Dáko by som tu veľmi nechcel rozoberať, ale asi toľko: Keď som si v r.91 otváral živnosť, tak bola zásada, že ak ti to mali schváliť, tak si musel predložiť výučný list v danom odbore, prípadne vo svojej odbornosti si musel pred komisiou dokázať , že máš na to. ( aspoň na Slovensku to vtedy bolo podmienkou) Keďže ja mám výučný list trocha odlišného charakteru ako automechanik ( pozri:
http://www.babetta.eu.sk/forum/obabettrone.php ) tak som musel pred komisiu, lenže nikto z komisie o Bebette nemal ani šajnu, tak žiadali odomňa, aby som im dodal potvrdenie z Kolárova, kde sa v tom čase Babetty vyrábali o preukázaní znalostí o opravách Babiett. Stálo ma to nie malo úsilia ( času aj bubákov) kým som to získal. Ovšem jedná z podmienok na získanie bola: oboznámiť sa komplet z konštrukciou Babetty a zvlášť motora. Záverečné skúšky som robil z prevádzkovým technikom, ktorí mi pustil video, kde bola nahraná montáž Babetty od A-Z a to mi podľa vlastnej vôli zastavil a ja som mu musel vysvetliť, čo sa tam robí, aké súčiastky sa tam použijú, atď.
Takže: postup ako to tam vkladať:
1.) tenká vymedzovacia podložka, prípadne môžu byť aj dve, ale väčšinou stačí jedna, ak dáte dve, môže sa stať, že Vám ten gumenný krúžok viac roztlačí a celí unášač čeľustí bude akoby zadrhávať, nepohybovať sa voľne ( plní účel, že gumenné krúžko sa má o čo oprieť a prípadne ho nevtlačí medzi osku a tím sa poškodí, zároveň vymedzujú vôľu , aby sa potom gumenný krúžok nálažite roztlačil a tím zabránil prepúšťaniu oleja)
2.) gumenný krúžok, ( zásadne orginal a správnych rozmerov, nie dáke vodovodné)
3.) prítlačný krúžok z kónusom na gumičku.
To vše. Zásada je ak vkladáme gumenný krúžok, tak ho jemne premazať olejom, ale skutočne jemne( roztrieť kvapku oleja medzi prstami a takto potom prejsť po krúžku, to mu stačí)
Tak toto je správny postup a ak to nájdete inak poskladané, tak to nie je už od výroby, ale s tým už niekto manipuloval ( opravoval)
OK.