Roztržený řemen

Ahoj, dneska jsem po dvou letech vytáhnul k projížďce jednu ze svých Babett 210. Dal jsem nový 100 oktanový benzín s 2T Castrolem do zahradní techniky, vyčistil karburátor, nastavil hladinu na plováku, profoukl trysky atd. Babettu jsem pak asi 5 min zahřál na stojánku na volnoběh. Po cca 10km jízdy takové zvláštní oscilace/dunění z motoru cca vždy v okamžiku přeřazování až nakonec v mírném kopci na druhý rychlostní stupeň zastavila, ale motor běžel na volnoběh dále, následně jsem ho chcípl protože Babetta se odmítala rozjet. Nastartovat samozřejmě už nešla, ani nakopnutí ani roztlačení (nešel motor do záběru). Cca 3 km jsem to dotlačil domů, čichal jsem průser ve spojkách tak jsem shodil víko a řemen na cucky. Zajímavý bylo, že ačkoliv během těch cca 3km tlačení už ten motor relativně vychladl, bubny byly pořád horké tak, že jsem na nich neudržel ruku a smrděly spáleninou. Mám tedy podezření, že ten řemen odrovnal nějaký jiný problém, který rozpálil bubny spojek. Ještě jsem si všiml, že sekundární buben má trošku vůli a dá se 1 nebo 2mm vyosovat (viz obrázek), nevím ale jestli je to normální? Kde eventuélně hledat problém? Přikládám fotky.
Po sundání deklu:
Takto vypadal řemen, byl tak vytahaný že šel ven i bez sundání rozjezdového bubnu:
Znázornění vůle vyosení druhého bubnu:
Po sundání deklu:
Takto vypadal řemen, byl tak vytahaný že šel ven i bez sundání rozjezdového bubnu:
Znázornění vůle vyosení druhého bubnu: