babeta 207 je nejspolehlivější stroj dle mého názoru,b210 to je co jízda to generálka (většinou 2rychl. stupeň a problémy s řemenem řemenicí 2ky) pokud máš tyristor zapalování staré nebo prasklé doporučím vyměnit,jezdím skoro pořád když je venku pěkně nebo se zdá že bude a na novou jednotku už jezdím rok bez problémů,boužel nemám tacháč ani jej nepotřebuji ale zajimalo by mě kolik tisíc km už sem za ten rok najel.
cívka zapalování vyměnit pokud nebyla měněná- aspon na cestě nepřekvapí,svíčka,kabel,cívka 4v, případně pokud se nezdá tak vyměnit celou elektroinstalaci případně opravit špatná místa tzn. vydřená zpuchřelá atp. kouknout na snímač otáček případně vyměnit, spojky udržovat v dobrém a čistém suchém stavu nesmí do nich pronikat olej přez gufera
Rozdělat rozpojovač šlapání vs motor- tj jsou tam 3 kuličky pokud to nikdo nedělal místo kuliček jsem měl já půl kuličky to má za následek to že to nepřepíná a když už tak když přepneš na šlapání a rozjedes se z kopce velkého tak se může stát že ti to přeskočí na motor pohon a seš jasnej možná dochroumanej možná mrtvej ,protože se to tak pěkně blokne že ti brzdy nepomůžou a rozmázneš se po silnici ne tak když čirou náhodou za tebou jede tatra což se nestává zřídka. takže doporučuju pokud se máš aspon trochu rád se na to alespon mrknout jestli to chodí a jsou tam kuličky a ne šišky. stalo se mi to jednou před 10lety a není to příjemný pocit když se to blokne.
no jinak suprově seštelovanej karbec a vyčištěná celá paliv soustava,výfuk soustava,prostě udělej vše a nic tě nepřekvapí,max voz sebou do náhrady jeden tyristor ,svíčku nářadí,pokud jezdíš ve tmě tak i po jedné žárovce.
A hlavně měj pojištěnou babetu a oprávnění řídit moto. takže ŘP. - pokud nainvestuješ tak jezdíš spolehlivě,pokud ošulíš tak babeta vypeče s tebou na cestě.
potomto všem máš spolehlivý stroj který moc nejede ale dostane tě spolehlivě z A do B a opačně, já jezdím 25km a spotřeba 0,5L čili 2/100km- a to ji nešetřím. v podstatě budeš mít spolehlivější stroj než je kdejaká čína skůtr. jezdil jsem od po-pá každý den po dobu půl roku do práce a z práce bez problémů jedna cesta cca 25-30km aniž bych musel na kdeco šáhnout i svíčka už drží rok (briska 35kč) jenže já se vždy tak nudím a ani nemusí být servisní interval a už na tom dělám ,prostě nechci být překvapen - každý den si tak sedím kouřím a koukám na babetu a přemítám co bych ještě tak na ni spravil vyčistil,vyměnil

nemoc

______________________________________________________________
tvůj dotaz: Takze ten stredovy velky tam vratit a nechat trosku povoleny a utahnout stahovak a tuknout do sroubu na stahovaku s odskoci to?
ano jen ho nech trochu povoleny ten stredovy, našroubuj 3 šroubky přez stahovák do těch závitů,a tím středním na stahováku se opřeš o ten šroub napružíš a klepnej po hlavičce středním šroubu na stahováku. až unašeč budeš nasazovat z5 tak buchneš kladivem do středu unašeče aby si dosedl zase z5 na kužel klikovky ,žádný extrém póre klikovka je kalená a mohla by prasknout stačí 1x bouchnout ujistit se že nejde sundat a je to a skládáš dál. - když ale stahuješ tukneš vícekrát prostě musí odskočit a mít místo kam odskočit. když odskakuje je to velká řacha tak se nelekni žes něco zkurvil většinou se i zapráší

zvládneš to věř si a nezmatkuj,jak to jednou uděláš tak to bude tvůj denní chleba
