

Plán byl jasný, složit to a přivést Korádo k životu. Asi po 14dnech skládání, se dílo povedlo. V tom byl i nový lak a pár úprav+koplet vyčištění, výměna oleje atd. Viz co jsem psal vedle v sekci Korado Manet:
Udělal jsem na něm taky malou upravu kolene výfuku, a to tak že jsem ho ufik a navařil kousek trubky bez toho pošahaného ohybu.Ještě teda jsem měl výfuk komplet rozebraný a provedl vypálení bordelu, tak jak jsem to měl rozložené vyvrtal jsem navíc do té středové vložky 4x díru 7mm + ještě jednu díru do koncovky, aby to lépe odtékalo. Motor jde lépe za plynem při rychlosti nad 35Km/h a stále zrychluje a když jí opravdu chvilku podržím na plný plyn na rovince, tak tachometr dostanu na hranici PŘES 60Km/h. Jinak origo tachometr ukazuje dle meření o 5-7km/h více než je skutečnost= dle digitalního měření. Přední kolečko je origo tuším "13" zubů, takže kdybych dal věčí, ještě by se maximálka zvedla. Ale jelikoš jsem kousek od Zlína, tak jsou tady kopečky všude možně, nechávám převod origo jak je, abych ho do kopců zbytečně netrápil.
Jinak obvykle jezdím tak kolem 50na tachu, a při této rychlosti mám spotřebu 2,2litru na 100km. Celkově jsem na něm už ujel přes 2tis km, zatím bez problémů. Olej jsem používal Mogul TS, a teď nedávno jsem Mogul nesehnal tak jsem pořídil Motul motomix 100, který ale malinko víc kouří než Mogul


Jinak co se týká celkového dojmu,motoru, podvozku, pohodlí atp. tak je Korádo mnohem lepší než Babetta 207 či 210. A to mám na Babetách ještě z puberty naježděné vážně tisíce kiláků. Po pár prvních projíždkách na Korádu, jsem věrnou, leč pomalejší a slabší Babettu zazimoval a mám pocit, že tam bude dokať Korádo bude jezdit