To tam napasovat, tak bude babetta moje nejoblíbenější motorka ze všech na světě
Babetta 225 - Automatická trojspojková převodovka, upside down vidle,... Zkrátka geniální stroj z roku 1993 vyrobený v tehdy motoristicky nejvyspělejší části světa. Kam se hrabou japonci
No čínský motory jsou relativně dobrý, co se u čínskejch motorek sere je především rám... A vůbec, představ si jak by 60kg babetta (plus jezdec samozřejmě) jela s 125ccm motorem
Babetta 225 - Automatická trojspojková převodovka, upside down vidle,... Zkrátka geniální stroj z roku 1993 vyrobený v tehdy motoristicky nejvyspělejší části světa. Kam se hrabou japonci
Spis potom jak takovou rychlost vydrzi ram a hlavne cim to zastavis? Jako verim ze 60 na origo brzdach a ramu je jeste v pohode, ale jak je to vic uz bych tomu nejak extra neveril
No rám je vyztuženej. Podvozek je ze Simsona. Brzdy kotoučové ze sjezdového kola Chtěl bych to hlavně kvůli 4 taktu. Žádnej dým,a míchání oleje.A ani na výfuk pak nejsou takové nároky. Co se týče ladění atd
Pak už to ale nebudeš mít babettu, možná to je výhoda, protože můžeš vyhodit tu zkroucenou trubku v podobě rámu a nahradit to rámem vlastní kontrukce který lépe zapadne do vzhledu motorky
Ještě mam někde nekopletní píst ze stejného motoru, zbytek pístu jsem z motoru vysypal, zametl a vyhodil Motor už jsem tak koupil, takže nevim jak se to stalo. Zřejmě to taky nebyl motor z číny
EDIT: našel jsem foto, až na pár detailů je to stejný motor. Jediný rozdíl je v tom že tenhle měl odhadem max 8koní
Babetta 225 - Automatická trojspojková převodovka, upside down vidle,... Zkrátka geniální stroj z roku 1993 vyrobený v tehdy motoristicky nejvyspělejší části světa. Kam se hrabou japonci
Kurnik motor z báby má 9 kilo....Ten pitbike tak asi 25 Ale zase asi 12 kilo jsem očesal od sériové Babetty. Takže celková by se váha vyrovnávala se sériovkou. Jen je jinej poměr koní
Ale asi to neklapne. Přeci jen už bych to asi přeháněl
Já osobně bych se taky přikláněl k originálnímu motoru... Tohle byla spíš jen sranda co se moc ani použít nedá
Babetta 225 - Automatická trojspojková převodovka, upside down vidle,... Zkrátka geniální stroj z roku 1993 vyrobený v tehdy motoristicky nejvyspělejší části světa. Kam se hrabou japonci
Tak na rajčeti jsou obrázky připravovaného přidělání kotoučů na bubny. Skutečně jednoduchá redukce. 6ti šroubky M6 jí utáhnu k bubnu na krev a šroubky zalepím. Pak celé kolo šoupnu do stroje,vyrovnám a vyfrézuji tu kytku,díry a osazení. Tím by měl být kotouč co nejvíce souosej s bubnem.