Moja Babetta 210.012 (IGI)

Přestavby, zásadní úpravy, renovace starých Babett, atypické verze motorky, zkušenosti pro nováčky. Možno vložit i foto...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Moja Babetta 210.012 (IGI)

Příspěvekod IGI » pon led 08, 2007 19:03:18

No ta aj ja vlozim svoj stroj. Neni to nic extra, ale ucelu to sluzi.


Obrázek

Obrázek

Obrázek
IGI
Globální moderátor
Globální moderátor
 
Příspěvky: 331
Registrován: pát led 05, 2007 23:03:49

Příspěvekod bmk » pát led 12, 2007 21:16:10

co vozíš v té piksle??noviny??
bmk
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 118
Registrován: pon led 08, 2007 10:51:13
Bydliště: Krnov

Příspěvekod IGI » pát led 12, 2007 21:17:34

ee, ale rozne drobnosti, naradie atd.......
IGI
Globální moderátor
Globální moderátor
 
Příspěvky: 331
Registrován: pát led 05, 2007 23:03:49

Pružiny

Příspěvekod igoreva » stř kvě 23, 2007 7:28:16

IGI zaujímavé, že nemáš vinuté pružiny na tlmičoch. Aké je to typové prevedenie a aký ročník výroby?
Sekli by ti tam chromované olejové tlmiče.
Igor
Naposledy upravil igoreva dne stř kvě 23, 2007 16:25:24, celkově upraveno 1
Babetta 210 je naozaj jednoduché a dômyselné približovadlo (jazdí mi max. 48 km). Pridal som jej brzdové svetlo.
Uživatelský avatar
igoreva
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 220
Registrován: čtv kvě 10, 2007 10:01:39
Bydliště: Zvolen, SK

Příspěvekod IGI » stř kvě 23, 2007 12:27:57

no s tym typom je to zaujimave.....na stitku je 210.000........na zarucaku z mototechny je 210.012..........navod je 210.200........ Cize ja netusim, co to je, ale je to r.v. 90 (89???), ma to aj klakson, kupna cena bola v r. 90 cca 4500Kcs...

A myslis predne alebo zadne tlmice? Ja sa zatial nic menit nechystam, mozno zadnu rozetu dam 35z, ale este neviem, kedze som sa dozvedel, ze to treba menit aj male kolecko a retaz..... uvidime v lete, teraz nemam na tu moto vobec cas a caka ma este aj renovacia spustnateleho mustangu :roll: ....
IGI
Globální moderátor
Globální moderátor
 
Příspěvky: 331
Registrován: pát led 05, 2007 23:03:49

Příspěvekod avar » úte čer 05, 2007 1:00:47

pekny stroj, ale aj tak mi najviac reze ta piksla
avar
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 284
Registrován: sob čer 02, 2007 15:42:11

Příspěvekod IGI » úte čer 05, 2007 16:04:11

ta tuba? To je ozaj dobra vec, hlavne preto, ze je uzamykatelna....

Inac teraz v lete dam asi komplet rozborku, uz som sa o babcu dost dlho poriadne nestaral a je to bohuzial vidiet :oops: .... dufam, ze mi vyjde cas.....
IGI
Globální moderátor
Globální moderátor
 
Příspěvky: 331
Registrován: pát led 05, 2007 23:03:49

Příspěvekod Tragi » úte čer 05, 2007 22:37:46

Jo ja tu rouru taky vidim poprve. To je jak futral na plynovou masku z druhy svetovy. Teda nic ve zlym IGI. Je to krasny stroj!
Tragi
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 35
Registrován: úte úno 20, 2007 0:24:25

Příspěvekod Woozie » úte čer 05, 2007 22:44:27

To s tou rozetou ze treba menit celu ret. sadu to je podla mna blbost. Babetta nie je taka tazka alebo s nou (snad) nejazdis v nejakych extremnych podmienkach ze kazdy den asi hodinove 30% stupanie. Takze ta retaz to musi udrzat aj kebu ju spolovice narezes. Na inych tazkch motorkach tak tam ano ale na babke sa nemoze nic stat ked das retaz opacnou stranou ako bola predtym alebo ked vymenis co ja viem len sekundarne kolecko a zvysok nechas povodny Mimochodom sek.pastorok som menil za 14z asi pred rokom a jazdim stale bez problemov ani rozeta nema ozvane zuby aj retaz drzi. Takze neboj sa kludne tu rozetu vymen nic sa nemoze aspon na babette stat za to ti rucim. Moj otec pracuje s retazami (robi nejake chujoviny do aut to je na dlho) ale ide o to ze tam na tych masinach su o mnoho viac namahane retaze a vsetky mozne kolecka. No a hovoril mi ze menia iba to co odide. odide retaz vymenia retaz, odide retazove kolecko cislo 1 vymenia retazove kolecko cislo 1. Proste nemenia vsetko naraz ale to co odide a uplne v pohode to vydrzi vraj rok-2
Babetta = Legenda Česko-Slovenkého motoristického priemyslu!!!
It's all just about motorbikes.Always has been, always will be!
Uživatelský avatar
Woozie
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 210
Registrován: sob led 06, 2007 13:20:25
Bydliště: Trenčín SK

Příspěvekod igoreva » stř čer 06, 2007 7:17:04

Pre: "woozie":
Vymeniť reťaz, aj obidve reťazové kolesa sa doporučuje vtedy ak je reťaz s kolesami dlhodobo zabehnutá (vyťahaná) a zuby sú už opotrebované. Asi tak po cca 10 000 km. Vtedy nová reťaz "nesadne" dobre na ozubenýé vence kolies. Samozrejme, že kinematicky to do seba zapadne a aj prevod bude fungovať, no nebude mať tú účinnosť ako by mohol mať ak by sa vymenili všetky tri komponenty naraz a všetko by sa do seba pekne znova zabehlo.
Inak na opotrebovanie reťazového prevodu vôbec nezáleži, či sú tam veľké sily alebo nie. Na zodratie vencov a reťaze má vplyv abrazívne prostredie čiže obrusovanie povrchu čiastočkami prachu v mazive. Tam záleži len na otáčkach, prašnosti a čase pôsobenia.
Skús si niekedy pozriež ako vyzerajú ruby rozety po 10 000 km a ako vyzerajú zuby nových kolies. Rozdiel v tvare je postrehnutelný na prvý pohľad.
Každý servis sa dá robiť "kinematicky" čiže tak aby vec fungovala, alebo aj odborne aby fungovala i s dobrou účinnosťou a životnosťou.
Niekde nájdem starú rozetu (po cca 10 000 km) a hodím sem foto zubov strej a novej.
Igor
Obrázek
Naposledy upravil igoreva dne pát čer 08, 2007 18:25:40, celkově upraveno 1
Babetta 210 je naozaj jednoduché a dômyselné približovadlo (jazdí mi max. 48 km). Pridal som jej brzdové svetlo.
Uživatelský avatar
igoreva
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 220
Registrován: čtv kvě 10, 2007 10:01:39
Bydliště: Zvolen, SK

Příspěvekod IGI » stř čer 06, 2007 18:00:33

no uvidime, jak to bude.....inac moja babetta ma nabehane len neco cez 4000km!

Ad.: Ake kolecka by bolo dobre dat na zvysenie rychlosti? Mensiu zadnu rozetu a vacsie predne kolecko?????
IGI
Globální moderátor
Globální moderátor
 
Příspěvky: 331
Registrován: pát led 05, 2007 23:03:49

Příspěvekod igoreva » stř čer 06, 2007 19:48:19

Daj do predu len 14 zubové koliesko. Zvýši ti to rýchlosť o 4 až 5 km za hodinu a krútiaci moment ostane takmer pôvodny.
Ak veľa nevážič tak to motoru nebude vadiť ani v kopcoch.
Babetta 210 je naozaj jednoduché a dômyselné približovadlo (jazdí mi max. 48 km). Pridal som jej brzdové svetlo.
Uživatelský avatar
igoreva
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 220
Registrován: čtv kvě 10, 2007 10:01:39
Bydliště: Zvolen, SK

Příspěvekod libco » stř čer 06, 2007 20:05:12

igoreva píše:Daj do predu len 14 zubové koliesko. Zvýši ti to rýchlosť o 4 až 5 km za hodinu a krútiaci moment ostane takmer pôvodny.
Ak veľa nevážič tak to motoru nebude vadiť ani v kopcoch.


Koľko to je Ak veľa nevážiš? :?:
Babetta 210, asi dosť stará - má originál zvonček. Zatiaľ ešte jazdí, ale keď sa nepustím do úprav, dlho nevydrží.
Uživatelský avatar
libco
Více pokročilejší...
 
Příspěvky: 22
Registrován: úte čer 05, 2007 18:51:57
Bydliště: Banská Bystrica

Příspěvekod igoreva » stř čer 06, 2007 20:29:25

Váha 75 kg až 80 kg je pre babetu zlatý stred.
Babetta 210 je naozaj jednoduché a dômyselné približovadlo (jazdí mi max. 48 km). Pridal som jej brzdové svetlo.
Uživatelský avatar
igoreva
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 220
Registrován: čtv kvě 10, 2007 10:01:39
Bydliště: Zvolen, SK

Příspěvekod IGI » stř čer 06, 2007 21:14:58

tak ja vazim menej ako je uvedene odporucanie 8) .....
Cize hovoris ze zadok nechat tak a dat len predne kolecko? A kolko zubov ma prosim originalne predne kolecko? A zadna rozeta?
IGI
Globální moderátor
Globální moderátor
 
Příspěvky: 331
Registrován: pát led 05, 2007 23:03:49

Další

Zpět na Vaše stroje

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 67 návštevníků

cron