B 210 r.v. 1986

Přestavby, zásadní úpravy, renovace starých Babett, atypické verze motorky, zkušenosti pro nováčky. Možno vložit i foto...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Re: B 210 r.v. 1986

Příspěvekod butan » pon srp 30, 2010 10:22:04

Moje spojka tedy žádné pružiny nemá, ale jinak už mám celkem dobrý obrázek o tvojí řadící spojce.
V osvětlení se shodneme, clonku jsem taky vyhodil, vadí mi že sežere 50% světla, taky jezdím ve dne. K požadavku být viděn mám ještě jeden tip. Lehce opískovat skleněný kryt reflektoru. Rozptýlí to světlo tak že seš vidět ještě lépe.
Lubor
Mazby65, kde ji sehnal ten volnoběžný pastorek ze 16-ti zuby? Rozhodl jsem se volnoběžku také postavit, ale menší než 18 jsem nikde nenašel.
butan
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 910
Registrován: pát říj 23, 2009 6:40:57
Bydliště: Praha

Re: B 210 r.v. 1986

Příspěvekod mazby65 » úte srp 31, 2010 16:53:58

Nevím, jestli to existuje i teď, ale dřív se to běžně prodávalo na jízdní kola bez přehazovačky.
mazby65
Více pokročilejší...
 
Příspěvky: 26
Registrován: pát srp 13, 2010 14:05:45

Re: B 210 r.v. 1986

Příspěvekod butan » úte srp 31, 2010 17:16:14

Dnes jsem si kupoval nějaké halogenky, a v GESU, typ HAL 20G4 mají tam tu nožičkovou halogenku která má vlákno skutečně v ose.
Předtím jsem měl halogenky z GM, a ty mají vlákno kolmo, jako je na Mazbyho fotce. S tou novou halogenkou jde reflektor nastavit skutečně jako plnohodnotné dálkové světlo, kdyby s tím někdo chtěl v noci svítit, třeba na polní cestě.
Lubor

PS kultura prodeje je horší než v GM, halogenky mají nasypané v šuplíku, sahají na ně rukama. Ale to podélné vlákno je paráda.
butan
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 910
Registrován: pát říj 23, 2009 6:40:57
Bydliště: Praha

Re: B 210 r.v. 1986

Příspěvekod butan » úte zář 07, 2010 7:30:07

mazby65 píše:Nevím, jestli to existuje i teď, ale dřív se to běžně prodávalo na jízdní kola bez přehazovačky.

A ty zuby z volnoěžky jízdního kola rovnou pasují do hnacího řetězu?
Lubor
Naposledy upravil butan dne úte zář 21, 2010 22:07:46, celkově upraveno 1
butan
Specialista I. třídy...
Specialista I. třídy...
 
Příspěvky: 910
Registrován: pát říj 23, 2009 6:40:57
Bydliště: Praha

Re: B 210 r.v. 1986

Příspěvekod mazby65 » pon zář 20, 2010 19:16:44

Ano, rozteč je stejná, ale tloušťku je potřeba zvětšit přidáním dalšího kolečka.
mazby65
Více pokročilejší...
 
Příspěvky: 26
Registrován: pát srp 13, 2010 14:05:45

Re: B 210 r.v. 1986

Příspěvekod Dave842 » ned dub 17, 2011 17:56:13

Mohl by si prosím tě sem dát nějaký podrobný návod jak na tu volnoběžku?? Nejsem úplnej profík, tak abych to případně zvládl :D . A bude to fungovat i při původním automatickým řazením?? Moc mě to zajímá, ptz s motorem bez neutrálu musíš z kopce furt jenom dobržďovat... Moc dík :wink:
Babettář Dave!
Uživatelský avatar
Dave842
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 249
Registrován: úte pro 14, 2010 19:43:39
Bydliště: Olomouc

Re: B 210 r.v. 1986

Příspěvekod mazby65 » úte čer 07, 2011 19:36:35

Kdybych ji měl dělat znovu, tak už by byla jednodušší - ale to musím teprve nakreslit, původní náčrty
už jsou dávno vyhozené.
Upozorňuju, že vložením této (nevypínatelné) volnoběžky se přijde o možnost startovat pomocí
pedálů, protože se přeruší přenos momentu ze zadního kola.
Proto tam taky žádné pedály nemám a startuju ručně, pomocí lanka.
Takže nestačí dát tam tuto volnoběžku, ale musí se současně vyřešit i startování!
mazby65
Více pokročilejší...
 
Příspěvky: 26
Registrován: pát srp 13, 2010 14:05:45

Re: B 210 r.v. 1986

Příspěvekod Dave842 » úte čer 07, 2011 19:51:50

Vidíš, to mě vůbec nenapadlo.. :D No kdyby se ti chtělo, tak udělej ten nákres jak to má být ;) .
Babettář Dave!
Uživatelský avatar
Dave842
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 249
Registrován: úte pro 14, 2010 19:43:39
Bydliště: Olomouc

Re: B 210 r.v. 1986

Příspěvekod Ivo » pát bře 09, 2012 0:03:20

nedá mi to nepochválit !!! skvělý stroj, skvělé úpravy a zcela jistě majitel, co je pro něho Babetta životní styl. Gratuluji - toulat se s babettou je pro mne taky úžasné, i pro syna ..... ty polní cesty ráno v létě - to nemá chybu! Díky za inspiraci a ať jezdí !!!

Ivo :-)
Hlučín
Stručně - B 207 + 2x B210 + B 225 (1982,1985,1989,1990) a z aut jedině Honda :-)
Uživatelský avatar
Ivo
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 200
Registrován: sob črc 31, 2010 8:58:32
Bydliště: Ostrava + Hlučín

Re: B 210 r.v. 1986

Příspěvekod bundes » ned bře 11, 2012 21:13:57

No teda... Naprostá paráda! :) Je to (podle mě) ta nejlepší, nejpropracovanější a nejhezčí Babetta tady na fóru. Rozhodně z ní musíš mít obrovskou radost! :twisted:
Babetta 225 - Automatická trojspojková převodovka, upside down vidle,... Zkrátka geniální stroj z roku 1993 vyrobený v tehdy motoristicky nejvyspělejší části světa. Kam se hrabou japonci :D
bundes
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 193
Registrován: čtv úno 23, 2012 20:28:39
Bydliště: Hradec Králové

Re: B 210 r.v. 1986

Příspěvekod PetrT30 » ned bře 11, 2012 21:36:35

škoda že už sem mazby65 nechodí :(
Určitě by jsme z něho nějaké větší moudra vytáhly.
- B@BeTT@ 210 moje
- B@BeTT@ 207/500 moje =prodaná=
- B@BeTT@ 210 renovace
- B@BeTT@ 207/300 renovace
Uživatelský avatar
PetrT30
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1186
Registrován: stř říj 29, 2008 20:21:41

Re: B 210 r.v. 1986

Příspěvekod mazby65 » pát kvě 18, 2012 18:01:12

Ale chodí!
Jenomže jsem už všechno vyčerpal.
Minulý rok v létě jsem nechal udělat výbrus válce, dal jsem nová ložiska a gufera. Motor rázem ztichl,
ale myslím, že výbrus udělali moc volný, protože píst dost klepe - hlavně při odstavení plynu.
Při jízdě do kopce, když se řádně zahřeje a vymezí se vůle, tak je klid.
Taky začalo zlobit zapalování. Nakonec jsem ho rozřezal pilkou, abych to mohl proměřit - kondenzátor měl velký svod.
Vyrobil jsem si zapalování nové s pořádnýma součástkama a raději hned 2 kusy - 1 vozím s sebou jako náhradní.
Nevíte někdo, zda se ještě dá bez problémů jet s Babettou na Slovensko? Nemají tam už povinnou SPZ ?
mazby65
Více pokročilejší...
 
Příspěvky: 26
Registrován: pát srp 13, 2010 14:05:45

Re: B 210 r.v. 1986

Příspěvekod PetrT30 » pát kvě 18, 2012 21:11:54

Zdraví tě :P
Nevíte někdo, zda se ještě dá bez problémů jet s Babettou na Slovensko? Nemají tam už povinnou SPZ ?

Do konce tohoto roku to je ještě vše při starém. Po novém roce nikdo neví co bude, ale prý je snad i v plánu vyjímka pro babetty.
- B@BeTT@ 210 moje
- B@BeTT@ 207/500 moje =prodaná=
- B@BeTT@ 210 renovace
- B@BeTT@ 207/300 renovace
Uživatelský avatar
PetrT30
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1186
Registrován: stř říj 29, 2008 20:21:41

Re: B 210 r.v. 1986

Příspěvekod mazby65 » stř kvě 23, 2012 19:12:37

Dík, tak to tam ještě můžu letos vyrazit - mám v plánu Oravu a Choč.
mazby65
Více pokročilejší...
 
Příspěvky: 26
Registrován: pát srp 13, 2010 14:05:45

Re: B 210 r.v. 1986

Příspěvekod Ozzy » ned úno 24, 2013 21:25:24

Brouzdám si tady po fóru a najednou spatřím tuhle krásku. Opravdu sis na této babettě vyhrál a chtěl bych se zeptat ohledně těch výletů na další trasy jestli se nebojíš že se s ní něco někde stane třeba že se uvaří protože jednou jsem jel s kámošem v létě trasu cca 50km a jemu se ta babetta uvařila takže jsme měly po výletě, je to jenom stylem jízdy nebo stavem babetty?

Ozzy
Místo oslovení Ozzy radši KAPR
moje Babetta : http://speaker.cz/motoboard_305/viewtop ... =18&t=2757
moje stránka na FB ohledně stroje Babetta : https://www.facebook.com/babetta.gang?ref=hl
Uživatelský avatar
Ozzy
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 157
Registrován: ned kvě 01, 2011 13:28:59
Bydliště: Hradec Králové

PředchozíDalší

Zpět na Vaše stroje

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků