Fajn -Tom : Si to můžeš dovolit,páč na to máš koně v motoru
PetrT30: No já jsem trošku posedlej širokýma řidítkama. Mám rád když mám pracky dál od sebe
Ale asi se víc budou hodit ty kratší..
A redukce pro kotouček by měla bát hračka.
Akorát řeším jak pak tu plochu pro kotouč osoustružím.Se mi nevejde na soustruh a rozplétat ho nehodlám
Ale možná by to šlo ve frézce...Upnu co jekolměji 12mm tyčku do velké univerzály na stole.Na to nasadím kolo a na 3 bodeh lejce stáhnu.
No a pak ty 2-3 desetinky líznu frézou.Kruhovou interpolací.
Tím by kotouč vůči bubnu měl pak být bez házení.
S kotoučema musím začít.Pak vezmu třmen.Nasadím ho do optimální polohy jak to mám na kole a stáhnu brzdovou páčku páskou.
No a pak si udělám model z modelíny a tím zhruba určím míry na držák třmenu.
Koncept vepředu i vzadu bude stejnej.
Ten držák bude nasazenej na osu a tou pak staženej. Záchyt brzdové reakce-Vepředu využiju rádius vidlice(jako to má origo Simson ) a vzadu musím počítat s něčím posuvným kvůli napínání řetězu.