už podřazuje, tak budete na B215 s největší pravděpodobností už šlapat
Přesto jsem si tento motůrek oblíbil, protože prostě nemastí a je spolehlivý. Váhový handicap řeším úpravou výkonu motoru, takže se zvyšuje akční rádius cest, na které se můžu vydat. I přesto je to vždy o pečlivé přípravě cesty, abych někde nezůstal viset v nějakém krpále a tlačil.
Na víkendové srazy jezdím an B215, ale kdybych měl jet někde na týden, tak beru na 100% B210, která je stvořena na dálkové cestování bez starostí.
Je to marný. Vysvětlíš jim to a za pár dnů se stejně zeptají znovu úplně na to samý
