Predpokladem pouziti je mit dobre premotane civky, vzadu led svetla, aby byl dostatecny vykon pro predni zarovku. Nebo jako v mem pripade premotane civky a vyrobeny stabilizator napeti pro celou babcu, k tomu pouzita baterka 12V 7.2Ah.
Na riditkach mam prepinac dalkovych svetel z fichtla, protoze zarovka je dvouvlaknova. Zarovka je oznaceni R2 40/45W, pro patici P45t. Delaji se i klasicke, ale ja sehnal halogenovou. Zarovky se blbe shani uz se moc nevyrabi, ale pres net jdou bez problemu koupit, me se povedlo v autokelly, maji na objednavku (zn. osram). Pro namontovani staci pouze odstranit cely ten origo vnitrek pro uchyceni puvodni zarovky v parabole a ohnout konektory do boku, aby se to veslo do svetla (vice na foto). Kuzel svetla je naprosto optimalni (predtim jsem pouzival zarovku 35/35W HS1, ktera mela kuzel prilis siroky a dalkove svitilo lehce do blba). Jak jsem se zminil pouzivam baterku a vykon altiku mam samozrejme o kus mensi. Abych pri delsi jizde nevyplacal baterii uplne, nainstaloval jsem dopredu led modul s 3x SMD LED (v GME za 30 rovnou na 12V) a misto origo vypinace ve svetle jsem dal prepinac kterym vypnu ledky a zapnu normalni svetlo + osvetleni tachecu (pres den nesvitim). Behem vypnuteho svetla se zaroven dobiji baterie, protoze vykon altiku je vetsi nez spotreba. Dlouho jsem laboroval s elektrikou, protoze casto jezdim vecer (z prace, z trenalu apod) tak abych neco videl. Cele jsem to delal ted o vikendu a vcera vyzkouseno a jsem naprosto spokojen. Tak jsem se s Vami chtel taky podelit a pro ty co jeste premysli nad vymenou muzu doporucit tuhle variantu!!





