Moje zaliba - B210

Přestavby, zásadní úpravy, renovace starých Babett, atypické verze motorky, zkušenosti pro nováčky. Možno vložit i foto...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod budulajs » pon bře 04, 2013 20:32:36

ano, ALE! například zkrácení kolena výfuku smysl má
Uživatelský avatar
budulajs
Ostřílený diskutér...
Ostřílený diskutér...
 
Příspěvky: 50
Registrován: stř říj 17, 2012 12:19:28
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » úte bře 05, 2013 10:08:13

Tak ja sem s upravama zatim spokojenej, tam kde mi to predtim sotva vyjelo kopec na 2ku, ted dokonce preradi klidne v kopci z 1 na 2, takze sila je urcite vetsi.
Vcera sem teda myslel ze nedojedu do Tisnova z Brna, ale nakonec sem dojel pri dnesni zpatecni ceste sem uz musel kazdy 2km na chvilku zastavit a doma a sem zjistil ze to tesneni v kohoutku nadrze bylo uz vyduty, tak sem to nozikem trochu upravil a benzin uz krasne tece a babeta svisti :)

To ze ladim, znamena ze si hraju s nastavenim karbecu (jehla, bohatost, pripadne vyska hladiny) tak aby mi to jelo pekne.
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » čtv bře 07, 2013 12:23:35

Takze konecne sem vyresil problem s vonobehem a dusenim pri rozjezdu. Narval sem zpatky ty bily pruzinky na rozbehovy celisti a uz je vsechno v pohode. Diky vetsimu kompresnimu pomeru a dalsim upravam vzrostla i hodnota volnobehu, tim padem s origo pruzinkama se porad protacelo kolo a kdyz sem chtel ubrat zacalo to chcipat. Ted jede vsechno krasne, rozjezdy parada. Tah to ma jak blazen. Dokonce premyslim ze prejdu na prevod 14/47, protoze ted mam 14/51 a v kopcich krasne tahne apod. Ten vetsi prevod bude lepsi pri jizde na delsi vzdalenosti a po meste, kdyz nahodou bude nejakej extra prudkej kopec tak tam holt treba prdne jednicku :)
Jeste podle bohatosti to vypada ze koupim vetsi trysku, origo je tam 70/72 v tom simson karbecu tak koupim 75 :)
Jinak zdroj pro babettu je nakonec udelanej podle butanovyho schema co tu je na foru, chladic mam s vetrakem z procesoru. Jediny ztraty jsou na usmernovacim mustku, takze i pro volnobeznych tam je dostatecny napeti, jak uz jen trochu pridam sviti paradne.
Jeste par fotek ze stredecniho slunneho dne:
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod mirra99 » čtv bře 07, 2013 18:44:48

Máš supr stroj těším se až ho uvidím v reálu na Vápenkách, taky chci převod 14/47 teď mám 14/51 a přijde mi že to má síly dost a babču využívám většinou na výlety tak ji nechci tak honit. Jinak u nás kopce nejsou a myslím že na 1 stupněm nebude problém s žádným.
Dva kvalty stačí, když dvoutakt tlačí!! viewtopic.php?f=18&t=2422
B210/121
B210/100
Uživatelský avatar
mirra99
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 230
Registrován: ned čer 24, 2012 17:12:00
Bydliště: Břeclav

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » čtv bře 07, 2013 21:18:28

Dik za pochvalu, chtel sem i novej lak, ale penize dosly a rikam si ze to zas tak hrozny neni a jeste to nejakej patek vydrzi :)
Jo tak tam u vas dole je to sama rovinka, to mas v pohode. Ja po Brne kdyz jezdim mam obcas kopce a sem tam jedu na sever, kde uz jsou i vetsi kopce, ale zatim vsechno v pohode vyjedu na 2ku, kdyz to dole rozjedu :) Musel by to byt fakt krpal aby mi to radilo 1ku, takze ted jen resim prachy a koupim rozetu 47 a mozna i novej retez at to mam dohromady :) Ale ted jeste chvili budu jezdit, at poradne otestuju novy upravy a tu trysku chci prehodit.
Jinak na Vapenky se taky tesim, jsem zvedav kolik tam bude lidi.
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » úte bře 12, 2013 23:13:18

Jsem dneska jeste dodelal pripojeni na baterku pro elektriku, protoze se mi stalo minulej tyden ze mi to v noci chciplo v kopcu za kurimi a byl docela provoz a ja byl bez svetel. Nastesti sem mel reflexni vestu a odrazky apod, ale trochu sem se bal. Proto sem dodelal baterku a pri jizde v noci mi to bude svitit i kdyz mi to chcipne :) Navic budu moct v klidu troubit na klakson, ted uz mi to zdroj na babettu ve spojeni se svetlama nedaval.
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Ozzy » stř bře 13, 2013 20:10:41

To tu baterku vozíš v kufříku ne? :D
Místo oslovení Ozzy radši KAPR
moje Babetta : http://speaker.cz/motoboard_305/viewtop ... =18&t=2757
moje stránka na FB ohledně stroje Babetta : https://www.facebook.com/babetta.gang?ref=hl
Uživatelský avatar
Ozzy
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 157
Registrován: ned kvě 01, 2011 13:28:59
Bydliště: Hradec Králové

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » čtv bře 14, 2013 0:30:04

JJ presne tak, ale ona je stejne tak mala ze neni problem ji nacpat nekam jinam. Koupil jsem jen obycejnou 1.3Ah 12V za 180, takze to je fakt jen jako rezerva :)
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » čtv bře 21, 2013 23:26:02

Dneska den nahovno,
povedlo se mi znicit jehlovej ventil, kdyz sem chtel vyndat trysku abych ji vystruznikem zvetsil. Nastesti sem mel druhej, ale znova nastavovat hladinu, to sem myslel ze me jebne.
Trysku sem samozrejme zvetsil moc, coz sem zjistil tak ze za studena chytla pekne a pak to neslo poradne doladit az se ohrala.
Kdyz sem jel po Brne testovaci jizdu tak z Lisenskyho kopce sem najel do snehu (kterej by me kurva zajimalo co tam delal, kdyz vsude bylo sucho) a polozil sem to na bok. Nastesti skody zadny, jen to pak nechtelo naskocit chvili.
Doma sem v klidu znovu poladil karbec, trysku sem nastesti mel jinou, tak ted uz budu vystruznikem zvetsovat opatrne :)
Kdyby se nekdo ptal proc to delam vystruznikem, tak origo tam je 72ka, blbe se shani tryska M5 a sadu za 400 se mi kupovat nechce...
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » úte bře 26, 2013 21:39:36

Tak sem koupil dneska novej jehlovej ventil a snad uz dobre nastavil hladinu, ale furt se mi to nejak nezda, obcas ukapava tak uvidime. Jeste si s tim zkusim pak pohrat.
Jinak porad bojuju se spravnym nastavenim jehly a bohatosti, jednu chvili sem mel moc benalu, nekdy zase malo tak uvidime jakej bude vysledek.
Bohuzel uz se mi dvakrat stalo ze v kopci na vinohrady (kolem Lerku) mi to proste najednou zpomalilo a chciplo, kdyz sem plivl na valec tak to jen zasycelo, takze predpokladam ze sem to asi trochu pridrel, takze mozna budu delat jeste vybrus, ale nejdriv odladim ten karbec, at mam vsechny experimenty na posranym valci a novej budu zlehka zajizdet :) Zajimavy je, ze jakmile to zchladne vsechno jelo v pohode, v garazi sem pak zkousel tocit z klikovkou rukou a slo to pomerne lehce. Treba to sezonu vydrzi, moc se mi ten vybrus ted delat nechce... Nejradsi bych pak vymenil i ojnici, ale vubec se mi nechce pulit motor, protoze ten je v pohode, takze spis jen vymenim pak horni lozisko pri vymene pistu.
Ale to ladeni karbecu me zacina pekne srat :( uz s tim bojuju docela dlouho...
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod mirra99 » úte bře 26, 2013 21:51:22

Tak pokud jsi jenom přidřel tak za studena ti to pojede úplně normálně až suprově ale jak to zahřeješ tak ztratíš výkon nebo chcípne úplně skus zhodit válec to máš na chvílu a hned uvidíš na čem jsi max. to vezmeš jmeným šmirglem to přidřené místo a jedeš. Jinak s karbecem bojuju taky mě jaksi špatně drží volnoběh někdy je vysoký někdy to chcípá taky se s tím ted trápim, musim vypálit výfuk jestli by to mohlo být tím a nemo skusim vyměnit jehlu jestli není vychozená.
Dva kvalty stačí, když dvoutakt tlačí!! viewtopic.php?f=18&t=2422
B210/121
B210/100
Uživatelský avatar
mirra99
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 230
Registrován: ned čer 24, 2012 17:12:00
Bydliště: Břeclav

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » úte bře 26, 2013 22:20:11

Nj ale ty mas asi klasickej karbec ne? Vejfuk vycisti urcite a pro jistotu i karbec. Jinak spatne nastavena hladina muze taky delat peknej bordel u ladeni volnobehu.
Ja mam ze simala, takze se to snazim naladit na babettu :-D Porad mi to nejak nejde. Jehly mam 3 ruzny druhy (origo a dve kupovany, kazda jinej prodejce), vsechny vypadaji skoro stejne, ale maji drobny odlisnosti. Uvidime no.
No s tim valcem to zkusim az bude cas nekdy pristi tyden, ted na to nemam uz :-D Mrknu na valec, vemu nejjemnejsi smirek a zkusim to jen zlehka projet. Kdyztak nahodim novy krouzky, musi to jeste chvili vydrzet :twisted:
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » pon dub 01, 2013 17:42:14

Tak sem sundal valec, lehounce ho projel smirkem, stejne tak sem prejel krouzky a samozrejme i pist, vsechno procistil, dal novy gufera na kliku a predtim sem poradne maznul loziska olejem (zda se mi ze sli trosku ztuha, takze asi po sezone budu pulit a menit). Jinak Dneska projizdka s brachem, krasnych 40km. Babetta jela nadherne, do vsech kopcu, parada, takze uz to snad bude v pohode :) Uvidime jeste co nejaka jizda po meste, jestli uz se mi povedlo naladit ten karbec.

Obrázek Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod Pat » stř dub 17, 2013 12:34:18

Takze uz mam zkracenej vyfuk i saci koleno. Vse diskutovano zde:
http://www.speaker.cz/motoboard_305/viewtopic.php?f=4&t=2848
V sobotu to pujde na zavareni a pak napisu jaky budou vysledky, snad z toho uz tech 60 dostanu v pohode :)
Jinak je pripravena rozeta 47Z a retez na vymenu, ale az po odladeni.
Pekny pocasi zacalo tak to musim dat rychle do kupy.
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Moje zaliba - B210

Příspěvekod mirra99 » stř dub 17, 2013 20:00:23

Já mám akorát skrácené koleno a mám rozety 14/47 a dostal jsem z ní 65km/h z mírného klesání ale to už chytá strašné točky a nehodlám si odpálit motor ale musel jsem to zkusit že. Jinak normálně je tam 55km/h hned takže tu 47z rozetu fakt doporučuji ale záleží co máš za trasy ale jak tak sleduju ty budeš mět výkon někde jinde.
Dva kvalty stačí, když dvoutakt tlačí!! viewtopic.php?f=18&t=2422
B210/121
B210/100
Uživatelský avatar
mirra99
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 230
Registrován: ned čer 24, 2012 17:12:00
Bydliště: Břeclav

PředchozíDalší

Zpět na Vaše stroje

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 3 návštevníků