Stránka 8 z 12

Re: Projekt 2013

PříspěvekNapsal: čtv čer 13, 2013 17:18:12
od Fajn-Tom
u origo rámu místa mnoho. 207 má krátký motor

hs.jpg
hs.jpg (191.12 KiB) Zobrazeno 6708 krát

Re: Projekt 2013

PříspěvekNapsal: čtv čer 13, 2013 19:40:01
od Pat
aha, no tak jestli bych vas mohl poprosit o zmereni delky te hlavy vcetne svicky a nasazene fajky :)
dik

Re: Projekt 2013

PříspěvekNapsal: čtv čer 13, 2013 20:14:25
od PetrT30
Tak dnes jsem už trochu projel (napotřetí). Poprvé jsem se ani nerozjel díky umaštěné spojce - moc oleje a špatný simering. Napodruhé to kuckalo - velká tryska. Dal jsem 75ku a jelo to celkem slušně. Nechtěl jsem to moc honit na polní asfaltce, protože jsem nevěděl jak bohatou mám směs a udělal jsem dobře. Svíce byla bílá jak křída :)
U PHBG karbecu - šroubek na směs, když se povoluje tak je směs bohatší?

Re: Projekt 2013

PříspěvekNapsal: čtv čer 13, 2013 22:24:10
od Fajn-Tom
mělo by to asi tak být, ale nikdy jsem to neřešil. Na volnoběh mě motorka šla vždycky dobře a bylo jedno jak byl nastaven šroubek bohatosti volnoběžné směsi

Re: Projekt 2013

PříspěvekNapsal: pát čer 14, 2013 7:57:17
od Dr.House
u PHBG karbecu jsem měl vždycky zato že povolováním šroubku se směs ochuzuje protože šroubkem se přidává vzduch, myslím že u Mikuni je to naopak a šroubkem se reguluje celkové množství směsi a ne jenom vzduch

Re: Projekt 2013

PříspěvekNapsal: pát čer 14, 2013 11:23:25
od PetrT30
Pokud je ten menší šroubek na volnoběžnou směs tak to neřeším.

Re: Projekt 2013

PříspěvekNapsal: pát čer 14, 2013 17:36:52
od Fajn-Tom
Dr.House píše:u PHBG karbecu jsem měl vždycky zato že povolováním šroubku se směs ochuzuje protože šroubkem se přidává vzduch, myslím že u Mikuni je to naopak a šroubkem se reguluje celkové množství směsi a ne jenom vzduch

Sám nevim, nikdy jsem to nezjištoval. Za komínkem jehli je malá dírka kterou proudí volnoběžná směs, takže do ní jde palivo z volnoběžné trysky a vzduch ze vzdušníků. Benzín ten šroubek asi regulovat nebude vzhledem k tomu ja malé množství tam na vonoběh jde, takže řídí vzduch. Teď jde jen o to jestli jen přidává nebo ubírá pouze vzduch, nebo se tím mění i celkové množstí paliva proudící do difůzoru. Na to musí odpovědět někdo chytřejší :D

Re: Projekt 2013

PříspěvekNapsal: sob čer 15, 2013 9:12:40
od PetrT30
Zase jsem to trochu projížděl a nakonec asi zůstanu u 90tky trysky.
Mám za sebou první pád :D - přední kolo mi podjelo na štěrku. Odřeniny a naražený žebra mě neserou, ale v kapse jsem měl navi aby měřila rychlost.
Obrázek

Re: Projekt 2013

PříspěvekNapsal: sob čer 15, 2013 9:15:34
od tuningrob
ó dopytle

Re: Projekt 2013

PříspěvekNapsal: sob čer 15, 2013 15:44:32
od Pat
to zamrzi, sterk je kurva, na to pozor
ja se vysekal ve stredu s mladou, na skutru nam to podjelo na kolejich ve meste, nastesti jen odreny kolena a lokty

Re: Projekt 2013

PříspěvekNapsal: pon čer 17, 2013 7:47:21
od PetrT30
Problémy při rozjezdech do mírného stoupání se začíná barevně projevovat
http://img2.rajce.idnes.cz/d0203/6/6992 ... 161020.jpg

Re: Projekt 2013

PříspěvekNapsal: pon čer 17, 2013 17:39:23
od Fajn-Tom
to je normální, takhle zbarvený buben mam i když spojka funguje dobře a rozjezdy do kopce jsou bez problému. Horší to bude až začneš pálit obložení na čelistech, nebo až ho po 40km sjedeš :lol: :lol:

Re: Projekt 2013

PříspěvekNapsal: pon čer 17, 2013 20:38:38
od PetrT30
OK. Ale co s tím? :D

Re: Projekt 2013

PříspěvekNapsal: pon čer 17, 2013 23:02:51
od Fajn-Tom
s pomalými rozjezdy? To chce mít větší výkon na rozjezdových otáčkách a hlavně nemít startovací spojky

Re: Projekt 2013

PříspěvekNapsal: úte čer 18, 2013 5:15:48
od PetrT30
start. spojky už jsem vyhodil dříve