Stránka 5 z 8

Re: Změna je život

PříspěvekNapsal: úte led 31, 2012 18:20:39
od opteronek
To PetrT30: Tak Petře náhon musíš mít jiný a k němu i tzv. převodku k přednímu kolu Bernardi...
Tu přechodku měl ještě nedávno v e-shopu Sesa(Fichtlkrámek), zeptej se ho, zda-li ještě bude mít...
Bowden náhonu seženeš např. zde: http://www.automotonachod.cz/Nahon-tach ... 9,235.html
pokud budeš uvažovat i o nové zad. rozetě,tak pozor - klas. na drát. kola tam nepasuje(má 6 děr pro přidělání - Bernardi má 5 děr) :!: Zakoupit ji můžeš např. tady: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/38.html
Tady mám fotky své Babettky 210 s Bernardi koly: viewtopic.php?f=18&t=903
Zde jsou fotky převodky do př. kola Bernardi:

Obrázek Obrázek Obrázek

A níže jsou ofoceny 2 stránky z katalogu náhr. dílů Bab. 210 - Bernardi kola:

Obrázek Obrázek

Tak hodně zdaru při skládání, pak nahoď nějaké fotky, až to budeš mít kompletně hotové.. :wink:

Re: Změna je život

PříspěvekNapsal: stř úno 01, 2012 13:30:37
od PetrT30
Díky za info. Ten náhon tachometru tam zatím dávat nebudu. On je tam i jiný 4hran na bowdenu a tudíž i jiný tacho (prý).
O tý rozetě vím. Mám již objednáno i s řetězem a předním ozubem.. Někdo tady psal, že jde dát i obyč. rozeta s jistými úpravami, ale nějak jsem se tomu ještě nevěnoval.
Kola už mám skoro zkompletovaný i s ložisky. Udělal mi to týpek co měl doma i ty víka s brzdovýma obloženíma :) .

Prosím tě ty poslední dvě fotky máš z jakého manuálu? Šlo by ho někam poslat? třeba www.leteckaposta.cz
Dík.

Re: Změna je život

PříspěvekNapsal: stř úno 01, 2012 15:09:00
od opteronek
No mám to ofocené z katalogu ND Babetta 210 z roku 1993...více toho tam stejně už není oproti tomu co se normálně prodává... :wink:

Re: Změna je život

PříspěvekNapsal: čtv úno 02, 2012 19:23:24
od Tommy
tyjo stěma kolama musís vyměnit hodně věcí u těch mejch tam zustalo všechno stejný
mám uplně stejné dokumenty mam toho plnou igelitku :D

Re: Změna je život

PříspěvekNapsal: sob úno 04, 2012 10:04:25
od PetrT30
Jaký je rozdíl mezi bowdenama na tachometr mezi litýma kolama a normálníma?

Re: Změna je život

PříspěvekNapsal: pon úno 06, 2012 21:32:41
od PetrT30
Tohle jsem dnes vydražil na aukru za 320,- :D Já myslím, že celkem dobrej kup.

Re: Změna je život

PříspěvekNapsal: pon úno 06, 2012 21:52:34
od vitek114
no tak to je paráda,bral bych ten motor :D

Re: Změna je život

PříspěvekNapsal: pon úno 06, 2012 21:56:53
od PetrT30
kvůli němu jsem to kupoval :)
Kola a sedlo na fichtla nechceš? Nechám to za 200kč.

Re: Změna je život

PříspěvekNapsal: pon úno 06, 2012 22:23:08
od vitek114
nn dik to nechci ale klika z babetty se mě hodí :D :D

Re: Změna je život

PříspěvekNapsal: čtv úno 09, 2012 20:49:04
od PetrT30
Tak jsem si byl dnes pro ten zázrak z aukra. Je na tom motoru ještě jeden fungl nový buben startovacích čelistí + nový unašeč rozběhových čelistí + fungl nové obě čelisti (startovací a rozběhové). No a pak nějaké blbosti jako karbec, indučka, tyristor a další krámy.
Budu ho komplet dělat až na jaře.
Pak se mě týpek ptal jestli nechci ještě nějaké plechy na fichtla. Říkal jsm si "ty budou asi vypadat". Normálně jsou jako nový :shock: - kryt světla, blatník, nádrž.
Myslím, že se mi finančně zaplatil i benzín a večeře co jsem si dal po cestě :D
Celkové shrnutí - dobrej kup!

Re: Změna je život

PříspěvekNapsal: čtv úno 09, 2012 20:53:14
od PetrT30
a mimo jiné mi dnes dorazili ložiska na zadní kyvku
Obrázek

Re: Změna je život

PříspěvekNapsal: ned úno 19, 2012 19:37:55
od PetrT30
Chlapáci potřebuju radu :lol:
Potřebuju mít ty zadní ložiska na kyvce rozebiratelný. Připadají v úvahu dvě řešení.
První je: ty hřídele od ložisek co vedou k velkému Účku v polovině rozříznout (na obrázcích zeleně) a vložit tam 2x segment (plocháč), který půjde k sobě sešroubovat šrouby.
Druhá varianta je: rozříznout to Účko a vložit ten segment (plocháč) tam - opět řez označen zeleně.
P2190175web.JPG
P2190175web.JPG (142.36 KiB) Zobrazeno 10662 krát

Moje otázka zní: Co bude více pevnější? Mám strach aby se to nějak hodně nekroutilo.

Re: Změna je život

PříspěvekNapsal: pon úno 20, 2012 18:17:04
od Fajn-Tom
Já bych to udělal uplně jinak. Do ok na kyvce bych dal ložiska, tím bych prostrčil trubičku (čep). Mezi rámem a kyvkou silonový pouzdra aby se nemohla hýbat do stran. Na venkovních stranách gufera a segerovky aby náhodou čep nevyjel.

Bohužel z vlastní zkušenosti vím, že ani ložiska na kyvce nejsou věčný :(
lozisko.jpg
lozisko.jpg (201.23 KiB) Zobrazeno 10650 krát

Re: Změna je život

PříspěvekNapsal: pon úno 20, 2012 18:50:13
od PetrT30
Už není cesty zpět :D :D
Není to efektní, ale efektivní (snad).

Re: Změna je život

PříspěvekNapsal: pon úno 20, 2012 19:03:36
od PetrT30
Pohyb tam bude minimální - cca 10 %.
Segerovky na straně "ven" mám a dovnitř nepotřebuji - nemá se to kam hnout.
Přemýšlel jsem nad maznicí, ale to ložisko nemá mazací dírku ani drážku. Asi tam jednou za čas stříknu olej ze spreje.