Stránka 1 z 1

Pořád zařazená 2jka + při našlapování kolo v záběru

PříspěvekNapsal: úte bře 13, 2007 22:21:26
od Kalasnikov
Zdar babettáři, mám tenhle problém s dědovou babetou. děda to měl rozpulene složil to a teď kdyz slapu pedalama tak to otaci natvrdo zadnim kolem a nechce chytit bo to ma odpor no a kdyz to na stojanu rozslapu tak to chytne a v klidu ale je tam furt dvojka cili na jizdu neni ani pomysleni. Prosim o radu kterou tam tu spojku mam jak seridit. je jich tam nejak moc :-) Dikes

PříspěvekNapsal: stř bře 14, 2007 15:31:09
od bmk
pokud naprosto dokonale neznáš jejich funkci a + poku si nikdy neviděl jak mají správně poskládané spojky vypadat atd.tak máš jen minimální šanci,že se ti to povede.spíš bych se zajímal o kontakty na nějaký kvalitní servis... :wink:

PříspěvekNapsal: stř bře 14, 2007 22:15:55
od CErin
Pánové, jestli Vás mohu požádat - tedy ty zkušené o radu - tady kolega Kalach je nejen jmenovec, ale tu radu o rozběhovce a spouštěcí by si zasloužil :twisted: .... Kdo víte, poraďte, ať ho nematu, díky :)

PříspěvekNapsal: čtv bře 15, 2007 0:14:56
od Kalasnikov
pch. servis. mlatit do babety kladivem muzu sam a zadarmo. no ta rozbehova spojka vyresena.deda proste natahl pruziny. toto jebat koupi se nove. ale nechapu ze ta spojka 2. stupne je furt v zaberu. spis byvaji problemy s klouzanim ne?

PříspěvekNapsal: čtv bře 15, 2007 18:42:54
od Martin
Tohle dela praskla pruzinka v tech rozbehovejch (?) spojkach

PříspěvekNapsal: čtv bře 15, 2007 22:07:42
od Jenda
Kalasnikov: Klasika. Prasklý pérko na rozběhový spojce. Dvojka se při opačném přenosu, tedy síly zpět z kola na motor automaticky uzamyká. To dělají ty dva plechy s chromovanejma ploškama nasazený přímo na hřídeli. Je to nutný, aby se to mohlo vůbec našlápnout. Pokud je rozběhovka v pořádku, při malejch otáčkách zadního kola, asi tak do 4 km/h neklade odpor a dvojka se nezamkne, pakli nesepne rozběhovka. Pokud praskne pérko na rozběhovce, tak je tato trvale spojená, dvojka sepne tak, jak je na to nastavená a vypadá to jako zablokovaný. Pokud to roztlačíš, nebo nakopneš, bez problému to jde lze se na tom normálně rozjet, jinak i mormálně jet a řadit, zastavovat na křižovatkách, bez rizika, že by se něco posralo, ale...
Nemusí to bejt jen pérko ale taky prasklá čelist rozběhovky, která by tam mohla udělat paseku. Tedy se vyplatí, pokud máš sebou stahovák se na to i na cestě podívat. Pakli je to jen ta pružinka, což v 99% bývá, je to v pohodě na dojetí, pouze tlačit to bez vypnutýho pastorku nejde. Nebo do nejbližšího města s mototechnou, kde pérko koupíš /když ho mají/. Rozhodíš to znova, pérko tam dáš /chce to tenkej šroubovák a trochu grif, ale není to nic těžkýho/. Nalámeš to tam všechno zpátky a už se zase jede, jako by se nic nestalo. Taková fešácká závada na zpestření dlouhý cesty. Pokud se ti přitom zavolejovanejma rukama povede zamastit plošky rozběhovky, tak to asi nenakopneš a máš ještě jako bonus extra jednu rozborku spojky +odmašťování. To už je spruz, když tedy není čím odmastit /benzínem z bandy ani náhodou/, ale dá se to vydejchat. V prvním baráku, či samotě, na kterou natrefíš, jistě tu trochu acetonu mít budou a rádi půjčí...

jazdí len 2 stupeň

PříspěvekNapsal: stř čer 13, 2007 8:34:20
od Jackanin
Pri tlačeni dozadu je koleso zaseknute .Nakopne na šup,zohreje,ale rozbieha na dvojke,aj jazdí na dvojke,do kopca nepreradí na jednotku. Je v zabehu 360 km. Vie niekto poradiť? Dikes