Stránka 4 z 5

Re: Babetta 207 evo2011

PříspěvekNapsal: ned zář 30, 2012 20:05:12
od Kuba402
Kde jsi sehnal tolik nálepek jestli máš ještě aspoň přes 80 nálepek použil bych je na vršek nádrže. Dobře za ně zaplatím.
Napiš buď tadyk nebo SZ, mail apod...

Re: Babetta 207 evo2011

PříspěvekNapsal: ned zář 30, 2012 20:11:49
od Dr.House
nálepky jsem dostal od kámoše byly to různě z časopisů atd. takže sem zaně nic nedával, dá se koupit Sticker Bomb Book k sehnání i v čr

Re: Babetta 207 evo2011

PříspěvekNapsal: ned zář 30, 2012 20:22:54
od abo
Alebo vám to vyrobia podľa predstáv v každej dobre reklamnej agentúre za pár šupiek.

Re: Babetta 207 evo2011

PříspěvekNapsal: ned říj 14, 2012 17:27:26
od Dr.House
Čekám až bude zrepasovaná klika a hotový výbrus, tak jsem si mezitím udělal montážní stojan na motor.
Obrázek

Re: Babetta 207 evo2011

PříspěvekNapsal: pon kvě 26, 2014 12:36:14
od Dr.House
Na novou sezonu nová zásadní úprava, na babettu jsem dal přední vidlice ze simsona. Vidlice je odspodu zkrácená, vysoustružené nové drážky jak mazací tak na segrovku, celé spodky mají zmenšený průměr. Zbývá pouze dodělat blatník.
Obrázek

Brýle jsou upravené původní ze simsona, v dolních je upíchnutá trubka na soustruhu a udělaná vložka se závitem M12, ta je navařená v brýlích a zarovnáno opět na soustruhu + navařené dorazy, horní brýle upraveny stejně akorát vložka s dírou 12mm, montáž je tedy stejná jako původní brýle.
Obrázek

Jelikož jsem použil původní kolo bylo potřeba vyřešit samotné vystředění a uchycení reakce brzdy, rozteč babetty jsem naměřil 110mm a simson 124mm takže bylo potřeba na stranu brzdy přidat 7mm, druhá strana není potřeba vystřeďovat jelikož konstrukcí simson osy je to datažené až k ložisku, uchycení brzdy bylo celkem jednoduché viz foto, celé se to dá udělat z plocháčů a kroužek na vidlici je stočená trubka na soustruhu.
Obrázek

Re: Babetta 207 evo2011

PříspěvekNapsal: pon kvě 26, 2014 13:13:46
od Pat
Proc jsi rovnou nepouzil buben ze simala a neprepletel to na babettackej rafek? Simal ma vetsi prumer bubnu a tudiz i vetsi a lepsi brzdy. Uchyceni bys nemusel resit, pac by bylo jak na simalu.

Re: Babetta 207 evo2011

PříspěvekNapsal: pon kvě 26, 2014 14:45:40
od Dr.House
abych řekl pravdu buben ze simsona mám doma a plánuju ho tam dát ale zatím se mi nechtělo dávat peníze za nový ráfek a výplet tak jsem dal origo kolo to uchycení brzdy mi zabralo tak do hodiny práce a simson kolo tam můžu kdykoliv dát

Re: Babetta 207 evo2011

PříspěvekNapsal: stř čer 11, 2014 17:58:51
od Dr.House
Dnes jsem měnil gufera, zdálo se mi že babetta nějak moc pokuřuje tak jsem vyměnil gufera na klice a taky u spojek, aby se mi to lépe dělalo vyndal jsem motor, při té příležitosti jsem zkouknul jak jsou natom válec a klika, ojnice CKR nevykazuje vůbec žádnou vůli , válec v perfektním stavu, akorát kroužky jsem jentak preventině vyměnil, ale nebylo to třeba rozdíl ve vůli v zámku nový x starý nebyl velký. Když už jsem u toho byl vyrobil jsem si náfuky pro lepší chlazení, je to přinýtované takže tomu nedávám dlouhé trvání, musím koupit šroubky a přišroubovat to. Na fotce je i vidět sací koleno které jsem dělal z toho důvodu že originální nemá místy ani těch 12mm, tohle je 15mm a navíc jsem se zbavil té příruby která je dodáváná k dell ortu takže to mám v kuse a karb nasadím rovnou na koleno.

Obrázek

Re: Babetta 207 evo2011

PříspěvekNapsal: stř čer 11, 2014 21:04:22
od ronin10
zajímavé chlazení,škoda že neudělali nejaké větrání ve spojkach nebo li že nejde ve vnitř dodělat z venku by šlo ale proč chladit kryt že

Re: Babetta 207 evo2011

PříspěvekNapsal: stř čer 11, 2014 21:17:14
od kolos
Vypadá to dupně. Budeš měřit zda je nějaký rozdíl v teplotě motoru před a po úpravě, nebo spoléháš na to, že to takhle prostě musí chladit líp?

Re: Babetta 207 evo2011

PříspěvekNapsal: stř čer 11, 2014 22:01:37
od Dr.House
minulé léto sem měl měřák teploty na maso z ebay ale ten mi přestal fungovat, co si pamatuju nejvyšší teplotu jsem v parném létě měl myslím 130-135°C (měřák na válci, ještě jsou vedle sacího kolena vidět díry po jeho uchycené), takže s přehříváním jsem dá se říct problémy neměl ale je znát že jak je motor rozpálený tak se mu nechce tolik jako po pár km jízdy, tak uvidím co to udělá, možná že zase i seženu nějaký teploměr

Re: Babetta 207 evo2011

PříspěvekNapsal: stř čer 11, 2014 22:39:51
od ronin10
JA HODNE POZORUJU fakt že když je zimnějc třeba večír nebo ráno tak babetta jede pěkně jak je hic tak se vleče jako šnek ostatně stejné to je i u auta někdy je pocit že je auto svižnější než dřív a pak je to lenoh vše záleží na vzduchu no :) ale zas na jednu stranu pokud je to kolem te tve hlavy obyč plech tak ač to bude za jízdy líp chytat vzduch na chlazení tak nevyhoda je že až se nahřeje plech tak pote bude dele trvat než se schladí a tím padem i hlinikova hlava nebo z ceho je takže nevim no jestli to k něčemu bude užitečný

Re: Babetta 207 evo2011

PříspěvekNapsal: čtv čer 12, 2014 8:52:02
od PetrT30
To je jasná věc. Na tomto principu je také založen NOS u aut = velmi studený vzduch do sání.

Re: Babetta 207 evo2011

PříspěvekNapsal: čtv čer 12, 2014 11:22:20
od Pavel
Babča vám v poho pojede i v 50stupňovém vedru do 10km krpálu 15%. Tyto stroje vydrží víc než si většina lidí myslí.

Re: Babetta 207 evo2011

PříspěvekNapsal: čtv čer 12, 2014 15:13:02
od RottenFox
Tak ale proč jí trochu nepomoct, žejo. ;)