Cinkani

Ahoj vsem priznivcum Babetty. Mam docela velky problem, bohuzel jsem nevedel, kam prispevek zaradit, protoze nevim, o co se jedna. Takze zacnu jevy.
Jel jsem vcera v tom silenem pocasi do mesta na sve 210 a uz behem cesty jsem zpozoroval cinkani v motoru (motor normalne jel a do toho tohle cinkani, jakoby nepatrilo k valci), bohuzel jsem spechal na schuzku, tak jsem jej ignoroval. Uz za cesty jsem mel problem s razenim na dvojku, prisuzoval jsem to silnemu protivetru. Odjakziva byl problem s dvojkou, clovek to vytocil a pak od plneho plynu trochu ubral a zase pridal, dokud tam nezacala naskakovat a pomalu babettu posilat vpred. Ale vcera byl vetsi problem ji tam zaradit, trvalo to dele. Po ceste zpet uz to bylo neunosne, jednicku bezne vytahnu na 25 km/h, mozna trochu vic, ale vcera jsem z toho dostal 20 km/h a mohl jsem byt rad a na dvojku jsem cekal a cekal. V mestskem provozu je to super, konecne se mi ji tam podari hodit a musim brzdit kvuli semaforu nebo prekazce. V puli cesty (cela cesta tam asi 5 km) se mi zacal stroj chovat, jako by mu dosel benzin a bloklo se mi kolo. Slezu, cuknu s betkou dozadu a dopredu a povolilo to. Zkousim to roztlacit a jen to flokne a nic. Tak jsem sel kousek pesky a po chvili to zkusil znovu a nastartoval jsem, po stezi 1 km znovu. Nejakym zahadnym zpusobem jsem se dostal domu a zacal premyslet, co se deje. Pri nastartovani vse ok, kdyz pridam plyn, staci i trosicku, zacne cinkat (zkusil jsem se nahnout a porad jsem mel pocit, ze to jde z valce). Napadlo me, ze mam pridrenej motor, prece jen, ta jednicka, ten vichr. Dnes jsem se odvazil rozdelat valec a koukam do nej, no, neni to zrovna sklo, byly tam skrabanecky, na pistu jak vyskrabnuta ryha, krouzky jako novy. Tak jsem ryhu na pistu trochu obrousil (ani se neptejte jak..) a vse zkompletoval. Nastartuju, cinkani nejak utichlo, zkousim projet, porad stejnej problem, sice se mi nebloklo kolo, ale vytahl jsem z toho 20, dvojka nechce jit, zkusil jsem ji chvilku drzet pod plynem a najednou jakoby prestala na sekundu tahnout a pak zabrala, az jsem se dostal na zhruba tech 25 km/h, dvojka po desetisekundovem zkouseni naskocila, tak jsem zastavil. Rozebral jsem kryt od spojky. Nastartuju ze stojanu a dobry, kdyz ale zabrzdim kolo, ktery se mi roztocilo, zacne to hrozne klepat, uplny kh kh kh, pridam plyn a zase docela dobry, kdyz tam narazim zpatky kryt, tak to neni skoro slyset. Zajimavy. No a co ted. Nevim, jestli vas z tohohle mamrajsu neco napadne, jde mi o to, ze nemam stahovak na spojku a chci si udelat obrazek, jak rychle si jej poridit. Protoze ja vazne nevim, o co se jedna, jestli je to z mototru nebo ze spojky, to cinkani, to silny klepani je stopro ze spojky a mam pocit ze z toho leveho bubnu (krk za to nedam), kdyz zmacknu brzdu, pravej ozubenej buben se zastavi, levej se samozrejme toci dal a dela tenhle ramus.. Na tom levem bubnu mi chybi (jak jsou tam ty tri hridelky) jedna ta podlozka se segrovkou, nekde jsem to vytratil, kdyz jsem to rozdelal, byla tam jen jedna, pak na spodu vika jsem nasel prilepenou podlozku a zbytek ee. Muze to na to mit vliv? Uf, doufam, ze se tim prokousete, dekuju za pripadne rady.
Jel jsem vcera v tom silenem pocasi do mesta na sve 210 a uz behem cesty jsem zpozoroval cinkani v motoru (motor normalne jel a do toho tohle cinkani, jakoby nepatrilo k valci), bohuzel jsem spechal na schuzku, tak jsem jej ignoroval. Uz za cesty jsem mel problem s razenim na dvojku, prisuzoval jsem to silnemu protivetru. Odjakziva byl problem s dvojkou, clovek to vytocil a pak od plneho plynu trochu ubral a zase pridal, dokud tam nezacala naskakovat a pomalu babettu posilat vpred. Ale vcera byl vetsi problem ji tam zaradit, trvalo to dele. Po ceste zpet uz to bylo neunosne, jednicku bezne vytahnu na 25 km/h, mozna trochu vic, ale vcera jsem z toho dostal 20 km/h a mohl jsem byt rad a na dvojku jsem cekal a cekal. V mestskem provozu je to super, konecne se mi ji tam podari hodit a musim brzdit kvuli semaforu nebo prekazce. V puli cesty (cela cesta tam asi 5 km) se mi zacal stroj chovat, jako by mu dosel benzin a bloklo se mi kolo. Slezu, cuknu s betkou dozadu a dopredu a povolilo to. Zkousim to roztlacit a jen to flokne a nic. Tak jsem sel kousek pesky a po chvili to zkusil znovu a nastartoval jsem, po stezi 1 km znovu. Nejakym zahadnym zpusobem jsem se dostal domu a zacal premyslet, co se deje. Pri nastartovani vse ok, kdyz pridam plyn, staci i trosicku, zacne cinkat (zkusil jsem se nahnout a porad jsem mel pocit, ze to jde z valce). Napadlo me, ze mam pridrenej motor, prece jen, ta jednicka, ten vichr. Dnes jsem se odvazil rozdelat valec a koukam do nej, no, neni to zrovna sklo, byly tam skrabanecky, na pistu jak vyskrabnuta ryha, krouzky jako novy. Tak jsem ryhu na pistu trochu obrousil (ani se neptejte jak..) a vse zkompletoval. Nastartuju, cinkani nejak utichlo, zkousim projet, porad stejnej problem, sice se mi nebloklo kolo, ale vytahl jsem z toho 20, dvojka nechce jit, zkusil jsem ji chvilku drzet pod plynem a najednou jakoby prestala na sekundu tahnout a pak zabrala, az jsem se dostal na zhruba tech 25 km/h, dvojka po desetisekundovem zkouseni naskocila, tak jsem zastavil. Rozebral jsem kryt od spojky. Nastartuju ze stojanu a dobry, kdyz ale zabrzdim kolo, ktery se mi roztocilo, zacne to hrozne klepat, uplny kh kh kh, pridam plyn a zase docela dobry, kdyz tam narazim zpatky kryt, tak to neni skoro slyset. Zajimavy. No a co ted. Nevim, jestli vas z tohohle mamrajsu neco napadne, jde mi o to, ze nemam stahovak na spojku a chci si udelat obrazek, jak rychle si jej poridit. Protoze ja vazne nevim, o co se jedna, jestli je to z mototru nebo ze spojky, to cinkani, to silny klepani je stopro ze spojky a mam pocit ze z toho leveho bubnu (krk za to nedam), kdyz zmacknu brzdu, pravej ozubenej buben se zastavi, levej se samozrejme toci dal a dela tenhle ramus.. Na tom levem bubnu mi chybi (jak jsou tam ty tri hridelky) jedna ta podlozka se segrovkou, nekde jsem to vytratil, kdyz jsem to rozdelal, byla tam jen jedna, pak na spodu vika jsem nasel prilepenou podlozku a zbytek ee. Muze to na to mit vliv? Uf, doufam, ze se tim prokousete, dekuju za pripadne rady.