Babetta 210/121

Přestavby, zásadní úpravy, renovace starých Babett, atypické verze motorky, zkušenosti pro nováčky. Možno vložit i foto...

Moderátoři: IGI, milda, DRN

Re: Babetta 210/121

Příspěvekod kolos » pon pro 30, 2013 0:58:38

Asi nejlepší je na hadičky dát pérové objímky.
Babetta 210, Simson S51, Jawa 50/20, Yamaha XJR 1300, Citroen Xantia 2.0 HDi
kolos
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 488
Registrován: úte lis 08, 2011 22:42:46
Bydliště: Orlová

Re: Babetta 210/121

Příspěvekod Azor » pon pro 30, 2013 11:00:11

Já teda nechci dělat chytrýho, ale použil jsi opravdu hadičku pro vedení benzínu ? Vždyť na karbecu nám tyto hadičky drží bez kakýchkoliv dodatečných forichtungů léta páně, tím spíš, nasadím-li hadičku průměru 5 mm na 6 mm trubičku/téčko (nejlépe před nasazením hadičku ohřát horkovzduškou). Já si myslím, že jakékoliv dodatečné dotěsňování bude nejen neestetické, ale začne po čase opět pučet. :roll:
Korupce je nejodpornější způsob parazitování na společnosti.
Uživatelský avatar
Azor
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1035
Registrován: stř led 24, 2007 9:15:09
Bydliště: Domažlicko

Re: Babetta 210/121

Příspěvekod mirra99 » pon pro 30, 2013 21:33:23

Na konci hadičky mam ventil jako odvzdusnovak a kazda hadicka pusobenim benzinu ze zacatku zmekne a ano je to benzinová. Nic méně problém vyřešen. Jak jste si všimli u svých strojů tak např benzinový kohout má sice pruměr 5mm ale diky vroubkům je to vlastně šestka. Tak jsem si téčko vyrobil z 6 měďené trubičky a konce hadiček jsem projistotu přetáhl smržťovačkou. Zatim ok a myslim že to tak zůstane.
Dva kvalty stačí, když dvoutakt tlačí!! viewtopic.php?f=18&t=2422
B210/121
B210/100
Uživatelský avatar
mirra99
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 230
Registrován: ned čer 24, 2012 17:12:00
Bydliště: Břeclav

Re: Babetta 210/121

Příspěvekod mirra99 » stř led 29, 2014 22:28:33

Rozhodl jsem se převzít Patův nápad a chci posílit přední brzdu podařilo se mi sehnat střed z pionýra a štít z 05 takže jak dojde tak střed vypletu do mého ráfku a to by v tom byl čert abych to nepostavil na přední :D když se tomu na zadní nechce. Jinak mám teď v hlavě jakýsi nápad udělat dvou stupňovou redukci na převodovku která bude na výstupní hřídeli takže v podstatě budu mít 4 kvalty. Uvidim jak se to vyvine zatím jsem ve stádiu náčrtku a řešení technických možností ale zdá se to reálné 8)
Dva kvalty stačí, když dvoutakt tlačí!! viewtopic.php?f=18&t=2422
B210/121
B210/100
Uživatelský avatar
mirra99
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 230
Registrován: ned čer 24, 2012 17:12:00
Bydliště: Břeclav

Re: Babetta 210/121

Příspěvekod kolos » stř led 29, 2014 23:47:38

No tak se už těšíme na zveřejnění dalšího zajímavého nápadu :) Bude to asi něco jako je želva- zajíc u náklaďáku ne?
Babetta 210, Simson S51, Jawa 50/20, Yamaha XJR 1300, Citroen Xantia 2.0 HDi
kolos
Specialista II. třídy...
Specialista II. třídy...
 
Příspěvky: 488
Registrován: úte lis 08, 2011 22:42:46
Bydliště: Orlová

Re: Babetta 210/121

Příspěvekod mirra99 » čtv led 30, 2014 8:38:19

Přesně tak abych bral kopce na malou dvojku tech 25 pořád a na velkou dvojku abych držel 40 na minimum plynu. Měla by klesnout spotřeba a jsem zvědavý kolik z ní vytáhnu. Ale nez bude prototyp tak to ještě bude chvili trvat
Dva kvalty stačí, když dvoutakt tlačí!! viewtopic.php?f=18&t=2422
B210/121
B210/100
Uživatelský avatar
mirra99
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 230
Registrován: ned čer 24, 2012 17:12:00
Bydliště: Břeclav

Re: Babetta 210/121

Příspěvekod Lecco » čtv led 30, 2014 20:56:08

Je fakt, že by se na rovince někdy ta trojka hodila. Ne kvůli rychlosti, ale kvůli otáčkám motoru.
Lecco
Pokročilý diskutér...
 
Příspěvky: 45
Registrován: pon dub 29, 2013 0:54:26

Re: Babetta 210/121

Příspěvekod mirra99 » pát led 31, 2014 20:45:40

tak díly na brzdu dorazily no zjistil jsem že mě internet opět zklamal :D 05 pionýr má přední brzdu o průměru 100mm ne jak píšou na netu 125 tedy stejnou jak 555 a ostatní. Takže v plánu je střed zrenovovat a znovu ho vyplést do ráfku B210. Budu si jen muset vyrobit držák štítu protože je úplně jinačí než je babeťácký.
Dva kvalty stačí, když dvoutakt tlačí!! viewtopic.php?f=18&t=2422
B210/121
B210/100
Uživatelský avatar
mirra99
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 230
Registrován: ned čer 24, 2012 17:12:00
Bydliště: Břeclav

Re: Babetta 210/121

Příspěvekod Pat » pát led 31, 2014 21:40:28

Ty jo to se divim ze davali ruzny prumery brzd. Zvlast na starsi model dali vetsi??
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Babetta 210/121

Příspěvekod mirra99 » pát led 31, 2014 22:19:25

nevím jak to bylo rozdělené borec co mi to prodal tvrdí že je to z 05 ale podle fotek na netu mají všechny 50 jawy stejné brzdy, kdoví z čeho to je, příště budu chytřejší 8) takže neočekávaně musim vyrobit držák štítu ale to nebude nic složitého
Dva kvalty stačí, když dvoutakt tlačí!! viewtopic.php?f=18&t=2422
B210/121
B210/100
Uživatelský avatar
mirra99
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 230
Registrován: ned čer 24, 2012 17:12:00
Bydliště: Břeclav

Re: Babetta 210/121

Příspěvekod mirra99 » úte úno 18, 2014 20:22:30

Tak přední brzda hotová a funkční, jen ještě musím vyměnit lanko za pionýrové kvůli snadnější demontáži kola. Převodovka se v nejbližší době konat nebude jelikož mě opustili konstrukční nápady jak ji vyřešit. Aktuálně mám v plánu vyrobit USB nabíječku jak psal Pavel zde: viewtopic.php?f=5&t=3223
Výhledově budu měnit ještě cvrka v zadním kole. 8)
Přílohy
DSC_0215.jpg
brzda pionýr
DSC_0215.jpg (164.2 KiB) Zobrazeno 7296 krát
Dva kvalty stačí, když dvoutakt tlačí!! viewtopic.php?f=18&t=2422
B210/121
B210/100
Uživatelský avatar
mirra99
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 230
Registrován: ned čer 24, 2012 17:12:00
Bydliště: Břeclav

Re: Babetta 210/121

Příspěvekod mirra99 » ned bře 02, 2014 19:07:49

USB nabíječka hotová na namontovaná jen sem nesehnal sbalizator lm2940 tak jsem použil klasiku 7805. Mám jí připojenou na klaksonovou cívku a napětí na ní je nad 10V takže se ztrátou 2V nemám problém. Vyzkoušeno a nabíjím i na volnoběh.
Přílohy
DSC_0236.jpg
USB nabíječka na Babettu
DSC_0236.jpg (126.6 KiB) Zobrazeno 7243 krát
Dva kvalty stačí, když dvoutakt tlačí!! viewtopic.php?f=18&t=2422
B210/121
B210/100
Uživatelský avatar
mirra99
Mistr fóra...
Mistr fóra...
 
Příspěvky: 230
Registrován: ned čer 24, 2012 17:12:00
Bydliště: Břeclav

Re: Babetta 210/121

Příspěvekod ridchey » pon bře 03, 2014 7:49:17

toz dobrej napad s tou klaksonovou civkou,co se tyce napeti,ale uz bych mel strach co to udela s napetim v pripade zatroubeni,tusim,ze oscilo by ukazalo peknej marast-aby tam nelitaly taky nejake napetove spice....
mozna by to chtelo uz i nejake elektronicke akusticke zarizeni misto klasika klaksonu.
Ten kopec dam,i kdybych mel zhebnout...
Bez boje mne nedostanou...
:-)
Uživatelský avatar
ridchey
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2010
Registrován: sob zář 25, 2010 11:10:36
Bydliště: u Prostějova

Re: Babetta 210/121

Příspěvekod Pat » pon bře 03, 2014 10:15:43

Predpokladam ze snad klakson ani nepouziva pri tomhle vyuziti :)
Uživatelský avatar
Pat
Zasloužilý uživatel
Zasloužilý uživatel
 
Příspěvky: 1338
Registrován: stř zář 12, 2012 18:58:56
Bydliště: Brno

Re: Babetta 210/121

Příspěvekod ridchey » pon bře 03, 2014 10:59:57

no nevim,ja bych tedy obcas vyuzil i lodni sirenu,pri tom co se deje na silnicich..... :D
Ten kopec dam,i kdybych mel zhebnout...
Bez boje mne nedostanou...
:-)
Uživatelský avatar
ridchey
Veterán fóra II. stupně
Veterán fóra II. stupně
 
Příspěvky: 2010
Registrován: sob zář 25, 2010 11:10:36
Bydliště: u Prostějova

PředchozíDalší

Zpět na Vaše stroje

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 58 návštevníků