Babetta 210

Přestavby, zásadní úpravy, renovace starých Babett, atypické verze motorky, zkušenosti pro nováčky. Možno vložit i foto...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Re: Babetta 210

Příspěvekod vitek114 » pon led 02, 2012 1:28:30

jj dik nezkoušel si karbec z minibiku,nebo dellorto 19 děla to divy
Uživatelský avatar
vitek114
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 302
Registrován: čtv srp 05, 2010 23:41:53

Re: Babetta 210

Příspěvekod Tommy » pon led 02, 2012 16:17:26

vitek114 píše:jj dik nezkoušel si karbec z minibiku,nebo dellorto 19 děla to divy



nezkoušel jednou jsem měl obědnanej z minibiku ale ten mi zahadně nedošel tak sme tam nakuchal pionyra a jede to sním dobře už to mám naladěny tak to tak zatím nechám :wink:
Babetta 210 Babetta 207 Babetta 210 Grand lux
Video http://www.youtube.com/watch?v=XM6Vs3FrcOY
Uživatelský avatar
Tommy
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 502
Registrován: pát čer 25, 2010 8:55:53
Bydliště: Kunštát-Sychotín 54

Re: Babetta 210

Příspěvekod vitek114 » pon led 02, 2012 16:30:26

no ono to je asi lepší že ti nepřišel pač to je něco ho naladit pak to zase nechce jed s filtrem hruza :D
Uživatelský avatar
vitek114
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 302
Registrován: čtv srp 05, 2010 23:41:53

Re: Babetta 210

Příspěvekod Tommy » pon led 02, 2012 16:39:38

jo stím sem si už hodně prošel :D:D dalo mě to furt mala tryska velká tryska filtr 5 filtru sem tam snad zkousel nic vždycky to jelo lip bez toho :D nakonec jsem udělal úpravu válcu podle vykresu je i tu na forum a tam doboručovali karbez z pionyra a od té dobry je pokoj trysky origo pionyrácky ale chtělo by to větší jedeto do 60 a pak tomu dochazi fuel ale když sem tam měl větší tak to jelo dál tak tech 75-80 ale zatim tam mam tu menší protože to zajíždim :D filtr jsem tam koupil z 350 jawy a jedeto :D
Babetta 210 Babetta 207 Babetta 210 Grand lux
Video http://www.youtube.com/watch?v=XM6Vs3FrcOY
Uživatelský avatar
Tommy
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 502
Registrován: pát čer 25, 2010 8:55:53
Bydliště: Kunštát-Sychotín 54

Re: Babetta 210

Příspěvekod vitek114 » pon led 02, 2012 16:58:36

tak to je hlavní že to jede :D hold si sti musi člověk pohrát a na ten filtr sem koukal takovej velkej :D
Uživatelský avatar
vitek114
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 302
Registrován: čtv srp 05, 2010 23:41:53

Re: Babetta 210

Příspěvekod Tommy » pon led 02, 2012 18:33:46

Jo jo TO akzdej nechape kdo to prohlizi ten filtr :D:D


jinak jsem si hral na calounika :D
Obrázek
Babetta 210 Babetta 207 Babetta 210 Grand lux
Video http://www.youtube.com/watch?v=XM6Vs3FrcOY
Uživatelský avatar
Tommy
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 502
Registrován: pát čer 25, 2010 8:55:53
Bydliště: Kunštát-Sychotín 54

Re: Babetta 210

Příspěvekod Fajn-Tom » pon led 02, 2012 18:41:33

Tommy píše:jo stím sem si už hodně prošel :D:D dalo mě to furt mala tryska velká tryska filtr 5 filtru sem tam snad zkousel nic vždycky to jelo lip bez toho :D nakonec jsem udělal úpravu válcu podle vykresu je i tu na forum a tam doboručovali karbez z pionyra a od té dobry je pokoj trysky origo pionyrácky ale chtělo by to větší jedeto do 60 a pak tomu dochazi fuel ale když sem tam měl větší tak to jelo dál tak tech 75-80 ale zatim tam mam tu menší protože to zajíždim :D filtr jsem tam koupil z 350 jawy a jedeto :D

sací kanál u babetty néni tak moc velkej aby to sneslo 17m karbec, takže proto to blblo a nešlo kloudně naladit. Jeho zvětšením už ten motor dokáže karburátor využít a vytvořit vněm podtlak jaký potřebuje pro správný chod. To samý jsem měl u své 207, bez filtru to jelo, i když bylo to dost náladový. Kanál jsem jen rozšířil a bylo po problému.

Na zajíždění je lepší větší tryska, bohatší směs takže se motor tak nehřeje a víc benzínu znamená i víc oleje. Já válce zajíždím s zhruba o 10 větší tryskou, sice to tarokuje, ulejvá se to, ale to motoru nevadí a hlavně, že je pořádně mazanej. :D
Uživatelský avatar
Fajn-Tom
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1039
Registrován: sob kvě 08, 2010 9:04:35

Re: Babetta 210

Příspěvekod Tommy » pon led 02, 2012 18:53:08

Fajn-Tom píše:
Tommy píše:jo stím sem si už hodně prošel :D:D dalo mě to furt mala tryska velká tryska filtr 5 filtru sem tam snad zkousel nic vždycky to jelo lip bez toho :D nakonec jsem udělal úpravu válcu podle vykresu je i tu na forum a tam doboručovali karbez z pionyra a od té dobry je pokoj trysky origo pionyrácky ale chtělo by to větší jedeto do 60 a pak tomu dochazi fuel ale když sem tam měl větší tak to jelo dál tak tech 75-80 ale zatim tam mam tu menší protože to zajíždim :D filtr jsem tam koupil z 350 jawy a jedeto :D

sací kanál u babetty néni tak moc velkej aby to sneslo 17m karbec, takže proto to blblo a nešlo kloudně naladit. Jeho zvětšením už ten motor dokáže karburátor využít a vytvořit vněm podtlak jaký potřebuje pro správný chod. To samý jsem měl u své 207, bez filtru to jelo, i když bylo to dost náladový. Kanál jsem jen rozšířil a bylo po problému.

Na zajíždění je lepší větší tryska, bohatší směs takže se motor tak nehřeje a víc benzínu znamená i víc oleje. Já válce zajíždím s zhruba o 10 větší tryskou, sice to tarokuje, ulejvá se to, ale to motoru nevadí a hlavně, že je pořádně mazanej. :D


já jsem to měl poprvé zvětšeny jen tak jsem vyfrezoval ten hlinik blblo to furt ale jezdil jsem stým nějak pak jsem to udělal komplet zvětšil aji ve vložce a je pokoj no
ale hlavně že už to jede :wink: ja dávám tet když to zajizdím olej do benzinu 1:40 jinak jsem daval 1:50 tět jsem měl sundanej valec tak je to už pěkne vyleštěný :wink:
Babetta 210 Babetta 207 Babetta 210 Grand lux
Video http://www.youtube.com/watch?v=XM6Vs3FrcOY
Uživatelský avatar
Tommy
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 502
Registrován: pát čer 25, 2010 8:55:53
Bydliště: Kunštát-Sychotín 54

Re: Babetta 210

Příspěvekod vitek114 » pon led 02, 2012 19:10:08

hergot tady čtu všichni zajížděj :D ja sem si sednul objel sem si naši vesnici vklidu a pak sem za ni tahal a vše v pořádku :D ale tentokrát to udělam jako vy hezky ji pomalinku zajedu at si na sebe všechno v motoru zvykne a pak ji naložim,bud to vydrží a nebo se to posere
Uživatelský avatar
vitek114
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 302
Registrován: čtv srp 05, 2010 23:41:53

Re: Babetta 210

Příspěvekod Tommy » pon led 02, 2012 19:49:32

zajet to musis aspon trochu no :D
Babetta 210 Babetta 207 Babetta 210 Grand lux
Video http://www.youtube.com/watch?v=XM6Vs3FrcOY
Uživatelský avatar
Tommy
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 502
Registrován: pát čer 25, 2010 8:55:53
Bydliště: Kunštát-Sychotín 54

Re: Babetta 210

Příspěvekod Fajn-Tom » pon led 02, 2012 21:12:50

Tommy píše:já jsem to měl poprvé zvětšeny jen tak jsem vyfrezoval ten hlinik blblo to furt ale jezdil jsem stým nějak pak jsem to udělal komplet zvětšil aji ve vložce a je pokoj no
ale hlavně že už to jede :wink: ja dávám tet když to zajizdím olej do benzinu 1:40 jinak jsem daval 1:50 tět jsem měl sundanej valec tak je to už pěkne vyleštěný :wink:

Sací kanál to chce zvětšit ve vložce. Vyfrezování hliníku ničemu nepomůže, když díra ve vložce zůtane stejná :lol: Jen ze zvědavosti, kolik jsi udělal spodní hranu sacího kanálu?
Uživatelský avatar
Fajn-Tom
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1039
Registrován: sob kvě 08, 2010 9:04:35

Re: Babetta 210

Příspěvekod Fajn-Tom » pon led 02, 2012 21:21:46

vitek114 píše:hergot tady čtu všichni zajížděj :D ja sem si sednul objel sem si naši vesnici vklidu a pak sem za ni tahal a vše v pořádku :D ale tentokrát to udělam jako vy hezky ji pomalinku zajedu at si na sebe všechno v motoru zvykne a pak ji naložim,bud to vydrží a nebo se to posere
Já na nějaký to zajíždění taky moc nejsem :lol: Když mi spíná spojka v 6000 ot/min a motor jede dobře tak kolem 9000 ot/min, tak se ani moc zajíždět nedá :lol: Ten výbrus co si nechávám dělat víc jak 50km na zajetí nepotřebuje
Uživatelský avatar
Fajn-Tom
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1039
Registrován: sob kvě 08, 2010 9:04:35

Re: Babetta 210

Příspěvekod Tommy » pon led 02, 2012 21:23:04

delal jsem to podle tady toho navodu :D



A) V skratke podstatná časť. Upravte dolnú hranu sacieho kanála z pôvodného rozmeru 59,6 mm od vrchu vložky na 61 mm. Šírka sa nemení. Upravte hornú hranu výfukového kanála z pôvodného 30,5 mm na 27,5 mm, ale s polomerom R30. Po stranách rozšírte výfukový kanál o 1 a 1 mm. Prispôsobte prechod medzi liatinovou vložkou a hliníkovým valcom. Z hlavy valca, zo všetkých plôch uberte 0,8 mm (tieto plochy sú: otvor s priemerom 51,1 mm, otvor s priemerom 39 mm a celá čelná plocha hlavy ). V tlmiči výfuku treba skrátiť koleno výfuku (nie je písané koľko, podľa skúseností od matice 60 mm). Do misiek vyberateľného labyrintu výfuku treba dorobiť po 2 ks otvorov s priemerom 8 mm. Do koncovej misky treba dorobiť 2 otvory s priemerom 6 mm. (pozn. neviem, či budú tieto otvory mať zmysel, keďže v prvej miske výfuku ostanú dva pôvodné otvory s priemerom len 7 mm !)
B) Popíšem vyrobenú úpravu, ktorá bola odskúšaná. Na valci sa upraví horná hrana výfukového kanála z 30,5 mm na 30 mm a jeho šírka zo 17,5 na 19 mm. Dolná hrana sacieho kanála sa upraví z 59,6 mm na 60,6 mm. Šírka sa nemení. Zraziť hrany kanálov 0,3 mm pod 60 stupňami. Hlavu valca upraviť na kompresný pomer 13:1. Karburátor JIKOV s priemerom 17 mm z Pioniera. Upraviť dosadaciu plochu pre koleno sania na valci. Nezávislé sanie. Urobiť na valci plynulý prechod od výfukového otvoru vo vložke na otvor s priemerom 25 mm. Výfuk: popis: prvá trubka s priemerom (písané priemery sú vnútorné priemery) 25 mm dĺžky 340 mm, prvý kužeľ s priemermi 25 a 80 mm a s dĺžkou 380 mm, valcová časť výfuku s priemerom 80 mm a s dĺžkou 80 mm, protikužeľ s priemermi 80 a 18 mm a s dĺžkou 105 mm, trubka pred tlmičom hluku s priemerom 18 mm a s dĺžkou 120mm. Otvory v tlmiči by mali byť minimálne 18 mm.
Výkon: 2,85 kW pri 5800 rpm. Max otáčky 9500 rpm. Spotreba 2,6 l/100 km.
Babetta 210 Babetta 207 Babetta 210 Grand lux
Video http://www.youtube.com/watch?v=XM6Vs3FrcOY
Uživatelský avatar
Tommy
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 502
Registrován: pát čer 25, 2010 8:55:53
Bydliště: Kunštát-Sychotín 54

Re: Babetta 210

Příspěvekod Tommy » stř led 04, 2012 18:05:27

měl bych takovou otázku co si myslíte o tom že bych udelal ram v bíle Caddy a kryty řetazů blatníky nadrž v tmave modrofialove metalíze co vi nato ? nevím si rady


Bila barva klasika čiste bíla
a modrofialová bych si představoval tuhle
http://www.airbrush-online.cz/dimoff/es ... olor-KBC05
Babetta 210 Babetta 207 Babetta 210 Grand lux
Video http://www.youtube.com/watch?v=XM6Vs3FrcOY
Uživatelský avatar
Tommy
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 502
Registrován: pát čer 25, 2010 8:55:53
Bydliště: Kunštát-Sychotín 54

Re: Babetta 210

Příspěvekod PetrT30 » stř led 04, 2012 19:24:11

Ta modrá je pěkná. Prskni do toho ještě červenou a máš národní barvy :)
Taky teď řeším jakou barevnou kombinaci. Zatím na 90% rozhodnuto: tmavší šedá v kombinaci se světlejší šednou + bílé doplňky (linky a jiné drobné kraviny).
Přílohy
světlá šedá.png
světlá šedá.png (12.17 KiB) Zobrazeno 10375 krát
tmavá šedá.png
tmavá šedá.png (15.74 KiB) Zobrazeno 10375 krát
- B@BeTT@ 210 moje
- B@BeTT@ 207/500 moje =prodaná=
- B@BeTT@ 210 renovace
- B@BeTT@ 207/300 renovace
Uživatelský avatar
PetrT30
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1186
Registrován: stř říj 29, 2008 20:21:41

PředchozíDalší

Zpět na Vaše stroje

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků