Tak hujda je na 99,5% zprovozněna.Těch 5% jsou světla které stále odmítají svítit

.Zkraje musím konstatovat dvě věci-nikdy si nekupujte babettu za 1500kč aniž nevíte co v sobě skrývá,jelikož i věci co vypadají naoko dobře můžou být na cestě do šrotu.Já i s kupní cenou jsem investoval 3200kč ale hodně dílů jsem měl v zásobě,jinak bych byl někde u 5tis.
Za 2.To že máte doma pixlu laku a byli jste zvyklí na postup-když do toho jde zarazit šroubovák,jde to i rozmíchat.Ještě neznamená že ten lak i dobře chytne.
Holt dnešní laky už nemají takovou výdrž a přidá vám to práci,příjdete o 1l ředidla a ve finále o pár stovek za nový lak.
Tak ted zpátky k Hujdě.Jak jsem naznal výše,měla pro mne pár překvapení.Začalo to vysícími dráty z pod nádrže,jeden byl kostra od světel,druhý suploval roli chcípáku

výměna motoru,oprava elektriky super,vše šlape(až na ty světla).Takže jdem na rám,přední kolo,vidlice.Při demontáži předního kola k mému překvapení opustil svůj pracovní prostor jeden z kluzáků a hajnul si na podlahu

Byl zalomen v místě šroubení na pružinu,to sem poprvé hrábnul do svého skladu s díly

Kolo bylo jinak ok,až na začínající korozi ráfku a amputovaného náhonu.Předchozí majitelé si řekli že zatuhlé ložiska v krku se zatvrdlým sajrajtem z druhohor prostě rozeženou hutnou vrstvou nové vazelíny

rozebrat,vyčistit,nová ložiska,namazat-ok.Rovnou jsem sundal i bzučák s tachometrem-ručičky nemaje.Zadní kolo,to byla hitparáda sama o sobě,špice připomínali výplet tenisové rakety Borise Bekra zamlada,rozeta to bylo zub,zub,zub,pak dlouho nic a zase zub,zub a ložiska už měli být 3roky v důchodě.Takže zadní kolo šlo celé nové(ze skladu

)Stojan byl jak reklama na svářečské učiliště z dob prezidenta Husáka,tak jsem ho vyměnil za lepší z dob prezidenta Havla.Plechařina šla taky dolů,ovšem zadní blatník to měl za ssebou tak jsem znovu hrábnul do skladu

Po vzoru,hlavně se s tím nesrat a anabázi se starým lakem který prostě nechyt jsem byl nucen stáhnout se na pozice nedaleké mototechny a vyzbrojen sprejem jsem se opět vrhnul do útoku.To už byla pořádná zteč i z bojovným řevem a z garáže stoupala rudá mlha
Není to lak na výstavu,ale hujda hodně prokoukla.
Přední světlo ukrývalo bol aký pazneht s koukajícím nepřipojeným drátkem a taky nebylo zrovna ve formě tak jsem opět hrábnul do skladu,tak to šlo vlastně celej tejden dokola,a na finále jsem si skáknul do nedalekého kšeftu pro cyklošportisty a zakoupil tacho Sigma plus fanfárku s nezaměnitelným zvukem gumové kačenky z 80.let,řeknu vám tomu zvuku nešlo odolat

bohužel tomu neodolala i moje dcera kterou jsem musel dlouho přesvědčovat o tom že se na její kolo prostě ale opravdu nehodí
Nakonec zde ještě zvěčním obsah materiálu ze skladu,a co jsem kupoval:
Ze skladu-Motor 215,karburátor Dellorto,svíčka,faja,žárovky,tyristor,bowdeny,přední světlo,zadní blatník,kluzák vidlice,zadní kolo,rám nosiče,stojan,chcípák+náplně
Zakoupené díly-sekund.řetěz,rozeta 51z,čep stojanu,ložiska krku,napínak šlap.řetězu,pal.kohout,cvrk zad.kola,cyklocomputer,houkačka a 1ks motip sprej
Tak a doufám že dnes se ještě podaří s Pavlovou pomocí rozehnat ty světla
