Řekl jsem si, že si na této renovaci dám zvláště záležet a že si dohlídnu, aby byl každý dílčí úkon proveden poctivě a nebudu hledět na peníze. Chtěl bych se ale vejít pod 30 tisíc Kč za kompletní renovaci.
Sehnat nové originální náhradní díly na Babettu 228 je celkem oříšek. Pokud doma máte nějaký originální uloženkový díl (např. koleno výfuku, výfuk, koncovku, i jiné díly), tak mi napište SZ a třeba se domluvíme na odkoupení. Beru i šroubky, matičky origo nepoužité.
Abych to byl vůbec schopen zrealizovat, tak mi s renovací pomáhá několik přátel. Například na renovaci sedla se muselo zapojit 7 lidí (já, Koby, Jarda, opískovač, zinkař, pružinkář, čalouník), aby se to dalo dohromady.
No, nebudu vás napínat a rovnou sem dávám pár fotek s popisem a postupně budu přidávat další fotky tak, jak bude renovace postupovat, abyste se měli čím kochat.
zelená Babetta. Z ní vyjdu. Je komplet, ale plechové díly jsou celkem pobouchané






Zde vidíte unikátní volnoběžku z časopisu Udělej si sám. (vyrobena ze startéru Avie). Musel jsem to celé rozebrat a doplnit pár dílů, ale bude funkční


Zde vidíte druhou Babettu, která už není úplně kompletní. Z ní použiju lepší díly pro renovaci zelené Babetty. Je vidět, že původní majitel se pustil do renovace, ale odflákl ji. Lak je štětcem, kola přetřená stříbřenkou, ale pozinkované díly jeví známky čerstvé renovace, což je fajn.



Tady vidíte stav sedla před renovací a po renovaci. Je kvalitně pozinkováno. Líp než byl originál.
Úvodní fotky copyright by Koby, pozink už jsou mé fotky.








Kdyby vás zajímalo, co to znamená zkratka TDV, tak to je továrna dětských vozidel

