Stránka 4 z 7

Re: Babetta 210/121

PříspěvekNapsal: ned kvě 12, 2013 16:01:21
od mirra99
Pro kontrolu osvětlení a v městské džungli abych věděl že mě běží volnoběh když není slyšet. Jinak finální podoba.
12052013080.jpg
12052013080.jpg (135.84 KiB) Zobrazeno 8611 krát

Re: Babetta 210/121

PříspěvekNapsal: čtv kvě 23, 2013 15:33:06
od mirra99
Ve městě se ruší budova bývalé mototechny a podařilo se mi zachránit jeden moc pěkný kousek, asi začnu podnikat :D

Re: Babetta 210/121

PříspěvekNapsal: čtv kvě 23, 2013 17:27:45
od colcino
Parádní :D hned bych dal nad garáž :)

Re: Babetta 210/121

PříspěvekNapsal: čtv čer 06, 2013 20:00:04
od mirra99
Tak jsem vyměnil gufera na klice a nestačím se divit, dneska sem to byl projet a jak jsem za ten heft potáhl tak jsem pocítil nečekaně pěkný zátah a na tachometru bylo rázem 70 km/h takže počítám reálných 65 km/h. Takže moje podezření na foukající gufero se potvrdilo, vyřešil se i problém nestálého volnoběhu. Jinak udělána úprava kapličky prohozením budíků jelikož lanko k tachometru bylo přiliš naplé a praskalo tak uvidím teď. Předělal jsem taky upevnění otvíracího sedla na zámek a hlavně jsem vyřešil zásadní nedostatek, a to že jsem neměl držák na pití. No byl jsem z toho, jak dobře to jede, tak nadšený, že jsem nestihl ani úpravy nafotit, takže fotky dodám posléze.

Re: Babetta 210/121

PříspěvekNapsal: pát čer 07, 2013 19:38:48
od mirra99
Slíbené fotky, dnes na Hlohoveckých rybnících

Re: Babetta 210/121

PříspěvekNapsal: ned čer 16, 2013 17:20:37
od mirra99
Dneska sem si udělal výlet cestou necestou najeto 80km v kuse, taková malá zkouška před cestou na Vápenky po posledních úpravách. V jednu chvíli měla babča na mále, objevil se předemnou kopec s nad s 45°stoupáním no na vrcholu to už ani jednička nechtěla brat ale vyjel jsem :D . Přidávám fotku s tohoto kopce je to z Modrých hor u Pavlovic s výhledem na Pálavu. To panoráma stálo za to!

Re: Babetta 210/121

PříspěvekNapsal: čtv črc 11, 2013 19:47:24
od mirra99
Tak jsem dneska vyměnil zadní tlumiče za olejové nastavitelné aby babča zvládla batožinu na Vápenky, proběhlo nějaké zkontrolování stavu a celý natěšený z nového perování sem se byl projet, no jen jsem vyjel tak jsem pichnul. Takže zítra zalepit v týdnu naleštit a hurá na Vápenky.

Re: Babetta 210/121

PříspěvekNapsal: úte srp 20, 2013 22:20:02
od Nepér
Jízdní vlastnosti budou asi nesrovnatelné, dá se to nějak popsat? :)

Re: Babetta 210/121

PříspěvekNapsal: úte zář 24, 2013 17:26:12
od mirra99
Tak jsem poslední dobou trochu laboroval a dal jsem na babču výfuk z koráda můžu říct že rozdíl oproti origu je nesrovnatelný! Babča má krásný zátah je podstatně tišejší i volnoběh je kultivovanější skoro MPI :D Výfuk pasuje, akorát na něj už nejdou dát krycí plechy a musí se udělat nové koleno. Na koleno jsem použil elektrikářskou pancéřovanou trubku, měla sice malicko větší průměr ale stejnou sílu stěny jako origo koleno a šla dobře ohnout. Další krok byla výměna karbecu za dellorto ale bez redukce na origo sání. Takže jsem vyrobil koleno nové z 15mm měděné trubky. (ještě ho musím stříknout). Celkový rozdíl proti origo verzi je parádní, motor je mnohem pružnější dá se daleko víc, v případě nutnosti, vytočit. Maximálka měřená radarem byla 68, tachometr ukazoval něco přes 70 takže to tak nějak bude. Teď pracuji na přední vidlici z koráda.

Re: Babetta 210/121

PříspěvekNapsal: úte zář 24, 2013 21:02:30
od ridchey
a jaky mas prumer difuzoru v tom dellortu?

Re: Babetta 210/121

PříspěvekNapsal: stř zář 25, 2013 6:42:48
od mirra99
Nová silonova vložka ma 15mm minus stena trubky takze mam výsledný difuzer 14,8. Musim ještě doladit trysku

Re: Babetta 210/121

PříspěvekNapsal: sob lis 02, 2013 21:09:07
od mirra99
Takže aktuálně vyměněná přední vidlice za typ z koráda ve vidlici jsou přemotané pružiny za tvrdší (by Koby) babetta teď s kombinacích zadních teleskopů krásně drží stopu (můžu klopit co mi šlapátka dovolí) a na hrbech neposkakuje. Namontovány kryty rukojetí (nechápu jak jsem mohl jezdit bez nich :) dá se bez rukavic i v tomto počasí. Mám i novou přístrojovku s cyklotachometrem a optickým měřičem otáček motoru. Co není vidět na fotkách je motor po celkové GO krom výbrusu a namontovaná volnoběžka (na přístrojovce ty tři dirky jsou na šrouby když ji nemám zaaretovanou). Další plán je přemotat cívky na 12V jelikož jsem sehnal parabolu z mustanga na normální žárovku.

Re: Babetta 210/121

PříspěvekNapsal: pon lis 11, 2013 18:13:43
od Pavel
Pěkná evoluce.Vypadá to pořád ještě jako Babetta. Jinak mě se hodně líbí ten snímač otáček.

Uvítal bych v další úpravě na palubovce měřič okamžité spotřeby paliva. To je také užitečná věcička. Naučíš se jezdit úsporně a při přidání plynu uvidíš, že ti to žere třeba 10L/100. Další výhoda je, kdy budeš moci pak dělat další úpravy motoru s ohledem na spotřebu. Ještě mě napadlo, že by se mohlo hodit elektronické řízení předstihu v závislosti na otáčkách. Pak by ti Babča zabírala víc od spodu a vytočil bys ji do vyšších otáček. Ale to asi až jako další úpravu po té spotřebě.

Re: Babetta 210/121

PříspěvekNapsal: pon lis 11, 2013 21:05:56
od mirra99
Děkuju tak R6 z toho neudělám :D aktuální spotřeba není pro mě až tak důležitá (dobrý brouk), ale budu dělat jednoduchý palivoměr, hadička kolem nádrže a na konci bude ještě jeden ventil jako odvzdušňovák. S tým proměným předstihem sme kdysi laborovali na simsonu to chce překopat zapalování a když nechám válec jak je tak účinek nebude až tak podstatný. Do tunění válce se mi nechce z důvodu výdrže nehodlám to z Chorvatska tlačit :D

Re: Babetta 210/121

PříspěvekNapsal: stř lis 13, 2013 15:54:55
od mirra99
Tak cívky přemotány. Přemotal jsem dvě světelné (mám ty s více plechama) 0,6 drátem. Namotal jsem 190z. Přední světlo jsem kuchl a vyměnil jsem origo parabolu za mustangovou, na ní jsem musel akorát odřezat oka které jsou třeba jen pro origo světlo. Sundat sklo z paraboly byl mazec ale povedlo se. Žárovku jsem použil 12V/25/25W. Pro přepínání tlumené/dálkové jsem použil origo vypínač který jsem vyměnil za vzhledově stejný přepínač. Na zadní světlo jsem použil klaksonovou cívku na kterou jsem pověsil dvě žárovky 12V/10W a 12V/5W dvě objímky ve světle mám a ze zkušenosti vím že samotná 10W hoří. Svítí to úplně nesrovnatelně hlavně na dálkové už vidím i já když jede auto proti mě :D . Akorát pozor na směr navíjení cívek malinko jsem se na tom vyškolil, musí být motány stejným směrem! Dal bych sem i fotku ale nevím jak to vyfotit aby to bylo zřetelné :? každopádně předvedu až se někde potkáme :D . Teď ještě namontovat palivoměr a byl bych zas na chvíli hotov. Kdyby někdo měl tak koupím Domino vypínač světla.