Stránka 1 z 8

Změna je život

PříspěvekNapsal: úte srp 16, 2011 14:58:35
od PetrT30
Jelikož jsem prodal mojí lásku: viewtopic.php?f=18&t=467 tak jsem se musel podívat po něčem jiném - dvourychlostním.
Už dopředu jsem věděl, že chci
1) 2speed babettu
2) novější model - přední teleskopy s pružinami td.
3) v co nej stavu
4) cena v rámci zdravého rozumu

1) splněno
2) splněno
3) najeto 2900 km
4) necelých 5000kč :|

Zatím na ní dojezdím sezonu a neladím zatím nic. Ale v zimě to přijde!!! :D
-celá odsrtojit + nový lak + vše co bude špatné a potřeba tak vyměním.
Nicméně jsem to nevydržel a dal na ní vový karbec z fichtla+filtr a jen tak zkusil projet. 50 tam bylo hned :lol:
Ještě zkouším udělat novou (větší) nádrž - viz. fotky
Mám v záloze jeden motor kde jsem vyměnil všechny ložiska a simerinky + výbrus a vyleštil kanály. Tam bych chtěl zkkusit udělat nějaké klapkové sání jak se o tom tady někde psalo. Něco už v hlavě mám. Ale to je vše budoucnost.
pár fotek je tady (budu postupně aktualizovat) : http://petrt30.rajce.idnes.cz/Babetta_210_MOJE

Re: Změna je život

PříspěvekNapsal: úte srp 16, 2011 17:24:41
od Tommy
pěkná teleskopy bych taky hned bral :D
a co máš za trysku v tom karbecu ? ja mám taky karbec z fichtla ale trysku musím mít menší

Re: Změna je život

PříspěvekNapsal: úte srp 16, 2011 17:45:32
od Ondra T2
karbec z fichtla mě zajímá, můžete trochu rozepsat úpravy ? Díky. Ondra

Re: Změna je život

PříspěvekNapsal: úte srp 16, 2011 18:29:24
od PetrT30
O tom karbecu vám toho moc neřeknu. Koupil jsem ho nový na aukru. Myslím, že je to polská výroba, takže jak to bude z kvalitou zatím nevím. Schválně jsem se chtěl podívat jaké do toho dávají trysky, ale překvapení se nekonalo. Na tryskách jak jsem předpokládal není vyražen žádný údaj o velikosti.
Možná až se dostanu k jehlovým ručním výstružníkům tak bych to mohl nějako poměřit.
Jinak musím mít trochu vyšší volnoběh aby to nechcípalo a asi z kraje budu trochu více přimazávat z podezření na chudší směs (více vzduchu).
Kolínko od karbecu k válci jsem si dělal sám.

Re: Změna je život

PříspěvekNapsal: úte srp 16, 2011 20:20:42
od Mitch72
Ahoj,moc hezká babetta.Trochu mi tam vadí to neoriginální zadní světlo.Ale to je jen můj názor.Hodně šťastných km :D :D :D :D :D :D .

Re: Změna je život

PříspěvekNapsal: úte srp 16, 2011 22:06:05
od PetrT30
Dík.
Světlo bude samozřejmě babeťácký :wink:

Re: Změna je život

PříspěvekNapsal: stř srp 17, 2011 20:32:34
od Angelo
Pěkná, ale přiznejme si, že se o ní majitel asi moc nestaral, přeci jenom po 3500km by měla vypadat jinak :) Jak tě znam, ty jí dáš určitě do luxusního stavu. A co ten zadní chromovanej nosič, ta spodní část je uřízlá, nebo tam nikdy nebyla?

Re: Změna je život

PříspěvekNapsal: čtv srp 18, 2011 19:42:51
od PetrT30
Do kupy ji dám zase dle mojí představy, fantazie a možností.
Tyto nosiče se dávali v originále. Ale myslím, že moc velkej úspěch neměli. Ta trubička překrytá přes kolo měla něco do sebe.
A fakt se o ni pán nestaral. Já když něco prodávám tak to aspoň nějak umyju.
Ale jezdil s ní i na garanční prohlídky (mám účtenky) a to se musí brát jako +

Re: Změna je život

PříspěvekNapsal: ned srp 21, 2011 18:08:43
od PetrT30
.....je to na mojem stroji tak problémy budu řešit zde :D
Na obrázku je zvýrazněn dutý výstupek do sacího kolínka. Moje otázka zní. K čemu to je?
Při chcípnutí mě z toho vystříkává benzín a zasviní celý válec.
Můžu to zaslepit?

Re: Změna je život

PříspěvekNapsal: pon srp 22, 2011 18:30:12
od PetrT30
No tak jsem se od kámoše dozvěděl, že je to jakýsi přepad pro uchlastanej karbec a že v originále tam má být pod tím ještě miska.
No tak jsem si udělal misku se svodem svojí:
http://petrt30.rajce.idnes.cz/Babetta_2 ... G_3449.jpg
Asi mě menší tryska stejně nemine :?

Re: Změna je život

PříspěvekNapsal: pon srp 22, 2011 21:10:30
od Tommy
Ja sem to ucpal a zlepsil se mi i volnobeh

Re: Změna je život

PříspěvekNapsal: úte srp 23, 2011 1:27:57
od PetrT30
to je info, ktere jsem potreboval vedet vcera. Ale i tak diky.
Vyzkousim

Re: Změna je život

PříspěvekNapsal: pon říj 17, 2011 20:18:35
od PetrT30
Tak jsem se do tý mojí po nějakým čase pustil. Zatím došlo k montáži (na sladko) mnou zvětšené nádrže s měřákem paliva a rozšíření plastových bočních krytů = nabývá robustnějšího dojmu :)
Napadla mě myšlenka mírného podkopnutí předního kola o pár cm (alá chopper :D ), ale mám strach, že tím bude trpět uložení tlumičů (futer). Nicméně komfort z jízdy by mohl být o chlup lepší.

Ještě přemýšlím o celkovém snížení. Tím, že se podkopne přední kolo tak se předek sníží a asi bude zapotřebí upravit uložení zadních tlumičů. No to už nějak vymyslím.
Foto zatím nemám, ale možná sem zítra něco postnu. Vše to vypadá ještě hodně šeredně, ale doufám, že to bude vypadat ve výsledku dobře k obrazu mému.

...prosím nevyjadřujte se ve stylu "nech to tak jak to je" nebo něco podobného. Kecejme o reálných i nereálných úpravách. Děkuji


IMG_3347_vidlice.jpg
IMG_3347_vidlice.jpg (186.6 KiB) Zobrazeno 24260 krát

Re: Změna je život

PříspěvekNapsal: úte říj 18, 2011 15:38:17
od Angelo
K tomu podkopnutí, musel by se asi celej krk uříznout, nějak vhodně upravit a luxusně svařit. My jsme prasklinu na rámu vařili COčkem. Přece jenom už tady jde o zdraví, já osobně bych měl strach, kdybych vlítnul do nějaký velký díry, aby to tam v tom místě nekřuplo.

Re: Změna je život

PříspěvekNapsal: úte říj 18, 2011 15:56:43
od PetrT30
jj COčkem to bude. Bude tam ještě trojúhelníková výztuha od toho trubkového rámu spojená s krkem řízení, která bude fungovat i jako doraz pro otočení řidítek (místo toho stávajícího eLka).