Ahoj babetaci.
Samozřejmě je to recese. Minulí měsíc se u nás ve městě konal motorkářský sraz a na něj jsem chtěl jet s tímto strojem. Bohužel jsem to ale nestacil dodelat. Prace na motorce cca 80 hodin.
Vpodstatě včera jsem na tomto stroji jel podruhé a zatím jsem přežil. Ujel jsem asi 10 km a pocit to byl úžasný, lidé mávali

. Prostě bomba. Jinak ten sraz se koná asi 300 metrů od mého domu. Neplánoval jsem žádné cesty do zahraničí.
Jinak s babetkou jsem velice spokojený. Je to nezmar. Motorka má najeto ccca 6000 km(možná více dost dlouho mi nešel tachometr),i první výbrusu má svá nejlepsi leta za sebou. Přední vidlice nádrž a přední kolo jsou podstatně novější (havarie- jel jsem po hlavní a pán couval z parkoviště, jel jsem z kopce tak jsem měl na taháku takových 30 km/h a najednou stopka - narval jsem to do zadního kola a vydal se na letecký výlet s výhledem na zadní kapotu vardburgu hnedé barvy pohled to byl pěkný, ale velice brzy jsem šel na přistání a ani se mi nestacil vysunout podvozek tak jsem přistál na břicho) Je na babettu velice hlučná ale to se dá pochopit vzhledem k tomu co již má za sebou (především zvuk který poslední dobou vydává mne privedl na myslenku udelat z ni chopper).
Jak vznikala? Uřízl jsem držák sedadla až u spojnice s rámovou trubkou tak aby mi neodpadl uhyt zadnho kola a tlumicu. Od sloupku řízení ke spojnici držáku sedadla a rámové tyče jsem navařil trubku na ni jsem položil nádrž z babety. Vršek nádrže, spodek sedadla a zadní baltník jsou z jednoho kusu plechu. Postupně jsem ho naohýbal do tohoto tvaru a přichytil k rámu. stejným způsobem je udělán i spodek nádrže. Prostor mezi oběma plechyje vyplněn zčásti polysterenem a z té podstatnější část je z vystříkán montážní pěnou. Po vytvrdnutí a ořezání jsem celou nádrž otmelil dvousložkovým tmelem. Zahladil a natrel krásnou červenou základní barvou ( Red Dwarf-červený trpaslík kdo nezná tento uzasny serial vrele doporucuji) Zadní blatník je dále nastaven plechy cca 0,5 m2 aby byl az takrka na zem (coz jsem musel prehodnotit protoze bych pri jizde drel blatakem o zem) Celý zadní blatnik jsem natrel lepidlem na podlahy preci jenom by na nej padlo tmelu neurekom. Po zaschnutí následoval opet náter základovkou.. Přední vidlice je prodloužena o cca 10 cm (nahoře v tlumici je na pružině matka to které jsem zašrouboval závitovou tyč a bylo. Ale správny harlej musí mít podkopnuté přední kolo. A tak jsem ůürizl sloupek řízení (vůbec rozbrušovačka se mi velice hodila

). Přiznávám svár je naprosto strašný ale je muj první.

a proto jsem na nej hrdy.

. Jak jsem již psal mím cílem bylo ujet kilometr maximálně dva. A na to stačí. Zkušební několikeré majznutí palicí přežil tak drží

. Nastríkal jsem vsechny díly motoru chromovou barvou. Nechtelo semi celou babetu uhlazovat brusným papírem pod vodu protože než bych to všechno zatočil tak by ze mne byla ryba tak jsem koupil koženku cca 120 kč/m2 a polepil s ní motorku a čím víc třásní tím ví harley - tak jsem jich udelal požehnaně.
Děkuji za schovívavost čekal jsem peprnější ohlasy. Prostě sranda musi byt.
Mejte se hezky a treba 19.7.2008 ve Sruči nad Sázavou na srazu všech motociklu do 50 ccm české výroby Ahoj
Babetta 210 chopper.