ze zásob jsem vytáhl spojku z minulýho roku, nasadil jsem výfuk s střední regulační částí pro maximální kroutící moment a jel jsem testovat. S velkým objemem výfuku má motorka slušný rozjezd, do testovacího kopce se otáčky ustálili na 9700 ot/min což je asi 88km/h. Se zmenšováním objemu výfuku se kroutící moment posunul do vyšších otáček, maximální otáčky však zustavali skoro stejné. S výfukem bez střední válcové části byl problém se do kopce rozjed, ale jak to překročilo 9000 ot/min tak motor ožil a zrychloval jako bych ani do kopce nejel. Bohužel kopec skončil dřív než se motorka stačila rozjed, ale kdyby pokračoval, tak by se na těch 10500 motor roztočil, což by bylo asi 95km/h. Touto rychlostí jsem minulý rok jezdil po rovině a na podvozku s menším odporem.
vyfuktu.jpg (204.68 KiB) Zobrazeno 15311 krát
Tady je ten parchant co mi zničil spojky
vyfuktocivej.jpg (215.45 KiB) Zobrazeno 15311 krát
To já taky, ale v dohledné době dokončení určitě neplánuji. Nemam na to čas, priorita je pro mě motor co pojede a to mi ještě nějaký ten měsíc potrvá, pak bude na podvozek čas
Jak ti topi motor? Trochu jsem dneska testoval pri temer idealnim pocasi a teplota vylitla ke 145st. Zda se mi to dost. Otacky odhaduju jen kolem 8000 (zajizdim)
Teplotu radši neměřím Dříve jsem ji měřil a hodně záleželo na umístění čidla, pod svíčkou není problém 150°C, na kraji žeber u hlavy při stání přes 130°C a za jízdy kolem 120°C. Na válci na straně sání třeba i o 15°C míň než na straně výfuku. Aby mělo měření nějaký význam, musí se čidlo umístit co nejblíže k vložce válce, tak aby na ní neproudil za jízdy vzduch.
Za nedlouho budu teplotu měřit na plášti výfuku a na karterech, abych mohl na brzdě dosáhnout stejných podmínek jako za jízdy při plné palbě
To já do mladějova pojedu s válcem z lonske sezony, ten nový nemam moc vyzkouseny a nevim jestli by ty kopecky pobral...hlavne se mě zdá že se lehoulince přidřel, a to jsem ho moc netahal ani jsem s nim moc nenajel....
Zajímavý, a co závodní rám s kapotama? Projede se letos?
Babetta 225 - Automatická trojspojková převodovka, upside down vidle,... Zkrátka geniální stroj z roku 1993 vyrobený v tehdy motoristicky nejvyspělejší části světa. Kam se hrabou japonci
Závod v Mladějově je za mnou. Po startu jsem se sice dostal na první místo, ale asi v půlce prvního kola se spojka ohřála a začala spínat v nižších otáčkách než jsem čekal, takže jsem se zbytek závodu do kopců sunul rychostí tak 30km/h. Cílem jsem nakonec projel jako druhý s průměrnou rychlostí 68km/h, což považuji za dobrý výsledek