B207 - Červenka

Přestavby, zásadní úpravy, renovace starých Babett, atypické verze motorky, zkušenosti pro nováčky. Možno vložit i foto...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

B207 - Červenka

Příspěvekod Minimus » ned bře 24, 2024 19:23:15

Tak konečně jsem se dokopal k tomu dát sem mojí babču.

Neorigo části:
- Gumy 2,5" s hrubějším vzorkem (drží lépe než standardní 2,25 Barum/Mitas, testoval jsem i krosové 2,75", ale špatně se to lámalo do zatáček a značně se snížila rychlost a stoupavost)
- Barva je nastříkaná sprejem prasácky přes origo žlutou, uděláno předchozím majitelem (já nemám potřebu řešit, mám kokos v podobné barvě a na barvu to nejezdí, proto Červenka=infekční onemocnění prasat projevující se rudnutím kůže)
- Zadní tlumiče (nějaké replikové na pionýra údajně made in ČR, myslím si ale že podle svarů spíše lacině made in China či PL apod.)
- Chcípák (kvůli absenci dekompresoru)
- Hlava + válec z B210 (válec 4. výbrus, výměnu origo hlavy a válce za ty z B210 doporučuji vřele každému s B207, velmi pěkné zvýšení výkonu)
- Karbec Dellorto SHA 14 s bočním sáním (doporučuji sání bokem, neteče na válec a hlavu)
- Zapalování VAPE (zatím úplně v pohodě, vůbec nemusím řešit, jen když praskne jedna žárovka, prasknou obě, ale to považuji u Báby za standard, zatím za 2 roky provozu to prasklo 1x, takže na Bábu úplně v pohodě)
- Neorigo potah sedla a vycpávky (konstrukce originální, krásně zrezlá a uzrálá)

Do budoucna:
-Výměna přední vidlice = zvažuji za nějakou pokročilejší a silnější vidlici, snad seženu nějakou bazarovou na Korádo a nějak jí tam naroubuju.
-Sedlo = rozhodně to chce lepší konstrukci, po 10km se mi odkrví rozkrok a zadek, ten zadní plech mně prostě tlačí ať tam nacpu cokoliv (v současnosti = nahoře 2x jekor pak 4cm EVA pěny dole 4mm kůže=ochrana před ocel. konstrukcí, aby netrhala a neprotlačovala pěnu, pořád tlačí ...)

Shrnutí:
Převodovka, spojky = rozhodně mnohem méně náchylné na opotřebení než B210, jedna rychlost = žádné laborování s řadícím ústrojím. Oproti B215 to ale má silnější převod = zhruba taková 1,5-ka (něco mezi 1 a 2 u B210). Doladit se to dá výměnou sekundárního převodu (momentálně tam mám 13:39, předtím 14:34, a teď to má docela sílu na Babku, maximálka 40km/h po rovině, 30km/h do rozumného kopce, zatím to vyjelo i dost hrozné krpály kde jsem už říkal že si zašlapu, ale bez příšlapu tak cca 20km/h).
Jezdím na ní pro zábavu a ve všední dny už cca 1 měsíc do práce (cca 15km denně).
Najeto zatím na nový výbrus tak max. 1000 km. Od května do února jí měl strejda, jezdil s ní na výlety a na nákupy, nevím, kolik nalítal (nemám tachometr).
Zatím je to asi nejlepší Babča, co jsem provozoval (předtím 2x B215), koupil jsem jí po předchozích zkušenostech jako nepojízdnou za 4000,-, nastrkal jsem do ní ještě asi 8000,- a jezdí spolehlivě (zatím :wink: )

Tak tady ji máte, zrovna, když jsem přijel s čerstvým benálkem:
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
Minimus
Více pokročilejší...
 
Příspěvky: 28
Registrován: úte říj 31, 2023 2:06:00

Re: B207 - Červenka

Příspěvekod Azor » pon bře 25, 2024 14:29:43

Dobrý, ale osobně bych co nejdříve dal nové manžety přední vidlice (tedy pokud ještě nejsou vyčvachtaná futra kluzáků). Pokud to není zakryté, tak futra jdou hodně rychle do kopru. Není sice tak obtížné je vyměnit, ale je to otravné a je potřeba výstružník, který ne každý má.
Korupce je nejodpornější způsob parazitování na společnosti.
Uživatelský avatar
Azor
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1035
Registrován: stř led 24, 2007 9:15:09
Bydliště: Domažlicko

Re: B207 - Červenka

Příspěvekod Minimus » pon bře 25, 2024 18:20:43

Díky za radu, futra jsou vyčvachtaná už od koupě, chci to řešit právě výměnou za silnější přední vidlici. Přední kolo mi zatím neupadlo, takže dobré.
Uživatelský avatar
Minimus
Více pokročilejší...
 
Příspěvky: 28
Registrován: úte říj 31, 2023 2:06:00


Zpět na Vaše stroje

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků

cron