Stránka 1 z 1

Divné chování spojky u 210

PříspěvekNapsal: sob kvě 30, 2020 14:25:14
od edems3
Zdravím všechny příznivce této „slovenské pomsty“. Pořídil jsem si 210, vše jsem vyčistil, jezdila a řadila dobře. Po několika desítkách km však přestala podřazovat, musel jsem skoro zastavit, aby podřadila. Navíc začala řadit dvojku tak rychle, že to se mnou škublo. Vše jsem rozebral, vyčistil, složil a žádná změna. Po několika km jsem jí potrápil v dost prudkém kopci, když jsem skoro stál, jako by v ní hrklo, podřadila na 1ku, ale pro změnu nahoře na kopci nechtěla řadit 2ku, ač byla vytočená. Po dlouhém trápení jí zařadila. Babetta od té chvíle normálně podřazovala, řazení dvojky však trvalo déle a v kopcích vázlo. Doma jsem vše rozebral, vyčistil, vyměnil oba unašeče. Babetta opět řadila rychle a "kopavě". Navíc zase nepodřazovala, po potrápení v prudkém kopci v ní opět hrklo a začala podřazovat normálně, dvojku však zase řadí špatně. Celé se to takto opakovalo asi 5x. Nemá prosím někdo nějaké rady? Jsem z ní už zoufalý, mám dvě 207 a ty mě po několika tisících nikde nikdy nenechaly.. Za jakékoliv rady děkuji!

Re: Divné chování spojky u 210

PříspěvekNapsal: pon čer 08, 2020 22:47:12
od spic
Odpověď by mě taky zajímala. Moje 210 v prudkém kopci jede mizerně, kolikrát mám pocit, že když zastavím, tak při rozjezdu do tho kopce jede líp. Možná si tam taky drží moc dlouho dvojku.

Re: Divné chování spojky u 210

PříspěvekNapsal: pon čer 15, 2020 17:22:17
od Azor
Dvojková spojka nesmí být nikdy ani trochu mastná. Pokud i nepatrně prolíná olej, nebude řádně fungovat nikdy. Takže výměna gufera + O kroužku, přes noc vykoupat pakny v perchloretylenu a sestavit přesně podle návodu (na fóru je o tom dost). Pokud není hřídel vydřená, pakny mají dostatečné obložení a oba unašeče se pohybují zcela volně, tak by to mělo fungovat.